En IKINÄ enää osta meandi-kutsuilta mitään!
En kehdannut olla ostamatta ja vaatteet vielä käyttämättä. Ja nyt niitä myydään puoleen hintaan!!! Älkää kuvitelkokaan, että ikinä ostaisin kutsuilta mitään.
Ja ei, en tiennyt, että vaatteet tulevat alennusmyyntiin. (Onneksi) olen niin kokematon näitten pakkomyyntikekkereiden kanssa!!
Kommentit (43)
Kovin ovat arvokkaita ja palauttaminen/reklamointi tehty todella vaikeaksi. Satasen farkut ei kestäny puolta vuotta normi käytössä :-(.
Vierailija kirjoitti:
Kovin ovat arvokkaita ja palauttaminen/reklamointi tehty todella vaikeaksi. Satasen farkut ei kestäny puolta vuotta normi käytössä :-(.
Minulla taas meni paita rikki, myös puoli vuotta käytössä. Tein reklamaation, mutta tuote on loppu, joten nyt arvon palautanko vai korjaanko itse. Paita itsessään kiva, joten pikkasen harmittaa.
Mä oon monesti ostanut alesta lapsille. Yleensä haluan miikareista sen tuotteen, joka loppuu heti kun kausi alkaa (esim. nyt se city coat) tai sitten semmoista, joka ei muille kelpaa ja löytyy sitten alesta. Tosi vähän olen sieltä mitään ostanut. Vuosien varrella ehkä 12 vaatetta ja 4 pipoa. Kaikki omat vaatteet (paitsi joogat) olen yleensä myynyt piakkoin jo eteenpäin, kun ne on sitten kuitenkin jäänyt käyttämättä....Lasten velour-housut on kyllä olleet todella hyviä.