Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 90-luvun alastonkuvista, muistatteko?

Vierailija
23.05.2012 |

Muistatteko näitä julkkiksia, oli eroa ihanteissa naismalleilla nykypäivään verrattuna (alastomuus)

Samantha Fox

http://celebs-and-models.com/celebs/SamanthaFox-Muff/Samantha_Fox-Bare_…

Kata Kärkkäinen

http://thethoughtexperiment.files.wordpress.com/2009/12/portfolio-pm198…

Demi Moore

http://mommysdirtylittlesecret.com/wp-content/uploads/2012/01/demi-moor…

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kommentteja aloituksen malleista.

Vierailija
2/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi pakko vilautella niin kasvattaisin kyllä tuollaisen pensaan jalkoväliin niin eihän kukaan näe sitä PIMPPIÄ kun siinä on ISO KARVAPEHKO edessä.

silloin ei varmaan hävetäkään levitellä jalkojaan noin kameralle.

mutta auta armias jos ajelet karvat pois ja menet samaan asentoon! AU AU AU AU SILMÄPARAT!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pimppi paljaana ole mikään nätti näky.

Vierailija
4/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni tumman karvoitus jota joskus vähän trimmailen. En siis sheivaa, mutta lyhennän karvoja ja huolehdin, että bikiniraja on kesäisin siisti. Paljas pimppi on mielestäni kamalan näköinen!

Täytyy kyllä sanoa, että tuo Demin puska oli aika hurja jopa mun makuun.

Vierailija
5/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen mielestä? Useat miehet kuitenkin ovat toista mieltä.

Vierailija
6/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan usko, että kynitty broilerinahka on miestenkään mielestä nätti. Ainakin mun mieheni tykkää nimenomaan pehmeistä karvoistani.

Vierailija
7/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäviä. Itselläni ei ollut edes au naturell -aikoina tuollaista, vaikkakin paksut hiukset ja kunnon kulmakarvat, alapäähän taisi tulla eri geenit sitten. Kumma kitistä, tuollaiset saa aina kuitekin pois, mutta jos joskus joku retromeininki tähänkin asiaan tulee, laserilla karvansa poistaneet niitä friikkejä vasta ovat, varsinkin jos on ruma alapää, paksu häpykumpu ja runsaat häpyhuuletkin. Muoti kun muuttuu. Tarpeeksi kun miehet saavat niistä näpyistä, mitä alapään sheivaus tuo ( varsinkin tulehtuneet, mädät kynityt broilerit kamalia ja suurin osa kuitenkin aina sheivaa), näin voi käydä. Variety is the spice of life. Itse tykkään kyllä jättää vain vähän juuri tuon häpykummun päälle, se kynitty efekti on vältettävissä parhaiten siten ja muu riippuu miehestä. Harva on valittanut, vaikka harvahko karvoitus on joskus yltänyt ihan miltei pakaroihinkin. Suo siellä, vetelä täällä, shaivaaminen ärsyttää vain karvankasvua, entistä paksumpaa vain luvassa ajelijoille.

Vierailija
8/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan usko, että kynitty broilerinahka on miestenkään mielestä nätti. Ainakin mun mieheni tykkää nimenomaan pehmeistä karvoistani.

Sun miehes ei vaan tiedä paremmasta tai ehkä se vaan valehtelee? Tai hei EHKÄ se vaan on _OMG_!!! ERI MIELTÄ!!! Mulla taas on kaunis elin jalkojen välissä, eikä mitään broileria.

Vierailija
9/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehes ei vaan tiedä paremmasta tai ehkä se vaan valehtelee? Tai hei EHKÄ se vaan on _OMG_!!! ERI MIELTÄ!!! Mulla taas on kaunis elin jalkojen välissä, eikä mitään broileria.

Sellaisen ihmisen arvo on mittaamaton koska sitä kuitenkin vanhenee ja muodot muuttuu, eikä ole nuoruuden kaunis kaiken ikää.

Vierailija
10/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun miehelleni kelpaa nainen luonnollisena. Sellaisen ihmisen arvo on mittaamaton koska sitä kuitenkin vanhenee ja muodot muuttuu, eikä ole nuoruuden kaunis kaiken ikää.

et sit tietenkään aja muualtakaan karvoja? Värjää/ leikkaa hiuksias? Meikkaa? Käytä hajuvesiä tai mitään muutakaan kosmetiikkaa? Käy hammaslääkärissä? Eiköhän toi "luonnollisuus" argumentti ole jo aika kulunu. Kyllä mäkin voin antaa karvojen kasvaa sit kun tuntuu että pimpsa alkaa olee kulahtanut.

Vierailija
11/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistäviä. Itselläni ei ollut edes au naturell -aikoina tuollaista, vaikkakin paksut hiukset ja kunnon kulmakarvat, alapäähän taisi tulla eri geenit sitten. Kumma kitistä, tuollaiset saa aina kuitekin pois, mutta jos joskus joku retromeininki tähänkin asiaan tulee, laserilla karvansa poistaneet niitä friikkejä vasta ovat, varsinkin jos on ruma alapää, paksu häpykumpu ja runsaat häpyhuuletkin. Muoti kun muuttuu. Tarpeeksi kun miehet saavat niistä näpyistä, mitä alapään sheivaus tuo ( varsinkin tulehtuneet, mädät kynityt broilerit kamalia ja suurin osa kuitenkin aina sheivaa), näin voi käydä. Variety is the spice of life. Itse tykkään kyllä jättää vain vähän juuri tuon häpykummun päälle, se kynitty efekti on vältettävissä parhaiten siten ja muu riippuu miehestä. Harva on valittanut, vaikka harvahko karvoitus on joskus yltänyt ihan miltei pakaroihinkin. Suo siellä, vetelä täällä, shaivaaminen ärsyttää vain karvankasvua, entistä paksumpaa vain luvassa ajelijoille.

