Voi hevletin hevletti, voi kerpeles, päivähoidosta!!!
Perhanan päivähoitosysteemi..
Olen pitkällä sairaslomalla jo tytär oli hoidossa lokakuussa 3 päivää koska loput hoidin kotona ja nyt joudun silti maksamaan koko hoitomaksun!!
Mutta ei tässä vielä kaikki, vaikka marraskuussa tyttö ei ole yhtäkään päivää hoidossa niin täysi maksu menee koska vanhemman sairasloma ei ole peruste maksun alentamiselle!
Päivähoito paikkaa en ole voinut irtisanoa koska en ole aiemmin tiennyt miten kauan sairasloma kestää..
Toisinsanoen olis kannattanu pitää lapsi hoidossa ja lusmuta ite kotona, mutta ei anna minun periaatteet myöten tehdä niin - ONNEKS!
Vittu että suututtaaa!!!
Kommentit (22)
Jospa yritän sitten vielä neuvotella mieluisasta hoidosta.. =)
Uskokaa tai älkää, mutta me päivähoidossa työskentelevät näemme usein ne aivan samat epäkohdat kuin mitkä vanhemmatkin näkevät. Ja monet niistä ovat todella syvältä! Mutta koska tilanne on usein se, että asiat eivät vain muutu, vaikka henkilökuntakin on barrikadeilla, niin meilläkään ei ole paljon vaihtoehtoja :(
Sinulle ap tsemppiä, jos jaksat vielä asiasta valittaa. Ei pidä antaa periksi, sillä kuka muu sinun lastasi puolustaa, ellet sinä itse!
se lto (jolla on 4 lasta, jotka ovat myöskin olleet kunnallisessa hoidossa)