G: Kamalinta mitä olet ikinä maistanut?
Minä ostin joskus valmiskeittoa, sellaisessa purkissa, sen piti olla katkarapukeittoa. Siis shit, se maistui lähinnä joltakin
pilaantuneen tiskirätin ja pilaantuneen , härskiintyneen silakan väliltä. vieläkin puistattaa!
Kommentit (80)
Englantilaista leivänpäällystä, Marmitea. Aivan järkyttävää!!!!
11-v. viimeksi sitä maistanut, ja vieläkin muistan sen kamalan maun....HYI!
on ns. acquired taste;) Mut opetti kys. herkun makuun kaksi aussia. Ensimaistamalta INHOSIN Vegemiteä. Hassua on se, että Australiassahan lähes kaikki lapset tykkää Vegemitestä :D
ja sokerina pohjalla paskaa, suoraan perseestä! En nuole miehen persereikää enää ikinä..
En ole juonut sitä sen jälkeen, kun -95 tuli nuorena opiskelijatyttönä juotua sitä "hyvässä" seurassa vodkaan lantrattuna. Oksensin kuin suihkulähde. Hyi helvetti!!!!
lampaansuolinukasta tms. valmistettu keitto. Näytti epäilyttävältä mutta minulle väitettiin sen olevan kanakeittoa. Oli niin iljettävää ja yököttävää että annoin ylen heti sitä maistettuani.
Eineslihapullat ovat kyllä yököttäviä, hirveä haju paketin avatessa ja maku on kuin pureskelisi sitkistynyttä jauhoa (ei varmaan kovin kaukana todellisuudesta). Ja välillä jotain luu/mitäliesattumia seassa.
On moniakin ruoka-aineita ja ruokia, joista en tykkää, mutta menee alas ja syön jos on ns. pakko. Mutta... Fenkoli, yäk! Laitoin suuhun ruokaa, jossa sitä oli (joku salaatti) ja piti sylkeä ja oksentaa se ulos, oli niin hirveen makusta. Ikinä en ole maistanut mitään niin kamalaa.
Huh, mitä juntteja täällä Ymmärrän kyllä, että valmisruoat etoo.
No olihan sen pakollisen JUNTTI!!!1-huutelijankin tänne tultava. Ikinä en kylläkään ole ymmärtänyt sitä, että miksi ihmeessä erilaiset mieltymykset ovat juntteja. Kaikki ei vain maistu jokaisen suussa hyvältä. Sen enempää kuin kuulosta, näytä, tunnu jne. Makuja on kun joka asian suhteen niin erilaisia.
Omat ällötykseni. Silli ja anjovis nyt ainakin. Palamaksakastike on jotain aivan kamalaa, kuten myös nötkötti ja lihahyytelö. Alkoholijuomista pontikka, konjakki ja gambina + muut vastaavat puliviinat. Ja eipä se epämääräisen harmaankellertävä kiljukaan mikään makuelämys ollut. Kaalikeitto on ihan hirveää. Mitähän vielä...mämmi, kalanmaksaöljy, avokado...
No tuossapa nyt muutama kamaluus, mitä olen maistanut.
ja sitten joku juusto juttu joka oli uunibroilerifileiden päällä, se oli kait viimevuoden puolella Tupoksen ABC-asemalla.
kerran erehdyin ostamaan valmiskeittoa litran purkin. Haju ja maku aivan kammottavia. Vieläkin puistattaa, yök.
Aivan järkyttävää!!!!
11-v. viimeksi sitä maistanut, ja vieläkin muistan sen kamalan maun....HYI!
Koostumus: limainen.. Vieläkin puistattaa kun muistan sen tunteen, kun pala tuota herkkua osui kielelle ja puraisin..
Sen hampaat oli niin hammaskiviset ja paskaiset. Pusun jälkeen maku ja haju ei lähtenyt kuin saippuan kanssa ahkerasti hinkkaamalla!
Yhden hoidon kulli oli punainen, tulehtunut ja sissijuustoinen. Työnsi suun eteen,enpä maistanut kun haju jo oli viedä tajun.
Colonsteril-juoma, jota käytetään suolen tyhjennykseen ennen paksusuolentähystystä. Hyiiii!
Tämän rinnalla kyllä kaikki kalpenee. Toivottavasti ei tarvitse uudestaan kokea.
mikä on jäänyt ikuisesti mieleen on kun olin n. 4-5v. ja kipeä. Vanhemmat sitten pakkosyötti mulle jotain nestemäistä antibioottia kai joka oli tehty muka hyvänmakuiseksi. Hyi hitto, muistan vieläkin kun isä piti mua paikallaan ja äiti tunki lusikkaa suuhun ja lääkkeet valui rinnuksille kun yökkäilin. Sitten isä kuvitteli olevansa oikeinkin fiksu ja sekoitti sitä kokikseen, hyi helvata että maistui pahalta. Join sitä yhtä kokis lasillista varmaan kolme tuntia.
esanssitouhua? Mulle syötettiin sitä joskus korvatulehduskierteessä kultaisella 80-luvulla. Todellakin yksi vastenmielisimpiä makuelämyksiä.
mutta ihan viimeisimpiä on uusi Bon Aqua karhunvatukka-lime. Se on pahaa :(