G: Kamalinta mitä olet ikinä maistanut?
Minä ostin joskus valmiskeittoa, sellaisessa purkissa, sen piti olla katkarapukeittoa. Siis shit, se maistui lähinnä joltakin
pilaantuneen tiskirätin ja pilaantuneen , härskiintyneen silakan väliltä. vieläkin puistattaa!
Kommentit (80)
Pelkästään noitten ajatteleminen oksettaa.
Ja kädenlämmin lipeäkala valkokastikkeella.
Muuten melkein mitä vain
Jalostajan merellinen -pata tms. (lisää vain tonnikala)
Inhaa oli myös huikka boolimukista, johon joku oli tumpannut röökin...
Ymmärrän kyllä, että valmisruoat etoo.
Hieveetä litkua toi tyhjennysaine. Oon kehitellyt tekniikan, jonka avulla sen saa alas kurkusta ilman yrjöä.
Ihan hirveää, mutta joku siinä jäi myös kiehtomaan.
Lisää vesi tai jotain. Aina jää syömättä.
Einespitsat, jauhelihapihvit. Hyi schaisse.
Hyi hemmetti että oli pahaa... Ja listan jatkoksi kaikki viskit & konjakit, sekä punaviinit! Yäk! Ja kaikki veriruuat, en voi sietää niitä millään tavalla...
täytyy sanoa, että se oli pahaa jos mikä.
Yhden hoidon kulli oli punainen, tulehtunut ja sissijuustoinen. Työnsi suun eteen,enpä maistanut kun haju jo oli viedä tajun.
Hyi helkkari!
ja oikeestaan mitkä tahansa sisäelimet ovat minusta kertakaikkiaan kuvottavan pahoja, en pysty syömään. Kerran erehdyin maistamaan kieltä, ihan samaan kastiin menee, fy fan.
Aivan tajuttoman paha maku tuli suuhun myös silloin, kun mädäntynyt viisaudenhammas esiin puhjettuaan mureni kokonaan suuhun. HyiYäk.
kaikki erikoiset juustot on ihan helvetin pahoja. Valkohomejuustot ja vuohenjuusto ihan ykkösinä. Ja kaikki limaiset meriruoat, etanat ja muut vastaavat.. yök. Graavattu kala on ihan hyvää mutta kaikki nilviäiset.. yök.
Aivan tajuttoman paha maku tuli suuhun myös silloin, kun mädäntynyt viisaudenhammas esiin puhjettuaan mureni kokonaan suuhun. HyiYäk.
...lampaan aivoista valmistettu pata fiinissä persialaisessa ravintolassa San Fransiscossa - maistoin vain haarukallisen, ei ollut mitään herkkua ei.
...toi hapanhai oli myös lähes yhtä paha kuin lampaanaivomuhennos.
Mä sain tosin Semmelknödeliä, joka tehdään vanhoista vehnäleivän paloista. Hyi yrjö!