Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luen näitä köyhäilyruokaketjuja. Miten kukaan voi muka elää sosekeitolla?

Vierailija
04.06.2012 |

Minulla on rahat tiukilla tässä kuussa. Perheeseen kuuluu 12 v ja 10 v pojat.

Siksi olen lukenut näitä köyhäilyketjuja, ja jatkuvasti hämmästelen näitä sosekeitto- ja pinaattikeitto-ohjeita, tai uunipuuroa. Kyllä minun poikani niitä syövät, mutta tunnin päästä on taas nälkä.

Voin tehdä ko. keiton tai puuroa, mutta se on sitten iltapala. Päiväruoan on pakko olla tukeva jauhelihakeitto tai pastaa tms.

Meillä päivän syömiset ovat suurinpiirtein tällaisia:

klo 8: leipää ja muroja

klo 13 jauhelihakeitto

klo 17 pastaa

klo 20 pannukakkua

Pärjääkö muut muka vähemmällä ruoalla? Kyllä minäkin tuon ruoan tarvitsen (bmi 21).

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin usein todella nälkäinen, samoin lapseni sanovat usein ruokapöytään tullessaan olevansa ihan mielettömän nälkäisiä. Mutta meilläpä ei myöskään nirsoilla ruoasta vaan kaikki maistuu. Ollaan kaikki normaalipainoisia (=hoikkia) ja terveitä. Kylläpä vaan maistuu kaurapuurokin hyvältä :-).

t. se yksi äiti, joka ihmetteli, ettei munakas riitä ruoaksi, tai sosekeitto.

Vierailija
42/43 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin usein todella nälkäinen, samoin lapseni sanovat usein ruokapöytään tullessaan olevansa ihan mielettömän nälkäisiä. Mutta meilläpä ei myöskään nirsoilla ruoasta vaan kaikki maistuu. Ollaan kaikki normaalipainoisia (=hoikkia) ja terveitä. Kylläpä vaan maistuu kaurapuurokin hyvältä :-).

mutta ei meille vaan riitä munakas ruuaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meille vaan riitä munakas ruuaksi.

12-vuotiaalle ei riitä munakas kuin välipalaksi.

10-vuotias elää kaksi päivää yhdellä munakkalla.

Minä itse pärjään kyllä, mutta koko ajan mahan pohjalla kaihertaa pieni nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän