Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatko jos joku mies on sinusta kiinnostunut?

Vierailija
04.06.2012 |

Mistä huomaat?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään katseita en tulkitse, mutta jos tekee selväksi, että haluaa viettää mun kanssa vapaa-aikaa, alan tulkita kiinnostuksen luonnetta.

Vierailija
2/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet vaan flirttaavat kaikkia naisia, toiset ei ketään.

Mutta yleensä siitä huomaa jos hän toimii kanssani jotenkin eri tavalla kuin muiden naisten. Tuo tapa voi sitten olla mitä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sano kiinnostustaan ääneen, en luota mihinkään merkkeihin. Sitäpaitsi olen ollut varattu niin kauan että olen aivan out kaikista soidinmenoista. Onkin tullut pari ylläriä, kun joku tuttu mies on tunnustanut tunteensa. Toisaalta on käynyt niinkin että joku mies on luullut minun kiinnostuneen(ihastuneen) vaikka olen ollut vain kaveri, eli jutellut ja hymyillyt kuten kavereille yleensäkin.

Vierailija
4/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies itse aktiivisesti osoittaa kiinnostustaan, tai tahattomasti reagoi minuun jotenkin poikkeuksellisesti.

Mutta tässä on tietty sekin puoli että enhän minä tiedä jos jonkun kiinnostus on jäänyt huomaamatta.

Vierailija
5/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on rakennettu huomaamaan potentiaaliset viholliset ja seksikumppanit. Tämä tapahtuu aivojen kehityshistoriallisesti vanhimmilla osilla, jotka vastaavat suoraan eloonjäämisestä. Siksi huomaaminen ei aina ole tietoista, eivätkä kaikki anna itsensä huomata sitä.

Huomaamiseta on tietenkin valtavan pitkä matka tietoisiin soidinmenoihin :D

Katse on henkinen kosketus. Useimmat ihmiset rekisteröivät sen, että joku katsoo heitä, ja tiedostamattaankin kääntävät päätään nähdäkseen, kuka se on. Moni tajuaa myös toisen pelkän läsnäolon. Vai väitättekö, että ette tajua, onko lapsenne huoneessa vai ei, ellette koko ajan näe häntä silmillänne?

Ihastunut haluaa olla ihastuksen lähellä ja katsoo häntä tavallista useammin. Yleensä se riittää. Ja sitten siinä on se jokin, jota on vaikea sanoittaa.

Vierailija
6/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee jonkun miehen seurassa jännä olo. Sellainen käsittämätön tunne ettei ole ollenkaan samanlainen suhde kuin muihin miehiin. Voisin selittää sanalla varautunut. Olen lukenut että tällainen tunne on yleensä molemminpuolinen ja jos oltais eläimiä niin tällaisten luontokappaleiden välille syntyisi parittelusuhde.

Vierailija
7/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enhän voi tietää, olenko ollut huomaamatta jotain :)

Ei se nyt kovin vaikeaa ole yleensä aistia katseista, lähelle hakeutumisesta, hymyistä, aloitteellisuudesta ja joskus vaikka sävystä, jolla kirjoittaa sähköpostiviesteissä.

Mutta joskus olen kuvitellut, että ilmassa on molemminpuolista ystävystymistä, kun mies onkin paljastanut tunteensa ihastukseksi. Mutta näin on käynyt vain kerran ja oletin miehen olevan enemmän miehiin kallellaan. En siis edes varautunut tulkitsemaan mitään, kun kuvittelin miehen "vaarattomaksi".

Vierailija
8/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai voiko olla lämmin katse myös naista kohtaan, joka ei sielle mitään merkkaa?

Vierailija
9/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse ihan nätti nainen ja flirttailen kaikenlaisille miehille, aika miedosti tosin.

Sitten kun ihastus tulee kohdalle, menen aika hämilleni. Häkellyn ja kartan seuraa.

