Äänestetään: mitä tapahtui Madeleine McCannille?
Vaihtoehtoja kaksi:
a) Madeleinen vanhemmat syyllisiä
b) Madeleine kaapattiin
Minä olen sitä mieltä että järjestäytynyt pedofiilirinki vei Madeleinen. Avatkaa silmänne, olisihan se mukava uskoa että näin ei tapahtunut ja olla ajattelematta koko asiaa. Lapsia kaapataan jatkuvasti, pieni viaton Madeleine nousi otsikoihin ja on siellä pysynyt, kiitos sinnikkäiden vanhempien.
Mutta av.lla saadaan tämäkin mysteeri ratkaistua.
Kommentit (90)
Avaa itse silmäsi. 90% lapsiin kohdistuneista henkirikoksista vanhemmat ovat syyllisiä. Vaikka se tuntuu keskivertovanhemmasta kovin ikävältä edes ajatella sellaista, niin todennäköisyys siihen on ylivoimaisesti suurin.
Maailma on täynnä katulapsia ym, joiden katoaminen ei kiinnosta ketään.
Paljon todennäköisempää on karkaaminen/onnettomuus. Madeleine on kiivennyt ikkunasta ulos yöllä ja pudonnut johonkin kaivoon tms. Tai jäänyt vaikka auton alle. Joku on sitten voinut löytää ruumiin ja hätäpäissään kätkenyt sen. Tai sitten ruumis on vain sellaisessa paikassa, mistä ei ole osattu etsiä.
äiti tappoi ja isä piilotti ruumiin
on myös paljon, ja ihan korkeissa virkamiehissä, tuomareissa ja poliiseissa, kuten Belgiassakin saimme todeta. Pysyttelevät tietenkin "maan alla", karmeimpia rikollisia kun ovat.
Pedofiiliringit ovat samanlaista järjestäytynyttä rikollisuutta kuten ihmiskauppa ja huumekauppa, ja nämä ovat usein nivoutuneena toisiinsa.
B.
Se on kaapattu ja raiskattu ja haudattu jonnekkin.
Uskon, että vanhemmat ovat vahingossa tai jopa ihan tarkoituksella lapsensa murhanneet.
Mutta syyllisiähän he ovat joka tapauksessa, vaikka joku olisi Madeleinen vienytkin tai murhannut. Vanhemmat jättivät pienet lapset ilman valvontaa eli ihan selvä heitteillejättö. Huonoja vanhempia, joilta olisi pitänyt ottaa ne kaksoset huostaan.
Pieniä lapsia ei jätetä ilman valvontaa.
Maailma on täynnä katulapsia ym, joiden katoaminen ei kiinnosta ketään.
Paljon todennäköisempää on karkaaminen/onnettomuus. Madeleine on kiivennyt ikkunasta ulos yöllä ja pudonnut johonkin kaivoon tms. Tai jäänyt vaikka auton alle. Joku on sitten voinut löytää ruumiin ja hätäpäissään kätkenyt sen. Tai sitten ruumis on vain sellaisessa paikassa, mistä ei ole osattu etsiä.
Ei kyllä oikein kuulosta kovinkaan ammattimaiselta rikollisuudelta kaapata sellaista lasta jonka perään palkataan kaikki mahdolliset yksityisetsivät. Jollekin sairaalle pedofiliringille on yksi ja sama käyttävätkö he köyhää katulasta vai hienostoperheen prinsessaa.
Luulen, että vanhemmat antoivat unilääkettä, niin kuin muinakin iltoina ja toisillekin lapsille.
Kun sitä olikin annettu liikaa, vanhemmat keksivät ko. tarinan, koska eivät halunneet ottaa riskiä, että menettävät lääkärinoikeutensa ja loput lapsensa.
Etsimällä rikollista ulkopuolelta on kätevää sulkea itsensä pois syyllisten listalta.
Ehkä vanhemmat antoivat vahingossa överimäärän unilääkkeitä tytölle, jolloin Madeleine kuoli ja sitten katoaminen piti lavastaa. Poliiseja lahjottiin.
Lapsen murhaamiseen en usko.
Uskon, että vanhemmat ovat vahingossa tai jopa ihan tarkoituksella lapsensa murhanneet.
