Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään kahvilassa äidin ja vauvan

Vierailija
23.04.2012 |

Vauva istui turvakaukalossa, ja äiti yritti hassutella vauvalle. Äiti oli selkä minuun päin, mutta vauvan kasvot näin. Vauva nauroi. Mikään maailmassa ei ole kauniimpaa kuin pienen vauvan nauru omalle äidilleen. Kyllä jysähti.



Nyt itkettää, kun ajattelen, että en koskaan koe sitä enää. Itkettää ihan kaikkien niiden naisten puolesta, jotka eivät ole sitä kokeneet.



Miten joku voi valittaa vauvan itkusta lentokoneessa tai vauvan vaunujen nostamisesta ratikkaan tai imettämisestä tai ylipäätään mistään vauvaan liittyvästä, kun kaunein asia maailmassa on pienen vauvan nauru äidilleen. Mieletöntä!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli hyvä mieli:)

Vierailija
2/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pienen vauvan hymy ja nauru ovat kauneimpia asioita maailmassa. Itsellenikin tulee liikutuksesta itku silmään päivittäin, kun oman vauvani kanssa ilmeilen.



Siitä huolimatta ymmärrän, etteivät kaikki tykkää kuunnella vauvan itkua, auttaa rattaiden kanssa tai että imettäminen voi olla ihan helvettiä ja hetkellisesti voi katua koko lasten hankintaa, vaikkei tietysti oikeasti omastaan luopuisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tekee juuri sellaiseksi että kaikki herkistää :D

Vierailija
4/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun mielestä muiden vauvojen hymy on kauneinta? Entä jos sinulla olisi lemmikki, menisikö toisten pennut sinun lemmikkisi edelle? Tämä oli esimerkki?



Jos palvotte noin paljon muiden vauvoja, ruetkaa kriisiperhetyöhön, sieltä voisitte pelastaa vauvojen sen hetkisen tilan ja tehdä tärkeää työtä.



Suloisinta on vanha rakastavainen pari yhdessä käsikädessä kävelemässä, siinä ei sinun vauvasi kanankuuloinen kotkotus ja paskanhaju vedä vertoja edellämainittuun ;)



Paskanhaju on ällöttävää ja sinun ihastelemat vauvatnon paskantuoksuisia kanoja, joten makunsa kullakin ;) Hyi!

Vierailija
5/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On rakkaus mieheen, lemmikkeihin ja tulevaan lapseemme, mikään ei olisi kauniimpaa, eikä vieraiden vauvojen tai ihmisten nauru ole sen ihmeellisempää kuin muidenkaan. Vauva ei ole mikään ihmeellinen olento, vaan kaikki me ollan synnytty, kasvettu ja ollaan ihmisiä, ei kauneus ole pelkästään ihmiset iästä kiinni.

Vierailija
6/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaania äitejä ja niiden sontatursuja vähän useamminkin, sekä sontatursujen hörähtelyjä, hyvä, että joku tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä, katkeruus kaunistaa ja toki muakin vituttais jos joku on ilahtunut vauvan hymystä.

Vierailija
8/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Paskanhaju on ällöttävää ja sinun ihastelemat vauvatnon paskantuoksuisia kanoja, joten makunsa kullakin ;) Hyi!

Onko sun vauvat haisset paskalle? Onko niillä ollut nokka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä, katkeruus kaunistaa ja toki muakin vituttais jos joku on ilahtunut vauvan hymystä.

muistakaa se lääkitys :D etenkin jos pikkuvauvat alkavat päässänne kuulostamaan kotkottavilta kanoilta....

Vierailija
10/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaania äitejä ja niiden sontatursuja vähän useamminkin, sekä sontatursujen hörähtelyjä, hyvä, että joku tykkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat vaania äitejä ja niiden sontatursuja vähän useamminkin, sekä sontatursujen hörähtelyjä, hyvä, että joku tykkää.

Nyt kyllä jäi jotain kokematta oman lapsen vauva-ajasta, vaikka se hymy valloittava olikin..

Vierailija
12/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Vauvan nauru on vilpitöntä ja tulee vatsanpohjalta asti. Vain kylmä ja tunteeton ihminen ei pidä sitä minään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Vauvan nauru on vilpitöntä ja tulee vatsanpohjalta asti. Vain kylmä ja tunteeton ihminen ei pidä sitä minään.

tänään ihastelin vauvaani (7 kk), sitä, miten iloinen ja hymyileväinen hän on. Vauva ryömiskeli lattialla koko ajan hymyillen. Ihana olento.

Vierailija
14/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymy on niin aitoa ja viatonta, siinä ei ole mitään pirullista tai taka-ajatuksia, vauva iloitsee aidosti ja rakastaa pyyteettömästi. elämän ihanin lahja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä pidä toisten lapsista enkä välttämättä edes vauvoistakaan. Mutta tänään näin varastetun hetken. Se hymy oli tarkoitettu vain vauvan äidille, mutta minä ulkopuolisena näin jotain, joka ihan oikeasti liikutti.



Enkä siis ole mikään vauvapöhkö, joka vaanii vaunuja voidakseen tuijotella vauvojen hymyjä. Omia lapsia on kaksi, ja vaikka maailman ihanimpia ovatkin, niin kyllä se lapsiluku meillä on (ollut?) täynnä. En jaksa innostua kauheasti toisten vauvoista, vaikka toki ne asiaankuuluvat fraasit toteankin, jotta vauvojen äidit eivät loukkaannu.



Täytyy sanoa, että tämä herkistyminen yllätti minutkin! Ehkä tosiaan on pms-oireita... ;) Vai lähestyvät vaihdevuodet?



Ap, jota vieläkin hämmentää sen hetken kauneus (tuli heti kyynelet silmiin ja minähän en itke juuri koskaan)

Vierailija
16/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka solullaan naurava vauva on tosiaan jotain ai´van ihanaa, eikä ole väliä onko tuo ilon ympäristöösä jakava oma vai vieras vauva.

Vierailija
17/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne aina välillä ihania. Kun iskee kunnon pms itken jopa suklaamainoksille. :)

Vierailija
18/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymy on niin aitoa ja viatonta, siinä ei ole mitään pirullista tai taka-ajatuksia, vauva iloitsee aidosti ja rakastaa pyyteettömästi. elämän ihanin lahja!


Vauvojen hymyt ovat toki suloisia, mutta ei aitoja. Hymy on opittu matkinta äidin tms kasvoista. Helposti vauva hymyilee väärissäkin paikoissa ja alkaa hetken päästä itkemään. Ei kerro erityisesti vauvan ajatuksista.

Vierailija
19/19 |
23.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymy on niin aitoa ja viatonta, siinä ei ole mitään pirullista tai taka-ajatuksia, vauva iloitsee aidosti ja rakastaa pyyteettömästi. elämän ihanin lahja!


Vauvojen hymyt ovat toki suloisia, mutta ei aitoja. Hymy on opittu matkinta äidin tms kasvoista. Helposti vauva hymyilee väärissäkin paikoissa ja alkaa hetken päästä itkemään. Ei kerro erityisesti vauvan ajatuksista.

Yritätkö väittää, että mikään meissä ihmisissä ei ole aitoa, kun olemme kaiken oppineet muita matkimalla?

Kyllä vaan se vauvan hymy on aito. Kun vauva näkee äidin hymyilevän, vauva nauraa spontaanisti äidilleen juuri omanlaisellaan tavalla. Ei se vauva kipuhetkellä naureskele.