Nännit, nännit, missä on ne nännit?
Onko mahdollista, että joillakin ihmisillä ei vain ole nännejä? Olen 26-vuotias lapseton neitokainen, ja olen todellakin nännien puutteessa. Ainoa hetki, jolloin tissien päähän ilmestyy edes pienet nystyrät, on palellessani. Edes kiihottuessa tai rintoja (nännipihaa) kosketellessa ei tapahdu mitään. Ja nekin "nännit", jotka kylmässä ilmestyvät, ovat vain sellaiset pienet kohoumat.
Asia vaivaa minua, koska mielestäni naisella kuuluu olla nännit. Seksissäkin rintojen hyväilyllä on usein iso rooli. Kukaan mies ei ole minulle koskaan suoraan sanonut mitään, mutta jotkut yhden illan jutut ovat yrittäneet hamuta nännejäni ja selvästi hämmentyneet kun niitä ei vain yksinkertaisesti ole! Muutenkin minulle tulee kiusallinen olo aina, kun kuulen miesten sanovan ettei rintojen koolla ole yhtä paljon väliä kuin muodolla ja nänneillä. Kuvailisin omia rintojani lähinnä nännittömiksi ketunnokiksi. :(
(Ps. Ennen kuin joku alkaa huutelemaan provoa, niin tämä ei todellakaan ole provo. Itseasiassa löysin koko vauvapalstan pari viikkoa sitten, ja ajattelin nyt rohkaistua kirjoittamaan tästä asiasta tänne kuullakseni, onko minulla kohtalotovereita. Ja teille jotka ajattelette minun olevan pinnallinen murehtiessani ulkonäköseikkoja: minulla on myös "oikeita" ongelmia, joiden vuoksi käyn terapiassa. Kyllähän muilta saa kysyä ajatuksia ja mielipiteitä asiassa kuin asiassa. :)
Anteeksi jos viestini on sekava, kirjoitin sen puhelimella ja kiireessä. Toivottavasti viitsisitte kommentoida.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 18:52"]
Minua ei haittaisi nännittömyys jos tissit on edes jonkinlaiset.
Jossain olen nähnyt jutun, töllössä varmaan? Olisiko ollut nolot vartalot? Siinä korjattiin pienellä operaatiolla sisäänpäin kasvaneet nännit, jollain kaivettiin ne ylös ja pienet ompeleet laitettiin, parani nopeasti ja olivat sen jälkeen normaalit, mikä sitten onkin normaalia kenenkkn mielestä?
Tv mies.
[/quote]
Kiva kuulla, ettei haittaisi! :) Kiitos muutenkin kaikille viesteistä. Mielenkiintoista olisi nähdä tuo nolojen vartaloiden pätkä. Itseäni vain pelottaa ja arveluttaa kaikenlaiset leikkaukset. Haluaisin muuttaa ennemmin omaa ajatteluani ja oppia hyväksymään itseni kuin muuttaa ulkonäköäni fyysisesti. :)
Ap
Minua asia ei haittaa. Nyt kun minulla on neljä lasta ja imetin kaikkia vuoden, tiedän, että rintani ovat ihan okei. Minulla on nännit sisässä kun riisun rintsikat, ne painaa nysät sisään, mutta jos on kylmä niin kyllä ne nykyään ulos ponnahtaa ja on sitten kovat.
t. se neljän mamma
Ennen lasta ei mullakaan nännit olleet normaalisti kohonneina, mutta raskauden ja imetyksen myötä ne ovat tulleet pysyvästi esiin.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQT-4U134FMiqZakCC3DD6TipqJr9CN8LXNlTpkxz2TmbdvDwbME_Xf4xo
minulla on tuollaiset
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:36"]Mulla sama ongelma! Häpeän asiaa, vaikka Eikai sille tarvetta olisi. Mulla kroppaan sopusuhtaisen pienet, pyöreät ja kiinteät rinnat, mutta nännit on ihan olemattoman pienet. Plaah. En itse tykkää isoista nänneistä, ne ovat rumia, mutta silti haluaisin normaalit nännit, koska ne kai vaan on naisella oltava. Omasta mielestä näissä pienissä nänneissä ei sinäänsä mitään huonoa ole, enemmänkin mietityttää mitä muut ajattelee näistä :( Siksi en kehtaa missään pukuhuoneissakaan vaihtaa vaatteita niin että joku voisi nähdä nännini.