Samaa mieltä. Vaikka onkin elämän pikkuasia, niin silti tulee mieleen että ainakin itseä harmittaisi jos koskaan en pääsisi vaimoa "panemaan mustaan karvapehkoon" kuten muut jos hän laseroisi ne pois ikuisiksi ajoiksi. Olisi tylsää jos jalkojen välissä olisi aina sama tylsä viiva kuin pikkulapsella.

T. mies

Vierailija
12/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sit tietenkään aja muualtakaan karvoja? Värjää/ leikkaa hiuksias? Meikkaa? Käytä hajuvesiä tai mitään muutakaan kosmetiikkaa? Käy hammaslääkärissä? Eiköhän toi "luonnollisuus" argumentti ole jo aika kulunu. Kyllä mäkin voin antaa karvojen kasvaa sit kun tuntuu että pimpsa alkaa olee kulahtanut.

Ja sä ajat ripset/hiukset pois kanssa? Nekin ovat ällöjä karvoja.

Hammaslääkärivertaus on typerä. Se kuuluu terveyteen kuten kuuluu sekin, että sinne herkille alueille EI ronkita millään terillä.

Vierailija
13/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää 32v. on yksi mies jo valittanut siitä, ettei ns. kiitorataa ole ja oli vielä nuorempi ( 6v.)itseäni. On kuulemma todella kiihottava sellainen pieni siistitty karva juuri häpykummulla. Siitä kun kuulemma näkee, että on nainen eikä pikkutyttö ( tämänikäinen ja pikkutyttöä teeskentelevä olisi säälittävyyden huippu, sen tajuan itsekin). Itsekin olen miettinyt laseria, mutta jätin väliin hinnan takia ja näiden nuorempien mielipiteiden takia, joku puhui retropillusta, ilmeisesti jotakin tuhmaa ja kiihottavaa siinä sitten, koska samat tuttuja itselle.

Vierailija
14/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyi kun kamala. Kun joku ranskalainen muuotiguru saa päähänsä että puskat on muotia niin hetkenpäästä keikilla on sellaiset ja posliinit on hyi hyi.

Vierailija
15/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä ajat ripset/hiukset pois kanssa? Nekin ovat ällöjä karvoja.

Hammaslääkärivertaus on typerä. Se kuuluu terveyteen kuten kuuluu sekin, että sinne herkille alueille EI ronkita millään terillä.

Miks ihmeessä mä ajaisin ripseni tai hiukseni tai mitään muutakaan? Ei mulla ole ollut mitään pakkomiellettä, toisin kuin sulla. Hammaslääkäri vertaus on hyvä koska se muokkaa sun hampaiden luonnollista tilaa. Te niin rakastatte luonnollisuutta. Hygienia on parempi kun karvat poistaa, eikä mulla karvaa missään klitoriksessa kasva.

Vierailija
16/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän pimperon tarvii näyttää pikkutytön mallilta... No, jokainen taplatkoon tyylillään.

Vierailija
17/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi verratakaan nättiin posliiniin noita ällötyksiä.

...mun mielestä.

Kultainen keskitie on viehättävin mun mielestä. Täysin ruokkoamaton puska on vähän roisin näköinen, mutta yhtään vetävämmältä ei kyllä näytä paljaaksi kynittykään. Sopivasti siistitty näyttää miellyttävimmältä.

Vierailija
18/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistitty tuhero on paras. Häpykummulla karvoitusta, mutta värkki ajeltu. Näin tässä yhtenä päivänä muuten aikas erikoisen pillun karvojen osalta. karvaa oli paljo, ei mitään uutta. Mutta.. Karvaa kasvoi myös sisällä, eli suht lyhyttä mutta tukevampaa pillukapvaa oli sisäpuolella limakalvoilla koko fjöösan läpi. Mietin että mitenkähän saan tuon ajeltua ylipäätään?

kasvaa karvoja sisempien häpyhuulien sisäpuolella, se on vastaavaa karvoitusta, jota miehellä on kiveksissä.

Vierailija
19/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia on parempi kun karvat poistaa, eikä mulla karvaa missään klitoriksessa kasva.

No kun ei ole. Pese värkkiäsi. Ne karvat hoitavat osaltaan luontaista SUOJAA alapäälle.

Vierailija
20/86 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygienia on parempi kun karvat poistaa, eikä mulla karvaa missään klitoriksessa kasva.

No kun ei ole. Pese värkkiäsi. Ne karvat hoitavat osaltaan luontaista SUOJAA alapäälle.

kun kyllä on. Pesenkin värkkini. Pesen silloin kun on karvaa ja silloin kun ei ole, ja selkeästi freesimpi ilman tuheroa. Karvat eivät tarjoa enää tänä päivänä yhtään mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä