Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten jaksatte asua yhdessä kun eropäätös on tehty, mutta vielä yhteinen asunto?
01.06.2012 |
Itselläni menee jo hermo, mutta pitää vielä odottaa noin 2 kk ja pääsen omaan asuntoon. En kyllä jaksaisi enää katella tuota toista..
Miten sinä jaksat/jaksoit sinnitellä saman katon alla?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
sitäpaitsi ero ei ollut riitainen. Kauanko olet jaksanut kumppaniasi tähän asti, ennen eroA?