Huomaatko jos joku mies on sinusta kiinnostunut?
Kommentit (30)
Sen vain tiedostaa, fiilistä, intuitiota. Ja huomaa kanssa, jos kiinnostus hälvenee.
Sinänsä sitä ei huomaa mistään lämpimästä katseesta, koska toisilla ei ole koskaan lämmintä katsetta ja toisilla taas aina.
ei kukaan koskaan ihastu. Itsehän ihastun herkästi, hymyilen ja olen ystävällinen kaikille muille paitsi ihastuksen kohteelle.
Minulle on aina käynyt niin, että jos olen luullut, että joku on ollut ihastunut niin metsään se luulo on mennyt. Jotenkin parin kerran jälkeen sitten en enää luota omiin vaistoihini yhtään ihastumisen/kiinnostumisen suhteen. Hyvin usein myös on käynyt niin, että miehet tulevat mulle kaveraamaan, mutta ovatkin sitten kiinnostuneita ystävästäni.
Suhteessa olen ollu 11 vuotta ja sinä aikana olen kerran ihastunut todella kovasti. Se tunne oli niin voimakas, että ei mitään järkeä. Toisen ollessa lähellä sydän löi tuhatta ja sataa, en pystynyt puhumaan ym. Huomasin tämän miehen myös hakeutuvan lähelleni, mutta kuvitelmaa se oli varmaan taas minun puoleltani. Vaikka suhteessa olenkin niin pahalta tuntuu, kun kukaan ei koskaan ole kiinnostunut.. :(
Olen silmäpelin hallitseva mies. Ihan vaaraton kuitenkin koska olen parisuhteessa.
En tarkkaan tiedä, mistä johtuu, mutta muutamien naisien kanssa on valtava vetovoima. Se ei ole edes kauneudesta tai iästä kiinni. Lievä flirtti ja ilmeisesti ihmisestä erittyvät feromonit tiedostamatta aiheuttavat tuon molemminpuolisen reaktion.
Harrastuksissani lavatansseissa pääsen lähelle hyvin erilaisia ihmisiä. Paritteluvalmius muodostuu itsestään muutamien kanssa. Uskoisin että tunne on molemminpuolinen. Testaan sitä ajoittain pyytämällä esim kahdestaan kahville. Aina onnistuu.
Mulla on miehiä kavereina, joten kaikki "hei nähtäiskö joskus" jututkin tulkitsen vain haluna tutustua ja olla kaveri.
Ehkä asiaan liittyy se, että en pidä itseäni mitenkään mielenkiintoisena tai vetävänä, joten en oikeastaan usko kenenkään kiinnostuvan minusta.
Tai sitten se on siinä että olen ollut jo pitkään naimisissa ja itse en ole siinä mielessä kiinnostunut miehistä, joten en usko miesten olevan kiinnostunut minusta. Mene ja tiedä.
En huomaa koskana mitään tuollaista. Tai sitten miehet eivät ole olleet minusta kiinnostuneita.
Eli aistin välillämme olevan kemian. Mutta eihän se mitään varsinaista kiinnostumista tai ihastumista tarkoita.
Olen ollut yli 10 v. naimisissa, enkä tiedä onko kukaan tänä aikana ollut minuun oikeasti ihastunut. Yksi miehen kaveri saattoi olla, olin hänen käytöksestään sellaista lukevinani.
Olen silmäpelin hallitseva mies. Ihan vaaraton kuitenkin koska olen parisuhteessa.
En tarkkaan tiedä, mistä johtuu, mutta muutamien naisien kanssa on valtava vetovoima. Se ei ole edes kauneudesta tai iästä kiinni. Lievä flirtti ja ilmeisesti ihmisestä erittyvät feromonit tiedostamatta aiheuttavat tuon molemminpuolisen reaktion.
Harrastuksissani lavatansseissa pääsen lähelle hyvin erilaisia ihmisiä. Paritteluvalmius muodostuu itsestään muutamien kanssa. Uskoisin että tunne on molemminpuolinen. Testaan sitä ajoittain pyytämällä esim kahdestaan kahville. Aina onnistuu.
Minä lähden aina kahville, jos joku pyytää. Oli siinä kemiaa tai ei.
Mutta olenkin varmaan jotenkin outo. Viime vkl juttelin erään miehen kanssa baarissa. Ihan kiva tyyppi, juttelin kuten aina juttelen. Yhtäkkiä mies sanoi, et hei, et sä tajuu, et mä yritän iskea sua.
En tiedä, mitä tein väärin? Kyllähän minä tajusin, mutta ei se minua haitannut. Juttelin silti.
Mä en kans tajuu jotain merkkejä. Luulen että ne on romantiikka elokuvien ja kirjojen tuotosta. Ihminenhän voi olla iloinem sekä ystävällinen muutenkin. Tietenkin ihastuneena tahtoisin että toinem selvästi näyttäisi omat tunteensa mutta en huomaa mitään koskaan.
Suoraa kysymystä tuttavuuteen minulle ei ole koskaan sanottu.
Joko en huomaa tai kukaan ei ole kiinnostunut. Naimisissa olen ollut iät ja ajat, ja tässä iässä alkaa ulkonäkökin jo suojella. Toista oli 20 vuotta sitten.