Kannattaako lähettää miehen exälle sähköpostia?
Ajattelin kysyä häneltä millainen mies on oikeasti ollut heidän suhteessa. Olivat kuitenkin 7 vuotta yhdessä. Mies syyttää hankalasta luonteestaan tätä exää, jota kovasti haukkuu narsistiksi. Olen kuitenkin tämän vuoden aikana alkanut epäillä että mies on itse sellainen. Mies on kylmä, kova ja itsekäs.
Kommentit (26)
Meinaatko että sieltä saisi objektiivisen vastauksen? Etkö voi jo miehen puheista päätellä että ero on ollut riitaisa eikä sieltä mitään hyvää kuulu. Tottakai nainenkin haukkuu exänsä. Tuon jälkeen suhteesi on aivan varmasti ohi, kukaan ei kestä tuollaista selän takana utelua, joten voit joka tapauksessa erota heti.
Meinaatko että sieltä saisi objektiivisen vastauksen? Etkö voi jo miehen puheista päätellä että ero on ollut riitaisa eikä sieltä mitään hyvää kuulu. Tottakai nainenkin haukkuu exänsä. Tuon jälkeen suhteesi on aivan varmasti ohi, kukaan ei kestä tuollaista selän takana utelua, joten voit joka tapauksessa erota heti.
pysty peloltaan haukkumaan exäänsä, todennäköisesti vain itkee ja pahoittelee, mutta ei uskalla kertoa paljon mitään mitä itse on kokenut. Itse sain tietää miehen exältä vain lähestymiskielloista.
Naiset täällä ihastuvatkin, huh huh.
Naiset täällä ihastuvatkin, huh huh.
vaan aluksi aivan normaalinoloisten, asiallisten, hyvässä ammatissa toimivien, ulospäin fiksusti käyttäytyvien miesten piirteitä, jotka tulevat usein ilmi vasta avioliitossa tai vasta ensimmäisen lapsen synnyttyä.
Mun mieheni on tällainen. Tänäänkin olen koko päivän itkenyt, kuinka paska olen kun en pysty mukautumaan tähän hieman erikoiseen suhteeseemme.. :S
Jos vaan saisi jostain voimia lähteä! Ja opetella yksin eloa. Ennen koin itseni todella itsenäiseksi ja pärjäsin tilanteessa kuin tilanteessa, nyt tuntuu ettei minusta ole enää mihinkään..
Olen itsekin joskus meinannut miehen exään ottaa yhteyttä, mutta mies ei kerro hänen nimeään tai muutakaan minulle. Vain sen, että ex petti häntä ja jätti kuulemma pahat arvet mieheen..
shokkitilassa. Seurustelin miehen kanssa joka haukkui exänsä heti ensideiteillämme. Ex oli ollut "kylmä ja itsekäs, pelkkä hyväksikäyttäjä, petturi". Ex sanoi naisen houkutelleen hänet naimisiin ja myöhemmin ylipuhuneen lapsenhankintaan. Pidin exäänsä puheiden vuoksi hulluna naisena.
Meidän seurustelu heti eka treffeistä asti alkoi hyvin tiiviinä. Mies vaikutti umpirakastuneelta. Hän soitteli ja viestitteli joka päivä kymmeniä kertoja ja oli tosi mustasukkainen jos mulla oli puhelu menneillään, vaikka se olisi ollut työpuhelu.
Oltiin oltu yhdessä jotain kuukausi kun jouduin lähtemään viikonlopuksi työmatkalle. Mies ei puhunut mitään kun lähdin, mutta oli niin vihainen että ei asemalla halunnut hyvästellä, siirtyi sivuun kun yritin halata.
Mies soitti mulle samana iltana parin tunnin päästä aivan raivoina ja huuto kuului työkaverin mukaan kuulemma "metrin päähän kännykästä". Mies soitti kännissä, huusi äänensä käheäksi, haukkui, huoritteli, väitti että olen pettämässä häntä ja vielä enemmän päissään soittaessaan vähän myöhemmin väitti että ehkä olenkin huora ja myymässä itseäni.
Soitin tuona iltana hänen exälleen joka kertoi itkuisena heidän helvetillisestä avioliitostaan.
Selvisi että mies oli saanut toistuvien tappouhkausten vuoksi lähestymiskiellon häneen.
Minulle tuo puhelu oli ratkaiseva vaikka elin helvetissä seuraavan vuoden ajan kun yritin päästä tuosta miehestä eroon.