Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia CAMBRIDGE-laihdutusohjelmasta?

Vierailija
06.06.2012 |

Eikö sitä voisi soveltaa Nutriletillä - tulisi halvemmaksi?

Eli ottaisi ohjeet sieltä mutta pussiruuat korvaisi Nutriletin pusseilla..

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin noilla kuureilla.Puolen vuoden aikana mennyt 12 kiloa.Nyt repäisen vesipaaston.Kolmaspäivä menossa ja neljä kiloa pienempänä.Tosin nesteitä varmaan.Jatkelen tässä niin kauan kuin jaksan.Tämän nestepaaston jälkeen aloitan pussiruuilla pari vikkoa ja sen jälkeen taas normi ruokiin eli kalaa ja kasviksia sekä marjoja.Painoindeksi 44,pitäisi saada alle 30

Vierailija
22/51 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta muuta kuin rasittavasta kaverista, joka onnistui cambridgellä. Hyvä hänelle! Ei siinä mitä. Mutta minä en jaksa kuunnella päivästä toiseen kuinka minunkin pitäisi ja se on ihan helppoo ja kun hän pystyi niin pystyy kuka tahansa! Evvk. Ei auta nätisti sanominen  ja rumasti sanominen on kohta lähellä. Ärsyttää se jankutus niin paljon, että kaikki muukin hänessä on alkanut ärsyttämään. Facebook täyttyy kuvista joka kulmasta ja kyllä hän sillä muitakin huomionsa saa. Mikä nyt ei sinänsä ole paha asia, on vaan mun kohdalla tää kokonaisuuteen liittyvä ärsytys. Itse saattaisin laittaa yhden tai kaksi päivitystä uudesta pirteästä ulkomuodostani, mutta viikon välein tapahtuva saman asian jankkaaminen... no joo. Saa olla iloinen ja ylpeä kun on laihtunut 40 kiloa. Mutta pitäisi ymmärtää, että kaikkia ei kiinnosta sama asia. Vaikka tarvetta laihtumiseen olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vähän ristiriitaiset fiilikset, koska laihtumiseni on pysähtynyt. 

Aloitin Cambridgella helmikuussa, painoin silloin 82 kiloa. Mulle laitettiin ensin 5 viikon puhdas pussikuuri, ja sillä lähtikin painoa kilon verran viikossa, alkupäivien jälkeen melko tuskattakin. Sen jälkeen siirryttiin tasolle, jossa syötiin 800 kcal päivässä, mutta tässä vaiheessa painonlasku hidastui käytännössä olemattomiin, parisataa grammaa viikossa. Nyt olen ollut pitkään 3-tasolla, jossa syödään 1000 kcal päivässä, mutta en ole laihtunut pariin kuukauteen yhtään. 

Tympäisee maksaa niistä tuotteista ja valmennuksesta kun ei edes laihdu. Ja onhan se 1000 kcal päivässä, josta osan vie vielä inhan imelät cambridge litkut, aika kituuttamista kumminkin. Kituutuksen sietäisi, jos laihtuisi koko ajan, mutta kun ei. Paino on 70 kg ja siinä pysyy, heiluu puoli kiloa suuntaan ja toiseen vaan. En vaan uskalla lopettaakaan, koska heti jos alan syödä enemmän, alan lihoa voimakkaasti.

Lieneekö sitten aineenvaihduntani tehnyt totaalisen tenän sen pussikuureilun takia tai jotain, kun näin pienillä kaloreilla ei laihdu. 

Vierailija
24/51 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään 11pss cambridge pirtelöitä, jotka maksoi noin 70€. Ei ollut pussiruoat minua varten.

Makuina:

Vanilja x3

Cappuccino x2

Suklaaminttu

Mansikka x2

Suklaa x2

Banaani

Tarjoa! Voin myös postittaa, ostajan maksaessa postikulut.

Sähköposti osoitteeni: mydreams448@gmail.com

Vierailija
25/51 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoitko 11:sta pussista 70e? Olen ostanut 21 pussia 65e.

Vierailija
26/51 |
11.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kilpirauhassairas, ei saa missään nimessä mennä näille ketoosikuureille tai muullekaan VHH-dieetille. Muuten kilpirauhastoiminta sanoo good night, eikä elämästä tule mitään. 

Vierailija
27/51 |
25.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin Cambridge kuurin heinäkuun alussa ja paino putosi nopeasti , tuotteet olivat ok makuisia ja olin kaikin puolin tyytyväinen - MUTTTTTA nyt ovat muuttamassa tuotteiden koostumusta = lisänneet maitojauhetta , kaloripitoisuus kasvaa ja minun laktoosi-intoleranssi ei sietänytkään tuota muutosta oli pakko lopettaa kuuri kuin seinään ja jatkaa omin neuvoin - tosin latasin sulamon avuksi kaloreiden laskentaan . Kiitos Cambridgen pääsin eroon makeanhimosta ja 4,5 kk aikana ehti pudota 41 KG :) Pystyn jälleen lenkkeilemään haluamiani lenkkejä ilman että nikertyy eli noin 10 km kävelyä päivittäin :-) 

Vierailija
28/51 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helkkarin takia ette valita noista asioista sille konsultille? Sehän on se tuki ja turva kun laihdutatte, sanotte sille, että mähän en laihdu tällä hetkellä laisinkaan, joten voitasko vilkasta ruokasuunnitelmia.

Ja se pitää myös sanoa, että vaikkei se puntarissa näy niin kyllä varmasti sisällä tapahtuu ja on ns kiinteytynyt.

Vierailija
29/51 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, syökäähän vaan niitä Nutriletteja...kun että mitään ymmärrä Ravintoaineista

Vierailija
30/51 |
16.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo. Miten opitte syömään oikeaa ruokaa, jos laidutatte pussiruuilla? Kuulostaa siltä, että kilojen takaisintulemisen vaara on suuri.

Vierailija
31/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko konsulentit ammatiltaan  ravintoterapeutteja? Oman tietämykseni mukaan ainoastaa suurinosa entisiä ohjelman läpikäyneitä, toiset tosin sairaanhoitajia, mutta se ei anna pätevyyttä ravintoterapeutiksi.

Samoin onko pätevyyttä antamaan psyykkistä terapiaa?

Toiminta pitäisi saattaa Valviran valvontaan. Vailla kys. alojen pätevyyttä konsulentit "hoitavat" ihmisten terveyttä.

Vierailija
32/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä kokemus. Laihdutin Cambridge-dieetillä vuoden 2016 alusta syksyyn 82 kilosta 63 kiloon. Alkuun pelkällä pussiruoalla, sitten vähitellen asteittain alettiin lisätä normaaliruokaa niiden Cambridge-tasojen mukaan.

Olin kuurin ajan kohtuu tyytyväinen, vaikka ummetuksia, päänsärkyjä jne esiintyikin välillä. Paino kuítenkin lähti, mikä tärkeintä. Kuitenkin jo 4-vaiheessa alkoi tulla ahmimishimoja, joihin välillä lankesin. Ahmiminen ei koskaan ennen kuuria ole ollut tapanani, olin lihonut tasaisella vähän yli kulutuksen syönnillä 20 vuoden aikana hitaasssti. Ahmimiset kuittasin kuitenkin muutamalla täyspussiruokapäivällä, joten paino laski.

Lopulta dieetti sitten loppui, ja tarkoitus oli jatkaa kevyttä, terveellistä syömistä kuten vähiten tiukalla Cambridge-tasolla oli opittu. Se onnistui vähän aikaa, mutta ahmintataipumukset tulivat yhä useammin, ja yhä useammin en pystynyt vastustamaan niitä. Cambridge-konsultin neuvot oli ihan peestä tässä tilanteessa, tyyliin peruutetaan tasoja alempiin kaloreihin hetkeksi, kun kerran olen syönyt liikaa. Tämä pahensi loputonta nälkää ja ahmimishimoa. Jossain vaiheessa töissä stressiä, ja ahmiminen riistäytyi täysin käsistä. Katselin itseäni kuin ulkopuolelta kun söin, ja söin, ja söin. Vihasin itseäni enkä halunnut, mutta söin silti. Aloin lihoa nopeasti, niin nopeasit että iho ratkeili raskausarville. Pelästyin sitä eteen pystynyt enää tahdonvoimalla päättämään syömistäni, ja minulla diagnosoitiin ahmimishäiriö (BED). On kuulemma valitettavan yleinen seuraus näistä äärikuureista, ja syömishäiriön kanssa taistelu sitten onkin ythä helvettiä.

Aloittaessani Cambridgen painoin 82 kg. Pääsin 63 kg asti,, mutta nyt painan 102 kg, kehoni on raskausarvilla, minulla on diagnosoitu syömishäiriö, vatsa roikkuu kummallisena pussukkana häpykummun päällä, tissit on ihan järkyt kun ensin tyhjentyivät pusseiksi laihtuessa, sitten ne riippupussukat täyttyi lihoessa... Kylläpä kannatti!

Vierailija
33/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen kertomus tämä lihominen laihtumisen jälkeen. Ei ole tervettä, ainoastaan edesvastuutonta toimintaa näillä konsulenttien höpinöillä ihmisiä harhauttavilla laihdutusyrityksillä.

Vierailija
34/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä kokemus. Laihdutin Cambridge-dieetillä vuoden 2016 alusta syksyyn 82 kilosta 63 kiloon. Alkuun pelkällä pussiruoalla, sitten vähitellen asteittain alettiin lisätä normaaliruokaa niiden Cambridge-tasojen mukaan.

Olin kuurin ajan kohtuu tyytyväinen, vaikka ummetuksia, päänsärkyjä jne esiintyikin välillä. Paino kuítenkin lähti, mikä tärkeintä. Kuitenkin jo 4-vaiheessa alkoi tulla ahmimishimoja, joihin välillä lankesin. Ahmiminen ei koskaan ennen kuuria ole ollut tapanani, olin lihonut tasaisella vähän yli kulutuksen syönnillä 20 vuoden aikana hitaasssti. Ahmimiset kuittasin kuitenkin muutamalla täyspussiruokapäivällä, joten paino laski.

Lopulta dieetti sitten loppui, ja tarkoitus oli jatkaa kevyttä, terveellistä syömistä kuten vähiten tiukalla Cambridge-tasolla oli opittu. Se onnistui vähän aikaa, mutta ahmintataipumukset tulivat yhä useammin, ja yhä useammin en pystynyt vastustamaan niitä. Cambridge-konsultin neuvot oli ihan peestä tässä tilanteessa, tyyliin peruutetaan tasoja alempiin kaloreihin hetkeksi, kun kerran olen syönyt liikaa. Tämä pahensi loputonta nälkää ja ahmimishimoa. Jossain vaiheessa töissä stressiä, ja ahmiminen riistäytyi täysin käsistä. Katselin itseäni kuin ulkopuolelta kun söin, ja söin, ja söin. Vihasin itseäni enkä halunnut, mutta söin silti. Aloin lihoa nopeasti, niin nopeasit että iho ratkeili raskausarville. Pelästyin sitä eteen pystynyt enää tahdonvoimalla päättämään syömistäni, ja minulla diagnosoitiin ahmimishäiriö (BED). On kuulemma valitettavan yleinen seuraus näistä äärikuureista, ja syömishäiriön kanssa taistelu sitten onkin ythä helvettiä.

Aloittaessani Cambridgen painoin 82 kg. Pääsin 63 kg asti,, mutta nyt painan 102 kg, kehoni on raskausarvilla, minulla on diagnosoitu syömishäiriö, vatsa roikkuu kummallisena pussukkana häpykummun päällä, tissit on ihan järkyt kun ensin tyhjentyivät pusseiksi laihtuessa, sitten ne riippupussukat täyttyi lihoessa... Kylläpä kannatti!

Sinun tapaus ja kokemuksesi on oiva esimerkki siitä, ettei laihdutus onnistu moisella rääkillä kuten on niin monelle muullekin käynyt.

Tiedän monia jotka saivat kilot kymmenet kilot pois mutta ne tuli takaisin. Osalta lähti suurin piirtein hiuksetkin päästä.

Ihmisen pitää tehdä täysi elämäntavan muutos ja alkaa laihduttamaan viisaasti hiljaa nauttien normaalia ruokaa. Ruokaa on vain syötävä usein ja pieniä annoksia päivän mittaan. Siihen lisätään liikuntaa niin päästään tavoitteeseen vuoden kahden kuluttua.

Ei mitään järisyttävää nälkädieettiä vaan järkevästi ja terveellisesti edeten. Välillä voi ja saa herkutellakin.

Noin mun ystävät ovat laihtuneet ja pitäneet ihannepainonsa ilman mitään rääkkiä ja ei ole tarvinnut olla millään kuurilla kun paino on pysynyt vuosia tasaisena.

Ihmisen rasvasolut eivät häviä minnekään kun laihtuu ja uusi lihominen on mahdollista kun on äkkilaihduttanut ja aikaa ei ole kulunut useita vuosia. Laihdutuksesta pitää olla

kulunut aikaa yli kaksi vuotta reilusti niin voi paino pysymäkin jos ei kertakaikkiaan ala määräämään ilman mitään rajoja.

Vierailija
35/51 |
25.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen pitää tehdä täysi elämäntavan muutos ja alkaa laihduttamaan viisaasti hiljaa nauttien normaalia ruokaa. Ruokaa on vain syötävä usein ja pieniä annoksia päivän mittaan. Siihen lisätään liikuntaa niin päästään tavoitteeseen vuoden kahden kuluttua.

Tämä. Pitäisi laihduttaa sillä ruokavaliolla, jota aikoo noudattaa myös jatkossakin. Annoskoko ratkaisee.

Vierailija
36/51 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata hurahtaa mihinkään ihmedieettiin. Täysi elämäntapamuutos ja se tieto korvien väliin.

Vierailija
37/51 |
26.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko konsulentit ammatiltaan  ravintoterapeutteja? Oman tietämykseni mukaan ainoastaa suurinosa entisiä ohjelman läpikäyneitä, toiset tosin sairaanhoitajia, mutta se ei anna pätevyyttä ravintoterapeutiksi.

Samoin onko pätevyyttä antamaan psyykkistä terapiaa?

Toiminta pitäisi saattaa Valviran valvontaan. Vailla kys. alojen pätevyyttä konsulentit "hoitavat" ihmisten terveyttä.

Eihän nämä meidän julkkis laihdutusasiantuntijatkaan mitään kunnon koulutusta ole saaneet, joku läheinen bodari toimii heillä "asiantuntijana" ja tunnetusti bodarit harvoin tietää terveellisestä laihduttamisesta mitään kun heidän oma kehityksensä ja rasvanpolttonsa perustuu liian usein steroideihin ja muihin kemikaaleihin.

Vierailija
38/51 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski on kamalaa ja epäterveellistä. Kaikki sen tietää. Useita kertoja laihtuneena ja takasin lihonneena sen tiedän. Viimeinen dieetti -17,5 kg. Se tuli takaisin kilo/ vuosi. Ei sitä huomannut, vaan ne 36 nro vaatteet ei enää mahtunutkaan...nyt ei enään L kokokaan meinaa riittää. Mutta en cambridge firmalle rahojani kiikuta. V. 2017 liikevoitto oli 1, 2 miljoonaa! Kyllä sillä johtajatar Annika Rak jaksaa leveesti elellä ja hymyillä.. Niin ja paras laihdutus on 2 päivää/ vko alle 500 kaloria, muina päivinä normi kalorit. Siinä tulee 2000 kaloria vaje viikossa. 3500 vaje = kilo läskiä. Etkä tunne koskaan olevasi kuurilla. Ei maksa mitään.

Vierailija
39/51 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, meinasin aloittaa itsekkin tämän ohjelman ja olin aloituskäynninkin ehtinyt jo varata. Hyvä, että näin nämä kirjoitukset. Taidan sen perua ja miettiä muita ratkaisuja liikaläskini karistamiseen.

Vierailija
40/51 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, itse 59 v ja paino oli noussut 10 v 25 kg ja sitten päätin ryhhdistäytyä ja 5 kk paino putosi 10 kg, salaatti, kaali, tonnikala jne ruokaa, välillä herkkujakin, alussa kuntopyörää viisi kertaa viikoossa jotta aineenvaihdunta käynnistyisi, ei mitään pussikuureja. Ikää jo sen verran että ihme että onnistuin.