G: Kamalinta mitä olet ikinä maistanut?
Minä ostin joskus valmiskeittoa, sellaisessa purkissa, sen piti olla katkarapukeittoa. Siis shit, se maistui lähinnä joltakin
pilaantuneen tiskirätin ja pilaantuneen , härskiintyneen silakan väliltä. vieläkin puistattaa!
Kommentit (80)
Maistui luultavasti suunnilleen samalta kuin sinun maistamasi keitto. Hyh.
Minä ostin joskus valmiskeittoa, sellaisessa purkissa, sen piti olla katkarapukeittoa. Siis shit, se maistui lähinnä joltakin
pilaantuneen tiskirätin ja pilaantuneen , härskiintyneen silakan väliltä. vieläkin puistattaa!
Mädätettyä luumua, on muuten just niin hyvää kun miltä kuulostaa :P
Olisiko ollut Thaimaassa joku pakattu leivosmuffinssi.
durian. Joku perus tequila kans meinaa tulla samantien takas, mutta paremmissa ei oo niin inhottava maku.
vai mikä se yksi d-vitamiini onkaan? Yääääk!
Saksalainen limainen perunapyörykkä. Oli lähes mahdontonta yrittää torjua oksennusrefleksiä.
Viski *urk*
En osaa edelleenkään kuvitella mitään kamalampaa.
Samaten mikä tahansa, missä on arominvahvennetta. Lapsena inhosin paistettuja munia koska niistä tuli pää kipeäksi ja huono olo- en tiennyt että niiden päälle laitettiin aromisuolaa, joka aiheutti oireeni...
Homejuustoja en voi sietää, yökkäysrefleksi tulee herkästi.
Umeboshihan on etikkasuolaliuoksessa säilöttyä, ei mädätettyä. Ja maistuu ihanan kirpeälle, vähän kuin salmiakille!
kiinalaisissa uuden vuoden juhlissa. Hajukin oli.. no keitettyjen elinten:(
Johtuiko hiivainen maku mahdollisesti runsaasta valkosipulin syömisestä sekä mielialalääkkeistä, en tiedä.
Campari
miten kukaan pystyy juomaan sitä, se on kuin omaa oksennustaan joutuisi nielemään (sappinestettä).
Eräät muut alkoholit ovat saaneet sivumaun vasta (liiallisen) nauttimisen jälkeen, mutta camparia en ole koskaan pystynyt juomaan kulausta enempää.
pilaantumaan päässyt juusto, en muista mikä, mutta pahaa oli. Kaurapuuro ilman suolaa ja kylmänä.
mikä on jäänyt ikuisesti mieleen on kun olin n. 4-5v. ja kipeä. Vanhemmat sitten pakkosyötti mulle jotain nestemäistä antibioottia kai joka oli tehty muka hyvänmakuiseksi. Hyi hitto, muistan vieläkin kun isä piti mua paikallaan ja äiti tunki lusikkaa suuhun ja lääkkeet valui rinnuksille kun yökkäilin. Sitten isä kuvitteli olevansa oikeinkin fiksu ja sekoitti sitä kokikseen, hyi helvata että maistui pahalta. Join sitä yhtä kokis lasillista varmaan kolme tuntia.
Olin oksentaa ja ripuli lensi.. hyh!