Naimissa oleva nainen. Rakastan miestäni mutta eihän kukaan mitään tunteilleen voi ja ne mene ohi.

Vierailija
10/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itse ihan nätti nainen ja flirttailen kaikenlaisille miehille, aika miedosti tosin.

Sitten kun ihastus tulee kohdalle, menen aika hämilleni. Häkellyn ja kartan seuraa.

Naimissa oleva nainen. Rakastan miestäni mutta eihän kukaan mitään tunteilleen voi ja ne mene ohi.

Vierailija
11/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei- niin-kiinnostavalle, mutta auta armias kun tunteet on pinnassa, niin ei uskalla sanoa mitään ylimääräistä ettei nolaa itseään =)

Vierailija
12/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin varattu, etten oikeastaan osaa pohtia kuka ja miten on minusta kiinnostunut. Itse kyllä huomaan kiinnostukseni joitain miehiä kohtaan. Tunnen siis silkkaa halua heitä kohtaan ja joitain naisiakin. Tällainen halun aalto humahtaa lävitseni jos vaikka istun jonkun tällaisen viereen kokouksessa. Joten ehkä toinenkin osapuoli aistii sen. Esim hiljan olin juuri ennättänyt tiedostaa, että himoitsen vieressäni istuvaa pikkupomoa kun hän vaihtoi paikkaa kesken kokouksen (ei siis mennäkseen puhumaan kellekään). Ehkä hänelläkin vain oli "epämukava" olo. Olen siis tietoinen tunteistani, mutta ne eivät johda mihinkään.

Vierailija
13/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kiusallista joutua vaihtamaan paikkaa toisen löyhkän vuoksi.

Olen niin varattu, etten oikeastaan osaa pohtia kuka ja miten on minusta kiinnostunut. Itse kyllä huomaan kiinnostukseni joitain miehiä kohtaan. Tunnen siis silkkaa halua heitä kohtaan ja joitain naisiakin. Tällainen halun aalto humahtaa lävitseni jos vaikka istun jonkun tällaisen viereen kokouksessa. Joten ehkä toinenkin osapuoli aistii sen. Esim hiljan olin juuri ennättänyt tiedostaa, että himoitsen vieressäni istuvaa pikkupomoa kun hän vaihtoi paikkaa kesken kokouksen (ei siis mennäkseen puhumaan kellekään). Ehkä hänelläkin vain oli "epämukava" olo. Olen siis tietoinen tunteistani, mutta ne eivät johda mihinkään.

Vierailija
14/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan jos on jo aika isoa kiinnostusta ilmassa. Ajattelen itse yhtä tyyppiä melkein koko ajan, olisi kiva tietää ajatteleeko hänkin minua.

Vierailija
15/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan jos on jo aika isoa kiinnostusta ilmassa. Ajattelen itse yhtä tyyppiä melkein koko ajan, olisi kiva tietää ajatteleeko hänkin minua.

Vierailija
16/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työn merkeissä teki jo yhden aika selvän liikkeen. Rivien välissä yhdessä viestissä. Mutta ollaan varattuja niin teeskentelin etten tajunnut. Mutta kyllä molemmat tiedetään se jännite. Mietityttäähän se.

Vierailija
17/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No työn merkeissä teki jo yhden aika selvän liikkeen. Rivien välissä yhdessä viestissä. Mutta ollaan varattuja niin teeskentelin etten tajunnut. Mutta kyllä molemmat tiedetään se jännite. Mietityttäähän se.

Siis se mietityttää, että onko hän jo unohtanut koko jutun kun itsellä on melkein pakkomielle hänestä.

Vierailija
18/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mieti enää, toimi jos tuntuu siltä ;P

Vierailija
20/30 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä mieti enää, toimi jos tuntuu siltä ;P

Niin, ei siis olla vain varattuja vaan molemmilla on lapsetkin, yhdet. Saa nähdä, ehkä kaikki on haihtunut kun seuraavan kerran nähdään. Tai sitten rysähtää...