Lue keskustelun säännöt.
Ilmat lämpeni! Joko olette leikanneet pikkupojillenne kesätukat?
22.04.2012 |
Meil iskä aina toukokuussa vetää poitsujan tukat koneella viiden millin siiliksi. Vilposaa ja mukavaa!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minusta ne millin siilet ovat yksinkertaisesti rumia. Ette te varmaan tytöillekään moisia leikkaa koska ne ovat vilpoisia ja mukavia?