Mutta syyllisiähän he ovat joka tapauksessa, vaikka joku olisi Madeleinen vienytkin tai murhannut. Vanhemmat jättivät pienet lapset ilman valvontaa eli ihan selvä heitteillejättö. Huonoja vanhempia, joilta olisi pitänyt ottaa ne kaksoset huostaan.
Pieniä lapsia ei jätetä ilman valvontaa.
Aivan. Syyllisiä ovat, riippumatta siitä veikö tytön joku ulkopuolinen tai ei.
Älkää käyttäkö sanoja väärin. Pliis.
Menee hermo kun kakaratkin jo kysyvät "kumpaa sä äänestät" kun mitään äänestystä ei todellisuudessa ole.
katosi toinenkin lapsi, poika, samoihin aikoihin Madeleinen kanssa. Hänestä ei kukaan tiedä, kun eivät ole nostaneet metakkaa. Kokoajan katoaa lapsia, kaikkiko äitien tappamia? No ei!
Eiväthän nämä pedofiilit kiinni jää, lapset piilotetaan kellareihin, saattavat joskus hyvällä tuurilla löytyä, kuolleena yleensä. Poliisista löytyy aina joku korruptoitunut kaveri rikollisille, itsekin ehkä pedofiili.
Olettepa naiveja, kertakaikkisesti.
Luulen, että vanhemmat antoivat unilääkettä, niin kuin muinakin iltoina ja toisillekin lapsille.
Kun sitä olikin annettu liikaa, vanhemmat keksivät ko. tarinan, koska eivät halunneet ottaa riskiä, että menettävät lääkärinoikeutensa ja loput lapsensa.
Etsimällä rikollista ulkopuolelta on kätevää sulkea itsensä pois syyllisten listalta.
jos jompikumpi antoi ensin lääkettä ja sitten toinen epähuomiossa antoi toisen satsin. olen tätä mieltä ollut jo pitkään. ovatko myöntäneet että muille lapsille olivat antaneet unilääkettä? ja vielä yksi todella ihmeellinen juttu: vanhemmat eivät KOSKAAN itse fyysisesti lähteneet etsimään tytärtään kaduille.
Vaikka kovasti toivon että joku lapseton olisi kaapannut lapsekseen ja olisi hyvä äiti tytölle (niin hyvä kuin sellainen sekopää voi olla) mutta pedofilin uhriksi se raukka on aika varmasti joutunut. Luultavasti tilaus tavaraa koska huomeesta ei viety muita lapsia. Ja eikös silminnäkijä havaintojen mukaan joku/jotkut miehet ollut tarkkaillut perheen lomahuoneistoa? Joten sekin viittaisi tilattuun lapseen. Voi kuinka kovasti toivon että tyttö ei ole kärsinyt :(
Madeleine kaapattiin tilaustyönä laittomaan adoptioon. Joku halusi juuri tuon tyyppisen ja ikäisen lapsen, ja joku toteutti isosta rahasta.
katosi toinenkin lapsi, poika, samoihin aikoihin Madeleinen kanssa. Hänestä ei kukaan tiedä, kun eivät ole nostaneet metakkaa. Kokoajan katoaa lapsia, kaikkiko äitien tappamia? No ei!
Eiväthän nämä pedofiilit kiinni jää, lapset piilotetaan kellareihin, saattavat joskus hyvällä tuurilla löytyä, kuolleena yleensä. Poliisista löytyy aina joku korruptoitunut kaveri rikollisille, itsekin ehkä pedofiili.
Olettepa naiveja, kertakaikkisesti.
yksikään pedofiili(rinki) ei kaappaisi hienostoperheen kakaraa, jonka katoamisesta varmasti nousisi älämölö.
Onhan näitä Natascha Kampuschin kaltaisia tapauksia mutta ne ovat todella todella harvinaisia.
jos jompikumpi antoi ensin lääkettä ja sitten toinen epähuomiossa antoi toisen satsin. olen tätä mieltä ollut jo pitkään. ovatko myöntäneet että muille lapsille olivat antaneet unilääkettä? ja vielä yksi todella ihmeellinen juttu: vanhemmat eivät KOSKAAN itse fyysisesti lähteneet etsimään tytärtään kaduille.
Paikallinen poliisi tosin meni ensin nukkumaan ja jatkoi aamulla.
a)
Yhtälailla olisi mukava ajatella että vanhemmat eivät ikinä liittyisi lastensa katoamisiin, mutta se prosentti on aika suuri.