Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

päiväkoti ei ymmärrä opiskelijaäitiä

Vierailija
15.11.2005 |

Meillä on monimuoto-opiskelua, päivä, ilta ja itsenäistä opiskelua sulassa sovussa. kun olen sopinut itsenäisen työskentelyn viikolla tytön hoitoajaksi klo 9-15, niin koko ajan hoputtavat päiväkodissa tekemään tehtävät nopeammin, että lapsi saa pitää vapaapäiviä, kun heillä on liian vähän henkilökuntaa. Täytyyhän minun saada tehtävät tehtyä määräaikaan mennessä, tai opinnot tyssäävät siihen. Tyttö on kolmen vanha. onko samanlaisia ongelmia?Tytöllä muuten aika inhimilliset hoitopäivät, klo 10-16.15 ja klo8-16, onko paha? Sitten vielä koulujen lomat, lapsella on tottakai lomaa hoidosta, kun meillä on loma.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten lapsi on kokopäivähoidossa 47 viikkoa vuodessa, eiköhän narina lopu... jos on liian vähän henkilökuntaa palkatkoon lisää. Eihän se yksin sun " vikasi" ole, vai onko teidän lapsi päiväkodin ainoa hoidettava? Tuskin.

Vierailija
2/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiin vastaat, että opiskelut sujuvat mukavasti, vaikka välillä on rankkaakin, kiitos kysymästä. Et ole päiväkotiin millään lailla selitysvelvollinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö siis valittavat?

Vierailija
4/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuommoinen vetele.

eihän se ole äidin ongelma jos on liian vähän henkilökuntaa

Vierailija
5/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija olen siis minäkin. Meillä on joskus vapaapäiviä keskellä viikkoa ja joskus vaan iltapäivä tai aamupäivä koulua. Päiväkodissa ollaan sitä mieltä, että lapsen pitäis silti olla tasasen pitkää päivää joka päivä, ei kuulema ole oikein hyväksi lapsen sopeutumiselle jos on kovin rikkonainen viikko. Lapsi on ollut samassa päiväkodissa puolitoista vuotta, luulisin että olis jo sopeutunut... Silti olen vienyt monesti vasta ruualle tai hakenut heti päikkäreden jälkeen, niitä 8-16/17 päiviä tulee aina silloin tällöin. Lyhyinä päivinä saa melkeinpä poikkeuksetta kuunnella jonkinasteista huomauttelua säännöllisen rytmin tärkeydestä.

Hyvä ei ole näköjään milloinkaan.

Vierailija
6/6 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin että itsenäisen työn viikolla klo 9-15, ja muulloin 8-16