Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ostin eilen 4 viineriä, joista

Vierailija
25.05.2012 |

ajattelin että syön yhden tai korkeintaan kaksi ja loput jätän illaksi että voimme miehen kanssa syödä kahvin kanssa. no, söin kaikki yhteen putkeen! sitten iltapäivällä kaupungilla ostin irtokarkkeja yli 3 eurolla, vedin kaikki kerralla. sitten illalla kun mies oli käynyt kaupassa niin rupesi oikein ärsyttämään kun ei ostanut karkkia tai mitään muutakaan makeaa. mulla on niin järkytävä sokeriaddiktio, millähän hitolla siitä pääsis eroon?????

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti; syötkö sinä tavallista ruokaa ja säännöllisesti niin ei tulisi himoja?

Vierailija
2/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on hirveetä, just söin 3 twix jäätelöa kahvin kanssa aamupalaksi. oon yrittänyt mutta ei onnistu lopettamaan, oon juonu enemmän vettä syönyt hedelmiä, ollut vähähiilarisella yms, mikää ei auta. oon oikea sokerihiiri. silti olen hoikka ainakin vielä, kun täytän itseni sokerilla niin oikeaa ruokaa ei tee mieli. auttakaa! ap yritetäänkö yhdessä päästä tästä eroon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on se että koitan syödä oikeaa ruokaa säännöllisesti, mutta sittenpä vasta tuleekin sellainen olo että no nyt kun on terveellisesti syöty niin voi taas herkutella! ja oikeesti rupee kiukuttaa jos ei ruuan jälkeen saa jotain makeeta. ja jos joku tarjoo jotain karkkia tms niin en viitsi edes ottaa kun tulee vain vihaiseksi siitä yhdestä tai kahdesta. mulla tää iski päälle toisen raskauden aikana ja lapsi nyt 3,5kk ja tuntuu että himo vaan pahenee. mulla jäi tästä raskaudesta muutamia kiloja ylimääräistä (tai siis tän makeensyönnin ansiotahan se on) ja nyt pitäisi saada 7-10kg tippumaan..

Vierailija
4/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä jos käytäisiin tässä ketjussa kertomassa syömisistä ja rsempataan toisiamme eettei sorruta? :) mää en oo syönyt nyt mirään niiden kolmen jäätelön jälkeen kun kiukuttaa oma kurittomuus :D jotain varmaan kyl pitäis ettei tuu himoissaan sitten syötyä mitään epäterveellistä. en vaan tiedä mitä söisin kun mitään viljojakaan en oikein voi kun turpoon ihan mielettömästi siitä. onko sulla jotain suunnitelmia syömisten suhteen? :)

Vierailija
5/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rsempataan=tsempataan :D

Vierailija
6/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten ihan sama toi että ruoan jälkeen tulee kuikku kun ei saa mitään makeeta :D

Vierailija
7/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en osaa enää kirjoittaa :D

Vierailija
8/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, koitat siis laihduttaa?

Miten se liittyy siihen että sä SYÖT?

Imetätkö? Silloin energiantarve on raskausaikaakin suurempi.

Jos ravinto on sillä pohjalla että "koittaa syödä säännöllisesti" niin se sokerin vetäminen johtuu juuri tuosta.

Se että laihduttaa ei tarkoita että ei saa syödä: silloin nimenomaan SYÖDÄÄN! Mutta miten vaan, jättäkää syömättä ja vetäkää tyhjiä kaloreita kun repsahdatte. Ei tuollain laihduteta. Tsiisus.

Vierailija
9/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä vois olla mun kirjoittama viesti, ainoo et vauva on vasta 2,5kk. Nyt yritän jättää karkit kauppaan kokonaan, ku sitten kun ostaa sen pussin niin kerrallahan se on syötävä. Tälleen kevään kunniaksi sallin kuitenkin itselleni jätskin päivässä (välillä kaks)

Omat syömiset ja liikkumiset olen alkanut kirjaamaan kalorilaskuri.fi:hin. Vähän ees motivoi.

Mut tuskaista tä on!

Vierailija
10/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei noin laihduteta? mähän sanoin nimenomaan että syön säännöllisesti ja terveellisesti (jotta voin sitä käyttää 'tekosyynä' herkutteluun). kuka niin väitti että en syö? ja laihdutusprojekti on vasta nyt siis teoria-asteella juuri tämän järkyttävän sokeriaddiktion takia. ja tiedän että saisin nuo kilot pois jos vain jättäisin nuo makeat, mutta sehän tässä minun ongelmani olikin. nelonen eli ap

Vierailija
11/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään! irtokarkkien sijasta ostin jugurtti- ja suklaarusinoita yms hedelmiä/lakuja...luulisi että olisi ainakin hitusen terveellisempiä kuin karkit? ap

Vierailija
12/12 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

noniin aloitin terveellisemmin tänään! irtokarkkien sijasta ostin jugurtti- ja suklaarusinoita yms hedelmiä/lakuja...luulisi että olisi ainakin hitusen terveellisempiä kuin karkit? ap

meinaatko että jogurtti/sulkaarusinoissa ja lakuissa ei ole sokeria? Kannattaisko nyt vaan suosiolla yrittää välttää kaikkea teollista sokeria?

Syö sellaisia vaihtoehtoja joissa ei ole lisättyä sokeria. Hedelmissä on hedelmäsokeria, mutta se on silti parempi vaihtoehto kuin nuo muut.

Yritä syödä vain tiettyinä aikoina päivästä, ja pidä huoli että joka aterialla syöt tarpeeksi proteiinia.

Itsekin olen sokeriaddikti, mutta taisetelen vastaan. Laihdutuskin on sujunut kun tietää mitä syödä ja mitä ei :)

Tsemppiä kovasti!