Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät lähärit ja sh:t eivät vaadi parempaa palkkaa?

Vierailija
03.06.2012 |

On omituista, että lääkäreiden palkat nousevat koko ajan, vaikka muun hoitohenkilöstön palkkaus junnaa paikoillaan. Samaan aikaan ihmetyttää ammattien statuserot. Lääkärit ovat melkein puolijumalia, kun taas hoitajat ovat pohjasakkaa. Luulisi, että kaikkeen ihmisten hoitamiseen liittyisi arvostusta.

miksi hoitajat ovat alistuneet tuollaiseen? Miten musta tuntuu, että Super ja Tehy ovat täynnä aika munatonta porukkaa?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella puolella ja johan siitä meteli nousisi jos veroja pitäisi korottaa että hoitajat, nuo paskaperseen pyyhkijät, saisivat kunnon korotuksen palkaansa.

Hoitaja pulaa helpottaisi suuresti jo se että ylitöistä maksettaisiin rahana eikä vapaana ja juhlapyhien lisät olisivat kunnollisia eikä olisi saman onko lokakuun sateisena sunnuntaina töissä kun kenelläkään ei ole mitään tekemistä vai jouluaattoiltana.

Kyllä minä tällä palkallani elän kun on halpa asunto ja ei ole velkaa, osaan itse laittaa ruuan alusta asti ja harrastukseni ovat halpoja lisäksi lapseni saavat hyvä palkkaiselta isältää kunnon elatusmaksun.

Hirvittää miten pääkaupukiseudun nuoret hoitajat saavat rahansa riittämään edes kattoon pään päälle ja perheen perustamiseen, omistusasunnosta tuskin edes haaveilevat. Lisäksi mielestäni työssä koko päiväisesti käyvän pitäisi tienata niin paljon ettei elämiseen enää tarvitsisi hakea mitään tukia esim asumis.

Vierailija
42/43 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastailen. Mulla on reilut 10000€ vuodessa pelkät vuorolisät eli siksi isommat tulot. Olen ollut 10 vuotta sitten päivätöissä vuoden ja se oli kamalaa, palkan ja vapaa-ajan vähyyden takia.

Psyk sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun Tehy vaati hoitoalalle parempia palkkoja keinona joukkoirtisanoutuminen, eduskunta laati pikakiireellä pakkotyölain.

Naisvaltaista alaa nyt vain voidaan pompotella kuten halutaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi