Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla oma kortti vai rinnakkaiskortti miehesi luottokorttiin?

Vierailija
04.06.2012 |

Minulla on jatkuva ongelma siitä, ettei ole aikaa juosta kaupoissa enkä tule tilanneeksi vaatteita netistä kun on rinnakkaiskortti. Mies valittaa joka ostoksesta. Onko teillä muilla samoin?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... että jos tilaatte sillä esim. netistä ja tavara ei tulekaan, niin se on voi voi, pankkia ei kiinnosta ja rahoja ette saa takaisin?

Tästä syystä käytän itse AINA Visa Creditiä sellaisiin ostoihin, joita en saa heti käteen. Luottoyhtiö nimittäin hyvittää ostoksen, jos tavara ei tulekaan. Pankki ei hyvitä. Sama koskee esim. ulkomaalaisten lentoyhtiöiden lentoja, jos lentoyhtiö meneekin konkurssiin ym.

Vierailija
2/40 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, että jos mies kuolee, te ette voi käyttää hänen tiliään ennen perunkirjoitusta? Tai jos jompi kumpi teistä joutuu edunvalvontaan, homma menee vaikeaksi.

Kun molemmilla on ihan omat rahat, niin ei tule tuokaan ongelmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
05.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän luottokorttia mm. isommissa ostoksissa, nettiostoksissa, matkavarauksissa ja hotellivarauksissa. luottokortti on turvallinen maksuväline, eikä tarvitse käyttötileillä pitää suuria summia. Miehellä on tietenkin omat korttinsa.

Vierailija
4/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oma, minulla oma, ja yksi yhteinen.

Vierailija
5/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan ostaa jotain netistä, mies ostaa.

Vierailija
6/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod halua mitää rinnakkaiskortteja.

Vierailija
7/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jatkuva ongelma siitä, ettei ole aikaa juosta kaupoissa enkä tule tilanneeksi vaatteita netistä kun on rinnakkaiskortti. Mies valittaa joka ostoksesta. Onko teillä muilla samoin?

Eikä mies valita jos käytän hänen tilinsä korttia, sen takia se on sen mulle antanut että sitä voi käyttää.

Vierailija
8/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten pankkitilikin.

Vierailija
9/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mitään miehen rinnakkaiskorttia edes huolisi.

Vierailija
10/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin käytetäkään luottokorttia kuin matkoilla tai tarvisttaessa koska rahnaa on tilillä aina, molemmilla.

Vierailija
11/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ihan itsenäinen aikuinen ihminen, enkä kenenkään holhouksen alla.

Siis mä en oikeasti tajua, mies varmaan naurais paskasta naurua jos ehdottaisin sille, että saksisin oman korttini ja ottaisin miehen korttiin rinnakkaiskortin... Kysyis varmaan, että pitääkö tulle persekin vessaan pyyhkimään.

Vierailija
12/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on ainoa asia mikä tähän perheeseen on luotolla hankittu, muuten eletään periaatteella, että sitä ei tarvita, mitä ei ole varaa ostaa.

Hyvin toimii, säästöjäkin on.

Vierailija
13/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla on MYÖS rinnakkaiskortti miehen luottokorttiin. En tosin ole kertaakaan näinä 22 vuotena, jotka on naimissa oltu, sitä käyttänyt. Se on ollut vain varalla, jos vaikka matkalla oma kortti katoaisi tai menisi jumiin.

Vierailija
14/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteistä korttia ei ole. Mutta ei sen puoleen, meillä on erillisistä tileistä ja korteista huolimatta yhteiset rahat joten ei olisi väliä vaikka mulla olisi hänen rinnakkaiskortti tai hänellä minun.

Vierailija
15/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus ostetaan jotain netistä, se on onnistunut ihan Visa-Debit kortilla ainakin tähän asti.

Vierailija
16/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on ainoa asia mikä tähän perheeseen on luotolla hankittu, muuten eletään periaatteella, että sitä ei tarvita, mitä ei ole varaa ostaa.

osta koskaan mitään netistä, varaa hotellia tms.? Ei mekään luotolla eletä, mutta verkko-ostoksissa ja hotellivarauksissa luottokortti on usein ainoa vaihtoehto.

-14-

Vierailija
17/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kerran täällä mammoilla menevät luottokortit ja maksuaikakortit suloisesti sekaisin... *huokaus*

Vierailija
18/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunto on ainoa asia mikä tähän perheeseen on luotolla hankittu, muuten eletään periaatteella, että sitä ei tarvita, mitä ei ole varaa ostaa. Hyvin toimii, säästöjäkin on.

että luottokortilla tehdään muutakin, kuin eletään velaksi? Maksetaan ulkomailla, ostetaan netistä, varaillaan esim. hotelleja netistä, lentoja, yms. yms.

Vierailija
19/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ongelmaa käytön suhteen. Tai ehkä miehellä... Meillä minä olen se, joka seuraa tilien tilannetta ja välillä kyselee mitä oot ostanut vai ootko..

Ehkäpä sunkin miehesi vaan haluaa varmistaa, että se todella olit sinä, joka korttia käytti. Varsin jos toiminta on tavallisesta poikkeavaa. Sitäkin nimittäin tapahtuu, että ne korttitiedot joutuu vääriin käsiin. Ei se ole pelkkää lehtikirjoittelua.

Vierailija
20/40 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta koskaan mitään netistä, varaa hotellia tms.? Ei mekään luotolla eletä, mutta verkko-ostoksissa ja hotellivarauksissa luottokortti on usein ainoa vaihtoehto.

-14-

en tarvi luottoa. Debitillä tilaan netistä, nostan rahaa ulkomailla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan