Olen niin pettynyt, kun minulla on vain poikalapsia :-(
Minulla on 5 poikaa, jotka ovat 4v9kk, 3v7kk, 2v6kk, 1v3kk ja 2 viikkia vanhat. Kun kuopus syntyi, niin se oli aivan hirvittävä tilanne. Olin aivan varma, että kyseessä on tyttö, varsinkin kun ultraäänitutkimuksen jälkeen minulle vakuutettiin, että lapsi on aivan varmasti tyttö. Olen vauvan jälkeen vain itkenyt koko ajan, kun olen niin pettynyt, että en ole saanut kuin poikia, vaikka minä halusin nimenomaan tyttöjä, edes yhden ainoa suloisen pikku prinsessan, jota voi pukea kauniisiin tyttöjen vaatteisiin, ostella hänelle tyttöjen leluja kuten nukkeja, opettaa tytölle aikanaan tyttöjen ja naisten asioita, kuten meikkaamista, naiseksi kehittymistä ja naisten töiden (kuten siivouksen, ruoanlaiton, tiskaamisen, pyykin pesun jne) tekoa. Sen sijaan joudun olemaan 5 villin ja kovaäänisen pojan äiti. Lisää lapsia en enää uskalla hankkia, kun olen jo kuitenkin 38v enkä halua tulla enää raskaaksi enää uudestaan, ettei lapsestani tule vain jotain vammaista ikäni takia. Minä en edes jaksa hoitaa noita lapsia kunnolla, itken vain koko ajan ja rehellisesti sanottuna en edes välittäisi hoitaa tuollaista typerää poikalaumaa. Miehenikin vain uhkailee minua, että jos en ryhdistäydy ja lopeta itkemistä, niin hän vie minut mielisairaalaan ja jättää sinne loppuiäkseni häpeämään itkuani.
Kommentit (42)
Mä kyllä olisin onneni kukkuroilla jos mulla olisi pelkkiä poikia :/
Kyllä minä olisin ottanut villin ja varsinkin kovaäänisen pojan, jos ei olisi kuollut kohtuun. Syntyi sitten niin rauhallisena ja hiljaisena. Mielelläni vaihtaisin vaikka tuohon nuorimmaiseesi.
Minulla on 5 poikaa, jotka ovat 4v9kk, 3v7kk, 2v6kk, 1v3kk ja 2 viikkia vanhat. Kun kuopus syntyi, niin se oli aivan hirvittävä tilanne. Olin aivan varma, että kyseessä on tyttö, varsinkin kun ultraäänitutkimuksen jälkeen minulle vakuutettiin, että lapsi on aivan varmasti tyttö. Olen vauvan jälkeen vain itkenyt koko ajan, kun olen niin pettynyt, että en ole saanut kuin poikia, vaikka minä halusin nimenomaan tyttöjä, edes yhden ainoa suloisen pikku prinsessan, jota voi pukea kauniisiin tyttöjen vaatteisiin, ostella hänelle tyttöjen leluja kuten nukkeja, opettaa tytölle aikanaan tyttöjen ja naisten asioita, kuten meikkaamista, naiseksi kehittymistä ja naisten töiden (kuten siivouksen, ruoanlaiton, tiskaamisen, pyykin pesun jne) tekoa. Sen sijaan joudun olemaan 5 villin ja kovaäänisen pojan äiti. Lisää lapsia en enää uskalla hankkia, kun olen jo kuitenkin 38v enkä halua tulla enää raskaaksi enää uudestaan, ettei lapsestani tule vain jotain vammaista ikäni takia. Minä en edes jaksa hoitaa noita lapsia kunnolla, itken vain koko ajan ja rehellisesti sanottuna en edes välittäisi hoitaa tuollaista typerää poikalaumaa. Miehenikin vain uhkailee minua, että jos en ryhdistäydy ja lopeta itkemistä, niin hän vie minut mielisairaalaan ja jättää sinne loppuiäkseni häpeämään itkuani.
ls-ilmoitus on sinusta/lapsistasi paikallaan!
noin ei kirjoita terve tasapainoinen äiti!
tarvitset hoitoa ja pikaisesti! olet sairas ja julma!
lapsesi ansaitsevat parempaa!
Ap,olet tyhmä a...n,joka ei koskaan tulee olemaan onnellinen,mikäli ei osaa olla onnellinen ja kiitollinen sille,mitä on. Anteeksi suorasanoisuuteni.Good luck.
Vain Porvoossa voi olla viisi lasta alle viidessä vuodessa. Kun ei ole kaksosiakaan. Eli huono yritys, ap. Mitä hait takaa?
Miksi olet ap niin kiinnostunut lastesi sukupuolielimistä? Eikö se ole sinusta sairasta? Vain pedofiili on yhtä kiinnostunut kuin sinä. Kammottava olet.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2012 klo 20:47"]
[/quote]
Anna AP kuopus mulle. Mä olen samanikäinen, lapseton vasten tahtoani ja olisin onnellinen lapsesta sukupuoleen katsomatta. Pistää niin vihaksi että joku kehtaa valittaa lapsen sukupuolesta, kun toiset eivät saa lapsia ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2013 klo 12:27"]
Vain Porvoossa voi olla viisi lasta alle viidessä vuodessa. Kun ei ole kaksosiakaan. Eli huono yritys, ap. Mitä hait takaa?
[/quote]
Eikö noissa väleissä ole sen verran väliä, että ehtii hyvin olla 9kk raskaana.
Äkkiseltään katsottuna.
