Näin tänään kahvilassa äidin ja vauvan
Vauva istui turvakaukalossa, ja äiti yritti hassutella vauvalle. Äiti oli selkä minuun päin, mutta vauvan kasvot näin. Vauva nauroi. Mikään maailmassa ei ole kauniimpaa kuin pienen vauvan nauru omalle äidilleen. Kyllä jysähti.
Nyt itkettää, kun ajattelen, että en koskaan koe sitä enää. Itkettää ihan kaikkien niiden naisten puolesta, jotka eivät ole sitä kokeneet.
Miten joku voi valittaa vauvan itkusta lentokoneessa tai vauvan vaunujen nostamisesta ratikkaan tai imettämisestä tai ylipäätään mistään vauvaan liittyvästä, kun kaunein asia maailmassa on pienen vauvan nauru äidilleen. Mieletöntä!
Kommentit (19)
että pienen vauvan hymy ja nauru ovat kauneimpia asioita maailmassa. Itsellenikin tulee liikutuksesta itku silmään päivittäin, kun oman vauvani kanssa ilmeilen.
Siitä huolimatta ymmärrän, etteivät kaikki tykkää kuunnella vauvan itkua, auttaa rattaiden kanssa tai että imettäminen voi olla ihan helvettiä ja hetkellisesti voi katua koko lasten hankintaa, vaikkei tietysti oikeasti omastaan luopuisikaan.
Se tekee juuri sellaiseksi että kaikki herkistää :D
Sinun mielestä muiden vauvojen hymy on kauneinta? Entä jos sinulla olisi lemmikki, menisikö toisten pennut sinun lemmikkisi edelle? Tämä oli esimerkki?
Jos palvotte noin paljon muiden vauvoja, ruetkaa kriisiperhetyöhön, sieltä voisitte pelastaa vauvojen sen hetkisen tilan ja tehdä tärkeää työtä.
Suloisinta on vanha rakastavainen pari yhdessä käsikädessä kävelemässä, siinä ei sinun vauvasi kanankuuloinen kotkotus ja paskanhaju vedä vertoja edellämainittuun ;)
Paskanhaju on ällöttävää ja sinun ihastelemat vauvatnon paskantuoksuisia kanoja, joten makunsa kullakin ;) Hyi!
On rakkaus mieheen, lemmikkeihin ja tulevaan lapseemme, mikään ei olisi kauniimpaa, eikä vieraiden vauvojen tai ihmisten nauru ole sen ihmeellisempää kuin muidenkaan. Vauva ei ole mikään ihmeellinen olento, vaan kaikki me ollan synnytty, kasvettu ja ollaan ihmisiä, ei kauneus ole pelkästään ihmiset iästä kiinni.
Taidat vaania äitejä ja niiden sontatursuja vähän useamminkin, sekä sontatursujen hörähtelyjä, hyvä, että joku tykkää.
Ei siinä, katkeruus kaunistaa ja toki muakin vituttais jos joku on ilahtunut vauvan hymystä.
Paskanhaju on ällöttävää ja sinun ihastelemat vauvatnon paskantuoksuisia kanoja, joten makunsa kullakin ;) Hyi!
Onko sun vauvat haisset paskalle? Onko niillä ollut nokka?
Ei siinä, katkeruus kaunistaa ja toki muakin vituttais jos joku on ilahtunut vauvan hymystä.
muistakaa se lääkitys :D etenkin jos pikkuvauvat alkavat päässänne kuulostamaan kotkottavilta kanoilta....
Taidat vaania äitejä ja niiden sontatursuja vähän useamminkin, sekä sontatursujen hörähtelyjä, hyvä, että joku tykkää.
Taidat vaania äitejä ja niiden sontatursuja vähän useamminkin, sekä sontatursujen hörähtelyjä, hyvä, että joku tykkää.
Nyt kyllä jäi jotain kokematta oman lapsen vauva-ajasta, vaikka se hymy valloittava olikin..
Totta! Vauvan nauru on vilpitöntä ja tulee vatsanpohjalta asti. Vain kylmä ja tunteeton ihminen ei pidä sitä minään.
Totta! Vauvan nauru on vilpitöntä ja tulee vatsanpohjalta asti. Vain kylmä ja tunteeton ihminen ei pidä sitä minään.
tänään ihastelin vauvaani (7 kk), sitä, miten iloinen ja hymyileväinen hän on. Vauva ryömiskeli lattialla koko ajan hymyillen. Ihana olento.
ja hymy on niin aitoa ja viatonta, siinä ei ole mitään pirullista tai taka-ajatuksia, vauva iloitsee aidosti ja rakastaa pyyteettömästi. elämän ihanin lahja!
En yleensä pidä toisten lapsista enkä välttämättä edes vauvoistakaan. Mutta tänään näin varastetun hetken. Se hymy oli tarkoitettu vain vauvan äidille, mutta minä ulkopuolisena näin jotain, joka ihan oikeasti liikutti.
Enkä siis ole mikään vauvapöhkö, joka vaanii vaunuja voidakseen tuijotella vauvojen hymyjä. Omia lapsia on kaksi, ja vaikka maailman ihanimpia ovatkin, niin kyllä se lapsiluku meillä on (ollut?) täynnä. En jaksa innostua kauheasti toisten vauvoista, vaikka toki ne asiaankuuluvat fraasit toteankin, jotta vauvojen äidit eivät loukkaannu.
Täytyy sanoa, että tämä herkistyminen yllätti minutkin! Ehkä tosiaan on pms-oireita... ;) Vai lähestyvät vaihdevuodet?
Ap, jota vieläkin hämmentää sen hetken kauneus (tuli heti kyynelet silmiin ja minähän en itke juuri koskaan)
Joka solullaan naurava vauva on tosiaan jotain ai´van ihanaa, eikä ole väliä onko tuo ilon ympäristöösä jakava oma vai vieras vauva.
Onhan ne aina välillä ihania. Kun iskee kunnon pms itken jopa suklaamainoksille. :)
ja hymy on niin aitoa ja viatonta, siinä ei ole mitään pirullista tai taka-ajatuksia, vauva iloitsee aidosti ja rakastaa pyyteettömästi. elämän ihanin lahja!
Vauvojen hymyt ovat toki suloisia, mutta ei aitoja. Hymy on opittu matkinta äidin tms kasvoista. Helposti vauva hymyilee väärissäkin paikoissa ja alkaa hetken päästä itkemään. Ei kerro erityisesti vauvan ajatuksista.
ja hymy on niin aitoa ja viatonta, siinä ei ole mitään pirullista tai taka-ajatuksia, vauva iloitsee aidosti ja rakastaa pyyteettömästi. elämän ihanin lahja!
Vauvojen hymyt ovat toki suloisia, mutta ei aitoja. Hymy on opittu matkinta äidin tms kasvoista. Helposti vauva hymyilee väärissäkin paikoissa ja alkaa hetken päästä itkemään. Ei kerro erityisesti vauvan ajatuksista.
Yritätkö väittää, että mikään meissä ihmisissä ei ole aitoa, kun olemme kaiken oppineet muita matkimalla?
Kyllä vaan se vauvan hymy on aito. Kun vauva näkee äidin hymyilevän, vauva nauraa spontaanisti äidilleen juuri omanlaisellaan tavalla. Ei se vauva kipuhetkellä naureskele.
tuli hyvä mieli:)