Äänestetään: mitä tapahtui Madeleine McCannille?
Vaihtoehtoja kaksi:
a) Madeleinen vanhemmat syyllisiä
b) Madeleine kaapattiin
Minä olen sitä mieltä että järjestäytynyt pedofiilirinki vei Madeleinen. Avatkaa silmänne, olisihan se mukava uskoa että näin ei tapahtunut ja olla ajattelematta koko asiaa. Lapsia kaapataan jatkuvasti, pieni viaton Madeleine nousi otsikoihin ja on siellä pysynyt, kiitos sinnikkäiden vanhempien.
Mutta av.lla saadaan tämäkin mysteeri ratkaistua.
Kommentit (90)
Alusta pitäen ollut päivänselvää.
a)
koska lapsen sieppaaja olisi vienyt sisaret myös (nehän olivat nukutusaineella nukkumassa eli vaivattomasti vietävissä myös).
Pieni tyttö heräsi vieraassa huoneessa, hätääntyi ja lähti etsimään vanhempia (esim. rannalta, jossa muisti että olivat käyneet aikaisemmin päivällä). Hukkui rannalla voimakkaaseen allokkoon ja huuhtoutui mereen tai joutui rattijuopon uhriksi, joka piilotti ruumiin.
Usein todennäköisin selitys on todennäköisin...
Tietenkin myös huumaamisvahinko on mahdollinen, mutta lääkärivanhemmilta aika epätodennäköinen. Heidän luulisi olevan tietoinen yliannostusmahdollisuudesta jos kenen.
Jos katoamispaikan lähellä on vesistö, sieltä se kalmo yleensä löytyy (tai sitten ei, jos virta on vienyt merelle).
ensinnäkin Portugalissa on pilkkopimeää illalla, ei pieni tyttö olisi uskaltanut lähteä rannalle yksin aaltojen kohistessa ja pimeässä. Ja jos olisi lähtenyt, olisi huutanut äitiä ja isää.
Jos olisi törmännyt joku autolla tyttöön, olisi varmaan joku sivullinen huomannut. Harva kai toimii kolaritilanteessa niin että ottaa uhrin mukaansa, ennen kaahaavat pois, tai todennäköisemmin pysähtyvät shokissa.
Madeleine on nähty kannettavan yöpuvussaan poispäin hotellilta, kyllä joku tuli avoimesta ikkunasta sisään ja vei nukkuvan tytön, luultavasti tainnutti ensin jollain aineella. Kaksoset eivät heränneet, kun mies liikkui hiiren hiljaa.
En oikein ymmärrä miksi sieppaustilanteessa ei olisi siepattu kaikkia lapsia. Kuitenkin nyt siitä yhdenkin lapsen oletetusta sieppaamisesta olisi selvitty jälkiä jättämättä. Helpollahan sitä olisi sitten siepannut kaikki kolme kerran tyrkyllä olivat.
a)
koska lapsen sieppaaja olisi vienyt sisaret myös (nehän olivat nukutusaineella nukkumassa eli vaivattomasti vietävissä myös).
kaikki kolme sieltä ulos kiikuttanut?
Luulen, että vanhemmat antoivat unilääkettä, niin kuin muinakin iltoina ja toisillekin lapsille.
Kun sitä olikin annettu liikaa, vanhemmat keksivät ko. tarinan, koska eivät halunneet ottaa riskiä, että menettävät lääkärinoikeutensa ja loput lapsensa.
Etsimällä rikollista ulkopuolelta on kätevää sulkea itsensä pois syyllisten listalta.
jos jompikumpi antoi ensin lääkettä ja sitten toinen epähuomiossa antoi toisen satsin. olen tätä mieltä ollut jo pitkään. ovatko myöntäneet että muille lapsille olivat antaneet unilääkettä? ja vielä yksi todella ihmeellinen juttu: vanhemmat eivät KOSKAAN itse fyysisesti lähteneet etsimään tytärtään kaduille.
En oikein ymmärrä miksi sieppaustilanteessa ei olisi siepattu kaikkia lapsia. Kuitenkin nyt siitä yhdenkin lapsen oletetusta sieppaamisesta olisi selvitty jälkiä jättämättä. Helpollahan sitä olisi sitten siepannut kaikki kolme kerran tyrkyllä olivat.
Madeleineen oli joku vanha pervo pedofiili iskenyt silmänsä. Oli kytännyt tyttöä jo leikkipuistossa ja rannalla. Sopivan ikäinen, kaksoset liian pieniä, ja sitä paitsi, olisi kiinnittänyt liikaa huomiota kantaa kolmea lasta.
Madeleine oli yrittänyt selittää vanhemmilleen jostain pelottavasta miehestä joka oli jo aiemmin lähestynyt tyttöä, mutta vanhemmat luulivat tytön horisevan omiaan.
auton takakontista. Aika sattumaa sekin, että sekä hotellihuoneessa että auton takakontissa oli pyörinyt ruumis, jolla ei mitään tekemistä McCannien kanssa...?
oli vuokratttu vasta 3 viikkoa madden katoamisen jälkeen?
Madeleineen oli joku vanha pervo pedofiili iskenyt silmänsä. Oli kytännyt tyttöä jo leikkipuistossa ja rannalla. Sopivan ikäinen, kaksoset liian pieniä, ja sitä paitsi, olisi kiinnittänyt liikaa huomiota kantaa kolmea lasta.
Madeleine oli yrittänyt selittää vanhemmilleen jostain pelottavasta miehestä joka oli jo aiemmin lähestynyt tyttöä, mutta vanhemmat luulivat tytön horisevan omiaan.
Joku muu horisee omiaan.
Ainakin Madeleinen itsensä kannalta olisi olla vaikka tapettuna ja haudattuna johonkin paikkaan, jonka vain tappajat/tappajat tietävät kuin että hän olisi joutunut olemaan kaikki nämä vuoden esim. jonkun järjestyneen pedofiilirenkaan hyväksikäyttämänä.
Gallup olisi varmaan oikea termi, mutta mitä väliä hei.
äänestää jostain mikä on jo tapahtunut.
Voitte spekuloida, mutta kun te ette voi siitä asiasta äänestää.
Uskokaa jo.
Asia on tapahtunut, mutta ratkaisua ei ole vielä tullut, joten me av.lla tämä nyt ratkaistaan tällai äänestämällä. Jos sulla on joku parempi sana niin kerro, mä en keksi, olen vähän av-mamma.
Tässähän te nyt mietitte että mitähän on mahdollisesti tapahtunut, mutta totuuttahan te ette saa selville. Mitä on tapahtunut, on tapahtunut, ja te ette voi ÄÄNESTÄÄ siitä mitä on jo tapahtunut.Te ette voi äänestää kuka voitti lätkän MM:t vuonna 1992.
Te ette voi äänestää kuinka monta kertaa Liz Taylor on ollut naimisissa.
Te ette voi äänestää mitä tapahtui Dallasin viidennessätoista jaksossa.
Tämähän nyt on tämmöinen kysely, että mihin vaihtoehtoon kukin uskoo.
Ei äänestys.
mammat määrää historian kulun
Äänestetäänkö seuraavaksi vaikka Suomen itsenäistymisvuosi?
Onko sulla diagnoosia tuohon tilaasi?
Rautalankaa:
Tämä on av-palstan leikkimielinen äänestys, jossa äänestetään av-palstan totuus asiasta, jonka suhteen totuus ei ole yleisesti tiedossa.
AV-palstan totuutta ei tietenkään voitaisi äänestää aiheesta, josta yleinen totuuskonsensus on olemassa, kuten vaikkapa Suomen itsenäistymisvuosi.
T: Sivusta seurannut
P.S. Äänestän vanhempien syyllisyyttä
A) Vanhemmat aiheuttivat vahingossa lapsen kuoleman, hävittivät ruumiin paniikissa.
Uskokaa jo.
Asia on tapahtunut, mutta ratkaisua ei ole vielä tullut, joten me av.lla tämä nyt ratkaistaan tällai äänestämällä. Jos sulla on joku parempi sana niin kerro, mä en keksi, olen vähän av-mamma.