En oo ikinä käsittänyt, mitä väliä vaikka ketju olisi aloitettu 10 vuotta sitten, jos keskustelu jää elämään. Mutta aina joku "nokkela" tämän kommenttinsa keksii heittää.
Mä en ymmärrä. Mulla kaksi poikaa ja kummatkin rakkaita. Meidän yhteispihassa paljon tyttöjä ja yksikään ei viehätä mua, ärsyttäviä. Taas kuopuksen kaveri mulle rakas. Miksi tehdä lapsia, jos ei jaksa hoitaaniitä tai yleensäkin lapsia sukupuolen takia. Olet lähinnä säälittävä. Anna mulle yksi poika.
Se on totta että AP tarvitsee mielisairaalaa ja lastensuojelua. Koska oikeasti AP ei vaikuta terveeltä. On selkeästi masentunut ja tehtaillut lapsia, että saisi tytön. Olen huolissani lapsistasi.
ls-ilmoituksen paikka!
vain sairas ihminen ajattelee noin!
sinun luonasi lapsesi ovat vain vaarassa, tee palvelus itsellesi ja ennenkaikkea lapsillesi ja anna lapsesi adobtioon, tee vaikka itse teistä il-imoitus.
et ansaitse lapsiasi! lapsiesi on parempi ilman sinua!
ylläpito, ottakaa nyt tuon ap:n ip ylös ja tehkää Ls-ilmoitus
Ja niin onnellinen, että ovat poikia.
Ap hyvä, sinulla on baby blues. Se johtuu hormoneista. Minäkin vihasin 2 viikon ikäistä kuopusta, kun se tuli sotkemaan meidän perheidyllin ja tuntui etten jaksanut yhtään mitään.
Se menee ohi.
Jos se kerta jo uhkailee jättävänsä sinut mielisairaalaan niin jätä se ja etsi joku sellainen mies joka on ex-vaimolleen siittänyt monta tyttöä niin parempi mahis se tyttö sitten saada...
Mutta vähän vakavammin, opeta noi pyykin pesut ja muut niille pojilles niin voit sitten miniöittesi kanssa keskittyä shoppailuun ja prinsessaleikkeihin kun heidän ei tarvitse olla räjähtäneitä pirttihirmuja kun puolisot eivät muuta tee kuin sotkevat.
Ei se sukupuoli määrää sitä että millainen lapsesta tulee.
Jos minut olisi yritetty pukea mekkoihin ja prinsessajuttuihin olisin varmaan lukkiutunut vessaan tai juossut metsään ja liannut ne prinsessamekot parissa sekunnissa. Äitini nauraa edelleen yhtä kuvaa, johon minut puettiin oikein tyttömäiseksi, mutta ilme minulla oli sellainen joka kertoi mihin kuvaaja olisi voinut kameransa tunkea. =D
Muistan ikuisesti kun sain joululahjaksi joltain sukulaiselta sellaisen meikkipään.. Samana iltana vetelin nukelta hiukset pois ja heitin lelun roskikseen koska häpesin sitä.
Joo tosiaan. Ei kaikki tytöt ole tyttömäisiä. Mullakin oli vain poikia kavereina ja tyttöjä vieroksuin. Hevosharrastus taisi olla ainoa "tyttömäinen" juttu, mutta sekin taisi olla siksi että se oli ainoa harrastus mitä pystyi harrastamaan, laskettelun lisäksi.
Isää vähän hävetti kun hänellä oli poika ja poikatyttö ja äitiä nauratti kun tulin usein kotiin mutaisena, hiukset takussa ja mustelmilla kun olimme painineet veljen ja kavereiden kanssa ojassa. =DD Olin äidin oma peikkotyttö.
Pojat ovat 9v, 7v ja 4v. Nuorimmat (kaksoset) ovat 2v. Enempää lapsia ei meille tule. Rakastan poikiani, en enää kaipaa tyttöä. Pojat ei ole samanlaisia keskenään.
Esikoiseni on todella rauhallinen 9v. Hän on tunnollinen ja hieman arkakin. Ei tykkää sellaisista perinteisistä poikien jutuista kuten jalkapallosta. Harrastaa mieluummin yleisurheilua. On auttavainen ja tekee mielellään omat hommansa kotona.
Toinen lapsi on 7v, juuri ekaluokan päättänyt rasavilli. Hän on todellakin sellainen peruspoika. Ääntä ja vauhtia riittää. Pelaa jalkapalloa ja on koko ajan menossa jossain. Pitää patistaa läksyjen pariin ja muistutella tekemään omat kotihommansa.
Eikä ne tytötkään olisi kaikki samanlaisia, olisit voinut ihan hyvin saada tytön eikä katsokaan mekkoja. Nauti lapsistasi, ajan myötä huomaat heidän olevan ihan erilaisia luonteita ja jostain pojasta saat shoppailuseuraa tai jotakin saat viedä vaikka tanssitunneille.
tekstiä olet aloitukseen suoltanut. Säälin lapsiasi. Anna ne pois, jos et jaksa.
Mulla on kaksi tyttöä ja yksi poika. Keskimmäinen on poika ja voin kertoa, että poika on ollut "helpoin", toki 2-3 vuotiaana oli korvakierrettä ,mutta muuten on helppo tapaus...
Olen onnellinen näin, mutta olisin myös vaikka kaikki olisi samaa sukupuolta. Itse olen kolmen tytön sisarusparvesta, enkä ymmärrä näitä, kuin saa vain yhtä sukupuolta valituksia!