Äänestetään: mitä tapahtui Madeleine McCannille?
Vaihtoehtoja kaksi:
a) Madeleinen vanhemmat syyllisiä
b) Madeleine kaapattiin
Minä olen sitä mieltä että järjestäytynyt pedofiilirinki vei Madeleinen. Avatkaa silmänne, olisihan se mukava uskoa että näin ei tapahtunut ja olla ajattelematta koko asiaa. Lapsia kaapataan jatkuvasti, pieni viaton Madeleine nousi otsikoihin ja on siellä pysynyt, kiitos sinnikkäiden vanhempien.
Mutta av.lla saadaan tämäkin mysteeri ratkaistua.
Kommentit (90)
tutussa ympäristössä ja tuskin lähtee mihinkään harhailemaa, kun vanhemmat on kuitenkin oikeasti lähellä eikä jossain ties missä jonne ei ole näköyhteyttä eikä tuttua reittiä.
istuivat iltaa ihan huoneiston vieressä, hotelli oli lomakylä, eli eivät lähteneet mihinkään hotellialueelta.
Eikö aika moni teistäkin istu kesällä pihalla kun lapset ovat nukkumassa? Kivittäkää kaikki av-mammat...
Eivät vanhemmat lastaan tappaneet, vaan totuus tulee tässä: ufo sieppasi Madden omiin tutkimuksiinsa, koska sillä oli outo silmä. Humanoidit vetivät lapsen alukseensa kaksosten vedellessä hirsiä. Tämä on sitten salaista tietoa josta on vaiettu yleisen hysterian pelossa. Eihän pedofiilejä ole, mutta ufoja ihan vilisee!
Haloo, hiukan eri asia istua iltaa omalla kotipihalla kuin ulkomailla ravintolassa. "Kun Madeleine katosi hieman ennen neljävuotissyntymäpäiväänsä, hänen vanhempansa olivat nauttimassa ystäviensä kanssa illallista alle sadan metrin päässä olevassa ravintolassa. "
Ei tätä nyt oikein hyväksi toiminnaksi saa käännettyä, vaikka ilmeisesti toi alle 100 m on olevinana jotenkin lieventävä juttu.
"Then they left at 20:30, leaving the apartment unlocked, to dine with friends approximately 130 yards (120 metres) away at a tapas bar within the Mark Warner Ocean Summer Club."
Ei tuota voi mitenkään verrata kotipihalla istumiseen.
äiti jätti mut nelivuotiaana yksin kotiin, kun meni naapuriin ryyppään. Muistan kun heräsin ja hätäännyin täysin. Etsin parvekkeelta, vessassa ja ihan joka paikasta ja huusin suoraa huutoa. Pääsin jotenkuten rappuun ja osasin sinne naapurin ovelle. Mitä jos oltaisiin oltu vieraassa paikassa? Olisin lähtenyt ulos ja todennäköisesti eksynyt...
äänestää jostain mikä on jo tapahtunut.
Voitte spekuloida, mutta kun te ette voi siitä asiasta äänestää.
Uskokaa jo.
Asia on tapahtunut, mutta ratkaisua ei ole vielä tullut, joten me av.lla tämä nyt ratkaistaan tällai äänestämällä. Jos sulla on joku parempi sana niin kerro, mä en keksi, olen vähän av-mamma.
Uskokaa jo.
Asia on tapahtunut, mutta ratkaisua ei ole vielä tullut, joten me av.lla tämä nyt ratkaistaan tällai äänestämällä. Jos sulla on joku parempi sana niin kerro, mä en keksi, olen vähän av-mamma.
Tässähän te nyt mietitte että mitähän on mahdollisesti tapahtunut, mutta totuuttahan te ette saa selville. Mitä on tapahtunut, on tapahtunut, ja te ette voi ÄÄNESTÄÄ siitä mitä on jo tapahtunut.
Te ette voi äänestää kuka voitti lätkän MM:t vuonna 1992.
Te ette voi äänestää kuinka monta kertaa Liz Taylor on ollut naimisissa.
Te ette voi äänestää mitä tapahtui Dallasin viidennessätoista jaksossa.
Tämähän nyt on tämmöinen kysely, että mihin vaihtoehtoon kukin uskoo.
Ei äänestys.
mutta otan osaa kyselyyn.
A) on minusta todennäköisin Maddien kohtalo.
vanhemmat lääkinneet ja sen surauksena vahingossa kuollut ja sitten hävittäneet itse/palkanneet jonkun hävittämään ruumiin..
oma kutinani on että vanhemmat huolimattomuuttaan aiheuttivat tytön kuoleman(unilääkkeiden yliannostus, lääkärit usein antavat liian kovia määriä aikuisillekin) ja hädissään piilottivat/hävittivät ruumiin.
toivottavasti olen väärässä ja maddie joskus vielä löytyy.
unilääkkeitä annettu ja vanhemmat etsivät tytärtään kaduilta, rannoilta, roskiksista jne... Mihin perustat taas tietosi?? Siihenkö, että toimittajat ovat näin roskalehdissä kirjoittaneet? :))
En oikein ymmärrä miksi sieppaustilanteessa ei olisi siepattu kaikkia lapsia. Kuitenkin nyt siitä yhdenkin lapsen oletetusta sieppaamisesta olisi selvitty jälkiä jättämättä. Helpollahan sitä olisi sitten siepannut kaikki kolme kerran tyrkyllä olivat.
Madeleineen oli joku vanha pervo pedofiili iskenyt silmänsä. Oli kytännyt tyttöä jo leikkipuistossa ja rannalla. Sopivan ikäinen, kaksoset liian pieniä, ja sitä paitsi, olisi kiinnittänyt liikaa huomiota kantaa kolmea lasta.
Madeleine oli yrittänyt selittää vanhemmilleen jostain pelottavasta miehestä joka oli jo aiemmin lähestynyt tyttöä, mutta vanhemmat luulivat tytön horisevan omiaan.
Joku muu horisee omiaan.
Ainakaan kirjassa. Siitä oli kyllä puhetta että madeleine oli itkenyt pikkuveljen kanssa joku yö ja vanhemmat ei ollut huoneessa. Äiti ihmetteli tätä koska lapset eivät yleinsä heräile yöllä eivätkä varsinkaan itke. Tätä äiti harmitteli myöhemmin, että ei keskustellut tästä Madeleinen kanssa syvemmin.
luulen että ovat antaneet unilääkettä lapselle päästäkseen illalla ravintolaan, ja jokin meni pieleen.
Ja joo, voin olla väärässäkin.
b) joku pariskunta kaappas oman kuolleen lapsen tilalle
kuolleen lapsen tilalle? Kyllä mä lähtisin siitä että vauva olisi parempi idea. Lisäksi miten hemmetissä ajattelin esitellä 5-vuotiaasi tai edes sen vauvan paikalliselle maistraatille. Hups, meiltä löyty tällainen?
Kaksoset eivät heränneet, kun mies liikkui hiiren hiljaa.
myöskään sieppausta seuranneessa hälinässä, tai edes sitten kun heidät kannettiin toiseen paikkaan. Ei kumpikaan. HHHHHHHMMMMMMMM.....
Onko totta että ruumiskoira haistoi ruumiin hotellihuoneessa? Koska jos on, niin silloin vaihtoehto A on todennäköisin, eli vanhemmat ovat epähuomioissa antaneet unilääkettä liikaa ja tyttö kuollut siihen tai jotain muuta? Kuitenkin tyttö olisi kuollut huoneeseen vanhempien toimesta. Kukaan sieppaaja ei olisi tappanut tyttöä siihen paikkaan.
Aika outo sattuma olisi, jos huoneessa olisi joku jo aikaisemminkin kuollut.
auton takakontista. Aika sattumaa sekin, että sekä hotellihuoneessa että auton takakontissa oli pyörinyt ruumis, jolla ei mitään tekemistä McCannien kanssa...?
Uskokaa jo.
Tässähän te nyt mietitte että mitähän on mahdollisesti tapahtunut, mutta totuuttahan te ette saa selville. Mitä on tapahtunut, on tapahtunut, ja te ette voi ÄÄNESTÄÄ siitä mitä on jo tapahtunut.Te ette voi äänestää kuka voitti lätkän MM:t vuonna 1992.
Ei äänestys.
Kerrotaan oma mielipide eli kansanomaisesti äänestetään. Aikamoista saivartelua hei.
Katoaminen on tapahtunut, mutta ratkaisua ei ole tapahtunut, voimme vain arvuutella mikä on totuus, ja jokainen voi ilmoittaa oman näkemyksensä.
"Äänestys on yhteisön päätöksenteon väline ja menetelmä. Äänestäminen on myös (yhteisön hyväksymä) tapa vaikuttaa yhteisiin asioihin. Tavallisesti yhteisön jäsenet ovat äänestyksessä keskenään tasavertaisia eli kullakin on yhtä paljon äänivaltaa. Äänestettävänä on eri vaihtoehtoja ja eniten ääniä saanut vaihtoehto on voittava vaihtoehto. Äänestyksessä voidaan päättää mistä tahansa asiasta."
Ja täten olemme äänestäneet, ja eniten ääniä saanut vaihtoehto on a) eli vanhemmat ovat syyllisiä.
Uskokaa jo.
Tässähän te nyt mietitte että mitähän on mahdollisesti tapahtunut, mutta totuuttahan te ette saa selville. Mitä on tapahtunut, on tapahtunut, ja te ette voi ÄÄNESTÄÄ siitä mitä on jo tapahtunut.Te ette voi äänestää kuka voitti lätkän MM:t vuonna 1992.
Ei äänestys.
Kerrotaan oma mielipide eli kansanomaisesti äänestetään. Aikamoista saivartelua hei.
Katoaminen on tapahtunut, mutta ratkaisua ei ole tapahtunut, voimme vain arvuutella mikä on totuus, ja jokainen voi ilmoittaa oman näkemyksensä.
"Äänestys on yhteisön päätöksenteon väline ja menetelmä. Äänestäminen on myös (yhteisön hyväksymä) tapa vaikuttaa yhteisiin asioihin. Tavallisesti yhteisön jäsenet ovat äänestyksessä keskenään tasavertaisia eli kullakin on yhtä paljon äänivaltaa. Äänestettävänä on eri vaihtoehtoja ja eniten ääniä saanut vaihtoehto on voittava vaihtoehto. Äänestyksessä voidaan päättää mistä tahansa asiasta."
Ja täten olemme äänestäneet, ja eniten ääniä saanut vaihtoehto on a) eli vanhemmat ovat syyllisiä.
te olette päättäneet, että vanhemmat ovat syyllisiä?
Mielipiteen kertominen EI OLE ÄÄNESTÄMISTÄ.
Tämä olisi äänestys, jos tällä voisi jotenkin vaikuttaa siihen mikä on totuus.
Mutta kun ei voi.
Uskokaa jo.
Ei äänestys.
mammat määrää historian kulun
Uskokaa jo.
Ei äänestys.
mammat määrää historian kulun
Äänestetäänkö seuraavaksi vaikka Suomen itsenäistymisvuosi?
Haloo, hiukan eri asia istua iltaa omalla kotipihalla kuin ulkomailla ravintolassa. "Kun Madeleine katosi hieman ennen neljävuotissyntymäpäiväänsä, hänen vanhempansa olivat nauttimassa ystäviensä kanssa illallista alle sadan metrin päässä olevassa ravintolassa. "
Ei tätä nyt oikein hyväksi toiminnaksi saa käännettyä, vaikka ilmeisesti toi alle 100 m on olevinana jotenkin lieventävä juttu.