[/quote]
Ps. Mulla ne ei oo sisäänpäin kasvanu, mutta ne on ihan lapsen nännien kokoiset.
Minä haluaisin pienet ja söpöt. Mutta minulla on melko isot, kun eivät ole kovina...
Minulla oli laakeat rinnanpäät ennen kuin sain lapsen ja niiden kanssa imettäminenkin oli alkuun vaikeaa, kun ei sitä nänniä oikein ollut. Neljän vuoden imetyksen jälkeen minulla on ihan kunnon nisät, jotka näkyvät rintaliivienkin läpi. Suosittelen siis sinullekin imetystä, sitten kun saat lapsia!
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:45"]Provosoida.
[/quote]
Vastaus siis nro. 22
Mä luen lievällä kaiholla näitä, sillä mun ongelma on päinvastainen. Pienehköt rinnat, mutta reippaasti ulkonevat, aina "pitkät päällä" sojottavat nännit. Ihan sama mitä liivejä käytän, aina ne tunkuaa paidan läpi parrasvaloihin kaiken kansan ihmeteltäviksi. Antaisin ap:lle mieluusti puolet omistani - jollen enemmänkin :/
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:46"]
Mä luen lievällä kaiholla näitä, sillä mun ongelma on päinvastainen. Pienehköt rinnat, mutta reippaasti ulkonevat, aina "pitkät päällä" sojottavat nännit. Ihan sama mitä liivejä käytän, aina ne tunkuaa paidan läpi parrasvaloihin kaiken kansan ihmeteltäviksi. Antaisin ap:lle mieluusti puolet omistani - jollen enemmänkin :/
[/quote]
Mulla sama! Aina pystyssä kuin nortin natsat, varmaan parikolme senttiä pitkät. Ja rinnat muuten ihan rupuset riippuvat patakintaat, kaksi lasta imetetty. Ihan kuin ne tv:ssä nähdyt afrikkalaiset iäkkäät heimonaiset joilla on suunnilleen pelkät nännit vaan. Ei auta jumpat eikä rasvat. Ei kiva! Onneks miestä ei haittaa tai sitte vaan peittää sen hyvin.
Mullekin ilmestyi nännit vasta imetyksen jälkeen. Imetyksen alku oli tosi vaikeaa olemattomien nännieni takia, mutta sieltä ne silti pompsahtivat esiin pysyvästi.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:36"]
Mulla sama ongelma! Häpeän asiaa, vaikka Eikai sille tarvetta olisi. Mulla kroppaan sopusuhtaisen pienet, pyöreät ja kiinteät rinnat, mutta nännit on ihan olemattoman pienet. Plaah. En itse tykkää isoista nänneistä, ne ovat rumia, mutta silti haluaisin normaalit nännit, koska ne kai vaan on naisella oltava. Omasta mielestä näissä pienissä nänneissä ei sinäänsä mitään huonoa ole, enemmänkin mietityttää mitä muut ajattelee näistä :( Siksi en kehtaa missään pukuhuoneissakaan vaihtaa vaatteita niin että joku voisi nähdä nännini.
[/quote]
Nyt kun asiaa tarkemmin ajattelen, niin ei nämä minuakaan haittaa siinä mielessä että ne jotenkin kohtuuttomasti vaikeuttaisivat elämääni tai heikentäisivät elämänlaatuani. Eivät ole kipeät, arat, eivätkä näy ulkopuolisille. Ehkä se todellinen ongelma on sitten juurikin se pelko siitä, mitä muut näistä ajattelee. Ja olisihan se kiva kokea, miltä se nännien näprääminen oikeasti tuntuu. Nimittäin olen jostain lukenut, että jotkut saavat jopa orgasmin pelkästään nännejä hyväilemällä :) Ehkä täytyy vain oppia hyväksymään, että tämmöiset ne nyt vaan on. Ja jos joku mies jättää minut nännien takia niin se mies ei todellakaan ole minulle se oikea sitten.
Numero 26, ottaisin mielelläni vastaan puolet sinun nänneistäsi. :)
Ap
Nyt on ap asenne kohdillaan :)
Mulla siis nännit on vaan matalat, eli alue on tasainen, ei kuopalla.Ketjussa joku toinen kirjotteli, et ei kehtaa mennä ees uimahalliin tälläisillä rinnoilla...voi kun kaikki tajuaisi, että kellään ei oo täydellinen vartalo. Toinen häpee isoa luomea keskellä selkää, yks liian lyhkäsiä varpaita ja yks on huolissaan ku nenä sojottaa vähän vinoon oikeelle. Ja suurin osa ihmisistä ei ees huomaa näiden varpaita, luomia, tissejä ja neniä. Se ongelma on siellä oman pään sisällä! Ja jos se 5% ihmisistä huomaa nämä "outoudet" ja löytää niistä puhuttavaa ja ihmeteltävää, ni puhukoot! Onhan se hienoa et hekin saa sisältöä elämään
:D
T: nro.2
Lukutaito kunniaan! Ei ollutkaan kyse uimahalleista vaan pukukopeista, mutta pointti pysyy samana :) T:nro.2
Täällä myös yksi jolla on todella valtavat rinnat, mutta olemattomat nännit (eivät sisäänpäin kääntyneet, mutta rusinan kokoiset). Olivat osasyy imetyksen epäonnistumiseenkin :(
Minulla on sama ongelma! Nännit eivät ole sisäänpäin kääntyneet mutta koko nänni on sellainen pehmeä. Kaiken lisäksi rinnat ovat kuin miehen "manboobsit", ei mikään kaunis näky... Nännit nöpöttävät vain jos palelen/"hivelen" itseäni. Olisiko mitään keinoa millä ne saisi koholle pysyvästi? Nännipumpuista luin mutta toimiiko vain sen hetken verran vai onko pidempi vaikutus?
[quote author="Vierailija" time="16.07.2014 klo 20:31"]Minua asia ei haittaa. Nyt kun minulla on neljä lasta ja imetin kaikkia vuoden, tiedän, että rintani ovat ihan okei. Minulla on nännit sisässä kun riisun rintsikat, ne painaa nysät sisään, mutta jos on kylmä niin kyllä ne nykyään ulos ponnahtaa ja on sitten kovat.
t. se neljän mamma
[/quote]
Sulakkeet. :D
Minulla oli aivan sama "ongelma", mutta asia korjaantui mieheni myötä joka sai ne houkuteltua esiin :D Ja asiaa ei sen jälkeen oo tarvinnu ees miettiä, kun tietää että toinen osaa niitä käsitellä!
Imetys oli ensimmäisen lapsen kanssa hankalaa, jouduin käyttämään rintakumia, kun lapsi ei saanut otetta nänneistä...toisen lapsen kanssa imetys onnistui heti ilman kumia, koska esikoisen imetys oli tuonut nännit esiin :)
Ei ne vieläkään isot ole, pienet nyppylät, mutta reagoivat herkemmin ja toimivat ns.normaalisti! Et mulla auttoi oikea mies ja imetys :)
Tsemppiä Ap, nännien metsästykseen :) Vaikkei iso ongelma olekkaan, mutta on kyllä ärsyttävä vaiva!