Tässähän te nyt mietitte että mitähän on mahdollisesti tapahtunut, mutta totuuttahan te ette saa selville. Mitä on tapahtunut, on tapahtunut, ja te ette voi ÄÄNESTÄÄ siitä mitä on jo tapahtunut.Te ette voi äänestää kuka voitti lätkän MM:t vuonna 1992.
Ei äänestys.
Äänestetäänkö seuraavaksi vaikka Suomen itsenäistymisvuosi?Onko sulla diagnoosia tuohon tilaasi?
Rautalankaa:
Tämä on av-palstan leikkimielinen äänestys, jossa äänestetään av-palstan totuus asiasta, jonka suhteen totuus ei ole yleisesti tiedossa.
AV-palstan totuutta ei tietenkään voitaisi äänestää aiheesta, josta yleinen totuuskonsensus on olemassa, kuten vaikkapa Suomen itsenäistymisvuosi.
ei voi äänestää.
Mikset tajua sitä?
Totuutta
ei voi äänestää.Mikset tajua sitä?
Mitä sitten on totuus?
Monista asioista ei ole olemassa subjektiivista totuutta.
Esimerkiksi historiankirjoitus on yhä pitkälti voittajien totuutta. Jopa luonnontieteen "faktat" ovat totuuksia vain osittain, nykyisten faktojen valossa. Uusien fakotjen paljastuessa nämä totuudet saattavat muuttua.
Ja nythän puhuttiin av:n totuudesta. Se paljastuu av:ssa äänestämällä.
Lisää totuuden olemuksesta voit lukea vaikka Foucault'n teoksista.
Tajusitko nyt?
auton takakontista. Aika sattumaa sekin, että sekä hotellihuoneessa että auton takakontissa oli pyörinyt ruumis, jolla ei mitään tekemistä McCannien kanssa...?
oli vuokratttu vasta 3 viikkoa madden katoamisen jälkeen?
Totuutta
ei voi äänestää.Mikset tajua sitä?
Mitä sitten on totuus?
Monista asioista ei ole olemassa subjektiivista totuutta.
Esimerkiksi historiankirjoitus on yhä pitkälti voittajien totuutta. Jopa luonnontieteen "faktat" ovat totuuksia vain osittain, nykyisten faktojen valossa. Uusien fakotjen paljastuessa nämä totuudet saattavat muuttua.
Ja nythän puhuttiin av:n totuudesta. Se paljastuu av:ssa äänestämällä.
Lisää totuuden olemuksesta voit lukea vaikka Foucault'n teoksista.
Tajusitko nyt?
tässä Madeleinen tapauksessa ei ole subjektiivista totuutta?
Tietenkin on. Sinä vain et tiedä mikä se on.
Sillä ei ole mitään merkitystä jo tapahtuneeseen asiaan mitä mieltä sinä tai sata muuta ihmistä on.
Hauskinta tässä on se ettet voi vaan myöntää ettei kyseessä ole äänestys, vaan itse jaksat jankuttaa vastaan :)
Jos minä en tiedä jotain asiaa, minun mielipiteelläni asian laidasta ei ole mitään merkitystä siihen miten asia oikeasti on.
Tajusitko nyt?
Taidat olla vähän tosikko?Vaiko ainoastaan yksinkertainen?
Uskokaa jo.
Ei äänestys.
Äänestetäänkö seuraavaksi vaikka Suomen itsenäistymisvuosi?Onko sulla diagnoosia tuohon tilaasi?
Rautalankaa:
joka luulee että jo tapahtuneesta asiasta voisi jotenkin äänestää. :)
Usein todennäköisin selitys on todennäköisin...
Tietenkin myös huumaamisvahinko on mahdollinen, mutta lääkärivanhemmilta aika epätodennäköinen. Heidän luulisi olevan tietoinen yliannostusmahdollisuudesta jos kenen.
Jos katoamispaikan lähellä on vesistö, sieltä se kalmo yleensä löytyy (tai sitten ei, jos virta on vienyt merelle).