Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunypärysihottuma??

Vierailija
31.05.2012 |

Parisen kuukautta on naamani ollut ihan kamala.

Leuassa, nenän ympärillä ja rinnassa on näppylöitä ja pahkuroita. Maksimassaan 2 päivää ja aina tulee uusia. Ikää yli 40v. Ihotautilääkäri taitaa olla ainut joka voi auttaa, vai voikohan hänkään :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärikäynti lienee järkevää. Voisko olla ruoka-aineallergiaa? No, lääkärissä selvinnee.

Vierailija
2/3 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä lääkäriin, ja suoraan ihotautilääkärille. Ihotautilääkäri kyllä tunnistaa suunympärysihottuman, ja siihen saat todennäköisesti antibioottikuurin. Minulla oli joskus ko. ihottuma ja harmitti silloin, etten mennyt aiemmin lääkärille. Ihottuma oli päässyt pahaksi ja jouduin syömään antibiootteja puoli vuotta. Tepsi kyllä lopulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suunympärysihottumalta. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Mulla oli myös ja harmittelin sitä, että menin vasta kun olin kärsinyt siitä pari kuukautta. Eräälle ystävälleni sanoin ihottumasta ja hän sanoi heti, että se on POD. Menin seuraavana päivänä lääkäriin ja sain antibioottikuurin, jolla ihottuma alkoi paranemaan reilussa viikossa. Söin kuuria kuusi viikkoa ja sillä meni hyvin ohi, eikä ole onneksi (ainakaan vielä) tullut takaisin. Lisäksi sain antibioottivoiteen ihottuma-alueelle.