G: Kamalinta mitä olet ikinä maistanut?
Minä ostin joskus valmiskeittoa, sellaisessa purkissa, sen piti olla katkarapukeittoa. Siis shit, se maistui lähinnä joltakin
pilaantuneen tiskirätin ja pilaantuneen , härskiintyneen silakan väliltä. vieläkin puistattaa!
Kommentit (80)
Koulussa 1980-luvun puolivälissä. Enkä maistanut edes niitä munuaisia, vaan pelkkää juuresta. Maku oli käsittämätön. Luulen, että munuaiset oli jääneet huonolle huuhtelulle...
kerran konsulentti tarjoili tätä kaupassa.Toi mieleen pullotetun hien.
Mun on pakko sanoa että olut. Ja lohi.
tattaripuuro,viinaksista fernet,unicum ja viski.
Mieleen nousi heti vuohenjuusto. Oks! Haju on hirveä, muistuttaa pilaantunutta maitoa ja maku...yyyh, eltaantunut.
Hapankaalimehu
kerran konsulentti tarjoili tätä kaupassa.Toi mieleen pullotetun hien.
mutta sitten muistin hapankaalilimsan.
Niin ja tequila on kyllä ihan sairaan pahaa.
kala ja joku atrian pastavuoka, iso loota, niitä piti muutama syödä kun oli joku kiva kaupanpäällinen.
- pastanttipuuro (kuin liisteriä söisi)
- easy diet Thaikeitto
- mämmi
- japanilainen riisiviina
- itävaltalainen joku ruskea vinkeän homeen hajuinen juusto (piti olla oikein hienoa juustoa)
Sisälsi oliivia ja sokeria.
voin kuvitella miltä tuo yhdistelmä maistuu ja alkaa kääntää vatsaa jo ajatuksesta :-o
lisäksi grillattu (kaupan muovikääreessä ollut valmiiksi suolattu) maissi, puistattaa vieläkin
oli yhdessä ravintolassa aivan järkyttävän pahaa pitsaa, mutta sitäkin karmeampaa oli Tarton kiinalaisessa ravintolassa (ei Tsing plekk pang, se on hyvä paikka) tarjoiltu joku ihme selleriruoka. Hyi!
ja mallasviski. Molemmat puistattaa jo ajatuksenakin.
etenkin se haju, mutta myös maku...
miten kukaan pystyy juomaan sitä, se on kuin omaa oksennustaan joutuisi nielemään (sappinestettä).
juusto, haisi ihmisen paskalta, oikeesti. Asuntokin löyhkäs ulosteelta. Maku vastasi hajua, vaikken paskaa olekaan maistanut.
Ja minä siis pidän juustoista, voimakasmakuisista ja -tuoksuisistakin.
Colonsteril-juoma, jota käytetään suolen tyhjennykseen ennen paksusuolentähystystä. Hyiiii!
ainakin;
nutriletin tomaattikeitto,
ravun liha ja se neste sieltä saksista. (HYI KAMALA!)
Ja laadukkaana hyvää, keskinkertaisena lähinnä mautonta.