Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko jonkun nätin naisen, joka on vapaaehtoisesti sinkku?

Vierailija
16.09.2022 |

Kysytään nyt näinkin päin.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä, yleensä on sitten jotain MT-ongelmaa.

M28

Vierailija
2/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tietäisin en kerro. Pervo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika montakin. itse myös. Parisuhteita takana yli 10 vuotta. Sinkkuna on hyvä olla.

Vierailija
4/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vapaaehtoisesti sinkkuna oleminen tarkoittaa sitä ettei hae pakonomaisesti ketään niin tunnen tällä hetkellä kolme (sisko, paras kaveri ja yksi hyvä työkaveri.)

Vierailija
5/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoisesti sinkut eli vesit

Vierailija
6/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ovat joko läskejä tai rumia. Jos on söpö, niin on narsisti tai MT-ongelmallinen.

Hyvä asia, kun jättävät miehet rauhaan. Kiitos.

Vierailija
7/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni lisäksi kaksi muuta nättiä (tai kaunista) vapaaehtoisesti sinkkua naista.

Vierailija
8/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itseni. Sinkku olen ollut koko ikäni (64 vuotta). Itse en ulkonäköäni kehu mutta kyllä monet nätiksi väittivät, silloin nuorempana.

Vierailija
9/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin. Molemmat on yksin viihtyviä luonteita, eivät muutenkaan välitä juurikaan ihmisseurasta. Keskittyvät työhönsä ja tietokonepeleihin tms.

Vierailija
10/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska useimmat miehet ovat kuin nro 6, olen mielelläni sinkku vaikka loppuelämäni.

Vierailija
11/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni. Olen aseksuaali viiskymppinen. Vieläkin vanhat ukot kehuu kauniiksi. En kyllä oikein ymmärtänyt aloitusta: mitä tekemistä ulkonäöllä on vapaaehtoisen sinkkuuden kanssa? Luuletko, että kaikki kauniit haluavat parisuhteeseen?

Vierailija
12/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen useammankin. Ovat luoneet menestyksekästä uraa, niin seurustelu on heidän kohdallaan jäänyt vähemmälle.

Vierailija
13/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Toisella kasa kaloja (en tiedä lajeja, kumminkin sellaisia mitä uskaltaa pitää samassa akvaariossa) ja on oikein panostanut niihin :D Tavallaan söpöä. Toinen taas tekee uraa, en tiedä onko edes käynyt mielessä suhde jonkun tai miehen kanssa.

Vierailija
14/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieskö ei voi olla sinkku ja komea/söpö? HAH! Itse olen söpö, nuori mies ja vapaaehtoisesti sinkku.

Vierailija
15/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mieskö ei voi olla sinkku ja komea/söpö? HAH! Itse olen söpö, nuori mies ja vapaaehtoisesti sinkku.

Jos mies kutsuu itseään söpöksi, niin hän tuskin on edes naisista kiinnostunut.

Vierailija
16/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku suuttunut, alapeukuttaa kaikki, jotka vastaavat "väärin" :D Hmm.. kukakohan?

Vierailija
17/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikkien pitäisi olla yhdessä jonkun kanssa? Ihan ulkonäöstä huolimatta.

Vierailija
18/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa ihmisistä (mukaan lukien itseni) haluaa elää elämänsä yksin. Useimmat meistä ovat liian introvertteja edes kestääkseen parisuhdetta.

Itse rakastan rauhaa, hiljaisuutta ja itsenäisyyttä niin paljon, etten yksinkertaisesti kykenisi asumaan toisen/muiden ihmisten kanssa saman katon alla.

Ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Itse ehkä tosin lukeudun noihin "nätteihin naisiin", joihin ap viittaa.

Vierailija
19/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ovat joko läskejä tai rumia. Jos on söpö, niin on narsisti tai MT-ongelmallinen.

Hyvä asia, kun jättävät miehet rauhaan. Kiitos.

Se jälkimmäinen. (ja narsismi lukeutuu myös siihen)

Vierailija
20/69 |
16.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ja hän saisi kenet haluaa: Äärettömän kaunis, kaksi yliopistotutkintoa, lapseton ja kovapalkkaisessa duunissa.

Laadukkaat naiset tietävät arvonsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi