Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jota luulit ystäväksi mutta halusi vain pillua

Vierailija
02.06.2012 |

Kerro oma kokemuksesi.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskin tapaus esitti parasta ystävää monta vuotta, meillä oli todella hauskaa, matkustettiinkin paljon yhdessä. Jotain se joskus kännipäissään yritti ja kerran erehdyttiin sänkyyn, mutta se oli mun mielestä sama kuin olis veljeään hässinyt ja kerroinkin sen sille.

No, sitten rupesin odottamaan lastani. Se yhteydenpito loppui siihen, hänen osalta siis.

Vierailija
2/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole nii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskin tapaus esitti parasta ystävää monta vuotta, meillä oli todella hauskaa, matkustettiinkin paljon yhdessä. Jotain se joskus kännipäissään yritti ja kerran erehdyttiin sänkyyn, mutta se oli mun mielestä sama kuin olis veljeään hässinyt ja kerroinkin sen sille.

No, sitten rupesin odottamaan lastani. Se yhteydenpito loppui siihen, hänen osalta siis.

minun tapaukseni oli opiskelukaveri, johon olin itse vähän ihastunut. Kun hän alkoi sitten käymään päälle ja puhumaan seurustelusta, olin tietysti aivan myyty. Luulin, että meistä tulee pari. Mutta mies oli vain pimpsaa vailla. Asiaa hämärsi puoleltani se, että olin ihastunut. Mies oli tyyppiä "kunnollinen", oli tätä meidän juttua ennen juuri seurustellut jonkin aikaa ja oli mennyt poikki ja vähän taukoa. Ei mikään naistenmies, siksi ajattelin, että on vakavissaan. No, himot ne on hiirelläkin, sen opin tuosta. Eniten harmitti sekstailu miehen kanssa joka oli SURKEA sängyssä mutta minkä hyväksyin vain koska olin ihastunut.

ap

Vierailija
4/4 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka haluski vaan pildeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi