Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on yksi ainut tapa, jolla aion kostaa

Vierailija
05.06.2012 |

miestäni nussineelle horolle, joka lopetti meidän liiton. Aion kuksaista hänen miestään, jos se joskus sellaisen löytää, niin tietääpä miltä se tuntuu. Ja joo, mulla on ulkonäköä tehdä se.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=DDDDDDDDDDDDDDDDD

Nainen suorastaan pakotti sen vai?

Ei hyvää päivää mitä tyyppejä täällä pyörii.

Vierailija
2/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voihan olla, ettei se "horo" edes halua mitään vakiintunutta suhdetta koskaan. Lopettelee vaan toisten liittoja lämpimikseen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nainen saa kärsiä, tiesi että mies on varattu. Mies on jo kärsinyt, heitin sen pihalle vaikka itki ja aneli. Ap

Vierailija
4/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

:=DDDDDDDDDDDDDDDDD

Nainen suorastaan pakotti sen vai?

Ei hyvää päivää mitä tyyppejä täällä pyörii.

Niin, mies oli johdateltava ressukka, täysin syytön. Ja mikä hiton kosto on mennä nusaisemaan jossain hamassa tulevaisuudessa naisen miestä? Lähinnä kuulostaa siltä, että ap on sotkenut käsitteet "kosto" ja "itsensä lisää satuttaminen" keskenään.

Vierailija
5/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottaa suurta tyydytystä ajatellakin asiaa. Ap

Vierailija
6/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskitytkö nyt siis tulevat vuodet pelkästään stalkkaamaan tuota horoa?

IMHO parempi kosto sekä miehelle että horolle olisi jatkaa omaa elämää kuin ei mitään sen sijaan, että sekoaa päästään.

Vierailija
7/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tavalla, mutta enpä nyt yhtäkkiä osaa sanoa että mikä se olisi. Voi olla ettei sama kuin ap:n tapa mutta jotenkin kuitenkin. Sittenhän sen tietäisi kun tilanne tulee eteen. Tulee mieleen että jos päättäisin jatkaa liittoa, niin vois kostaa käymällä itse vieraissa ja sanoa miehelle että miltä nyt tuntuu kun vaimoas on nussittu ja kunnolla ja isolla. Ehkä vois sitten kostaa sillä tavallakin että on välinpitämätön, sanoa että aijaa,tekikö hyvää- no tuopas se pimu näytille niin katotaan yhdessä jne jne.Vois myös sanoa aina vähän välillä että että etkös haluaisi käydä vähän vieraissa kun mullakin tekee mieli...

Vierailija
8/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilasi nimittäin mun elämän. Ja en väitä etteikö mies olisi ollut yhtä syyllinen, mutta kuten sanoin, hän kärsii teostaan parhaillaan kyllä. Ap

Vierailija
9/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se, että sun MIES PETTI liittyy siihen kakkosnaiseen? On luonnollista tuntea inhoa, mutta se nainen olisi voinut olla kuka vaan. Ihan tosi, ainoa syypää siihen pettämiseen oli sun mies. Miehilläkin on aivot ja voivat tehdä valintoja. Sun mies nyt oli kusipää ja valitsi toisin. Älä hullu pilaa elämääsi stalkkaamalla jotain random tsybyä, joka sattui sun miehesi kalun tielle.

Oletko myös sitä mieltä, että koska mua on hyvin rankasti koulukiusattu ja haudoin ja yritinkin sen takia itsemurhaa, saan mennä ja kiduttaa niitä mun entisiä kiusaajia tai vaikkapa niiden lapsia tai puolisoa? Tai jos minä vaikka elän mahdollisimman onnellisesti ja annan olla omassa arvossaan.

Vierailija
10/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kosto tekemätömäksi tee tehtyä ja vie pois sitä tosiasiaa että miehesi on "horon" kanssa viettänyt nautinnollisia salaisia hetkiä.

Vierailija
11/11 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varattujen kanssa nussimisesta ja pettämisestä, kun kokee asian itse. Ap