Olen niin pettynyt, kun minulla on vain poikalapsia :-(
Minulla on 5 poikaa, jotka ovat 4v9kk, 3v7kk, 2v6kk, 1v3kk ja 2 viikkia vanhat. Kun kuopus syntyi, niin se oli aivan hirvittävä tilanne. Olin aivan varma, että kyseessä on tyttö, varsinkin kun ultraäänitutkimuksen jälkeen minulle vakuutettiin, että lapsi on aivan varmasti tyttö. Olen vauvan jälkeen vain itkenyt koko ajan, kun olen niin pettynyt, että en ole saanut kuin poikia, vaikka minä halusin nimenomaan tyttöjä, edes yhden ainoa suloisen pikku prinsessan, jota voi pukea kauniisiin tyttöjen vaatteisiin, ostella hänelle tyttöjen leluja kuten nukkeja, opettaa tytölle aikanaan tyttöjen ja naisten asioita, kuten meikkaamista, naiseksi kehittymistä ja naisten töiden (kuten siivouksen, ruoanlaiton, tiskaamisen, pyykin pesun jne) tekoa. Sen sijaan joudun olemaan 5 villin ja kovaäänisen pojan äiti. Lisää lapsia en enää uskalla hankkia, kun olen jo kuitenkin 38v enkä halua tulla enää raskaaksi enää uudestaan, ettei lapsestani tule vain jotain vammaista ikäni takia. Minä en edes jaksa hoitaa noita lapsia kunnolla, itken vain koko ajan ja rehellisesti sanottuna en edes välittäisi hoitaa tuollaista typerää poikalaumaa. Miehenikin vain uhkailee minua, että jos en ryhdistäydy ja lopeta itkemistä, niin hän vie minut mielisairaalaan ja jättää sinne loppuiäkseni häpeämään itkuani.
Meille sanottiin ihan varmasti että poika on tulossa, kunnes myöhemmin selvisi, että hän onkin tyttö..onneksi