Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nännit, nännit, missä on ne nännit?

Vierailija
16.07.2014 |

Onko mahdollista, että joillakin ihmisillä ei vain ole nännejä? Olen 26-vuotias lapseton neitokainen, ja olen todellakin nännien puutteessa. Ainoa hetki, jolloin tissien päähän ilmestyy edes pienet nystyrät, on palellessani. Edes kiihottuessa tai rintoja (nännipihaa) kosketellessa ei tapahdu mitään. Ja nekin "nännit", jotka kylmässä ilmestyvät, ovat vain sellaiset pienet kohoumat.

Asia vaivaa minua, koska mielestäni naisella kuuluu olla nännit. Seksissäkin rintojen hyväilyllä on usein iso rooli. Kukaan mies ei ole minulle koskaan suoraan sanonut mitään, mutta jotkut yhden illan jutut ovat yrittäneet hamuta nännejäni ja selvästi hämmentyneet kun niitä ei vain yksinkertaisesti ole! Muutenkin minulle tulee kiusallinen olo aina, kun kuulen miesten sanovan ettei rintojen koolla ole yhtä paljon väliä kuin muodolla ja nänneillä. Kuvailisin omia rintojani lähinnä nännittömiksi ketunnokiksi. :(

(Ps. Ennen kuin joku alkaa huutelemaan provoa, niin tämä ei todellakaan ole provo. Itseasiassa löysin koko vauvapalstan pari viikkoa sitten, ja ajattelin nyt rohkaistua kirjoittamaan tästä asiasta tänne kuullakseni, onko minulla kohtalotovereita. Ja teille jotka ajattelette minun olevan pinnallinen murehtiessani ulkonäköseikkoja: minulla on myös "oikeita" ongelmia, joiden vuoksi käyn terapiassa. Kyllähän muilta saa kysyä ajatuksia ja mielipiteitä asiassa kuin asiassa. :)

Anteeksi jos viestini on sekava, kirjoitin sen puhelimella ja kiireessä. Toivottavasti viitsisitte kommentoida.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sama juttu, eli nännit piilossa. Tissitkin "ketunnokat", mutta eipä asia sen kummemmin haittaa itseäni, onneksi. N 21v

42/46 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avent Niplette - http://bit.ly/29QfILn Olen aina vihannut siisäänpäin kääntyneitä nännejäni. Mielestäni ne ovat erittäin epämiellyttävän näköiset. Niplette laitetta oli todella helppo käyttää, ja olen myös ollut tyytyväinen tuloksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on housuissa ei tisuissa 😍

Vierailija
44/46 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova on housuissa ei tisuissa sulla hienot tisut i love 😍

Vierailija
45/46 |
06.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sieltä iän myötä pulpahtaa esiin.

Vierailija
46/46 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.