Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ARVIOIKAA tämä vartaloni? Kiitos!

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PANISIN

Vierailija
62/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies panis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
64/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ja kaunis, nuorekas, hyvä asento, rintaliivit vois istua paremmin mutta kateeksi käy!

-100kg- joskus 67kg potkunyrkkeilijä... elämä on.

Vierailija
65/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin siis itsestänikin kuvan, jossa minut haukuttiin muodottamaksi ja laihaksi (165cm 64kg, rinnatkaan ei ihan pienimmästä päästä) jopa miesmäiseksi. Ja tämä vartalo muka sitten naisellinen muodokas?! Jestas teidän kanssa.

Minusta tämä vartalo kaipaa laihdustusta ronskin ottein. Ei todellakaan ole normaali, saatika urheilullinen. Käsivarret kaukana kiinteistä ja maha roikkuu. Siinä sinulle motivaatiota laihdutukseen :) Kovalla työllä tulet saamaan kyllä kauniin vartalon, raamit ovat jo valmiina. Tsemppiä!

Vierailija
66/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain ei tapahdu, viiden vuoden päästä on jo koko lailla läskiä

Vierailija
67/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä itselohdutusta nämä "söpö ja naisellisen pyöreä "-höpöttäjät ovat harjoittavinaan.

Vierailija
68/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan minusta kädetkin ovat kiinteät, mutta ei varmaan urheilun takia vaan ennemmin synnynnäisten ominaisuuksien ja nuoruuden takia kertynyt vararavinto on tosi piukeaa. :)

Mutta onhan ap sulla ylimääräistä, eli olet aika pullea. Se ei silti poista sitä, että mun silmään olet tosi kaunis.

Vierailija
69/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän ylipainoa. Ei nyt kuitenkaan paljoa kuten täällä väitetään. Voihan sitä olla pienestä ylipainosta huolimatta söpö tai naisellinen.

Taidat olla aikamoinen masokisti ap? Tiesit varmaan, että täällä saa takuuvarmasti haukut.

Vierailija
70/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käsivarret on paksut, vaatteet aivan kammottavat mutta niistä ei nyt kysytty, kiinteytystä vaan kehiin. Mua kauhistuttaa kuitenkin nuo teidän LÄSKI-kommentit kun maailmassa on niin paljon OIKEASTI älyttömän lihavia ihmisiä, tämä ei niihin verrattuna ole ollenkaan paha! Mutta jos kunnolla pitää huolta itsestään niin ei tule noita mahamakkaroita...jotka kyllä itsellänikin on ja kova kuntokuuri onkin nyt päällä kahden raskauden ja herkkumässyttelyjen jälkeen! Tsemppiä vaan laihdutukseen, muista tehdä se oikein liikkumalla ja terveellisesti syömällä, ei syömistä lopettamalla! Ja vaikka kuinka laihtuis niin rasvamakkarat pitää polttaa liikkumalla pois...

Vierailija
71/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tökkii.

Vierailija
72/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tsemppiä laihdutukseen! Positiivista tuossa on, että olet tasaisesti tuhti, eli perusvartalonmalli on hyvä, kun pienenet, olet just bueno!

Vierailija
73/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vapaassa maassa teen sen silti... =D Oikeasti, pliis hommaa kunnon liivit! Nuohan ei ole ollenkaan omaa kokoasi! Rinnat ovat paenneet jonnekin kainaloihin, vaikka ne saisi oikeilla liiveillä kauniisti paikoilleen. Ja miksi tuo paita on noin pieni, ettei peitä edes rintsikoita? =D Karmea vaateyhdistelmä...

Sitten vartaloon. Ekana pistää silmään suhteettoman paksut käsivarret (sekä tuo asento, joka korostaa niitä). Vatsaröllykkää on, kuten tiedät, mutta näyttää olevan sitä parempilaatuista rasvaa, joka ei takerru sisäelinten ympärille kuten pallovatsaisilla. Kuten sanottu, hyvät lähtökohdat siis on.

Reidet näyttää ainakin noissa housuissa ja tuossa asennossa ihan näteiltä ja vartalon kaaret ovat tosiaankin sopusuhtaiset.

Unelma kroppa työstää "täydelliseksi", anna (rasvan) palaa! =)

Mutta tosiaan, mikään ultimate fat et todellakaan ole, ihan sievä noinkin. Jos tuossa on hyvä olla, niin kivat sulle. =)

Vierailija
74/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kuvan naista ehkä 15 kg hoikempi, ja olen ajatellut itseänikin liian pulleana, mutta ehkä minäkin sitten olen ihan ok

eli ihan positiivisena pidän sitä, että suurin osa ajattelee kuvasta että ihan ok

Vierailija
75/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta hyvää puhumalla saa. Tarttis tehdä jotain muutakin kuin viikon "karppaus" tai "nutraus" ja kuvitella että nyt on laihtunut kun vaaka näyttää -2kg vaikka oikeasti kävit vain illalla paskalla.

Vierailija
76/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin että painoa pitäisi pudottaa n. 10-15kg. Olisi kiva tietää ap:n mitat? Säännöllistä liikuntaa 4-5krt/vkossa ja ruokavalio kuntoon, siitä se lähtee. Eli vähennä hiilareita ja herkuttele kohtuullisesti. Tsemppiä! :)

Vierailija
77/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, mutta olenkin mies.

Ihanat tissit

Mutta en tissien takia (jotka ovat ko. hlöllä ehdottomasti se heikoin lenkki).

Sopivasti pullukka ja taatusti saisit mut mukaan baarista tms. jos pyytäisit.

Kauniit kasvot plussaa...

M +40

Vierailija
78/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin keskivartalo näyttää aika löysältä ja isolta. Siihen kannattaisi varmaan panostaa. Mutta kyllä tuosta työstettyä saisi ihan hyvän.

Vierailija
79/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet aika lihava, vatsanseutua saisi treenata kunnolla. Käsiä olet varmaan harjoittanutkin koska ne näyttävät kiinteiltä ja aika paksuilta, onko isot lihakset?

10kg pois vähintään ja salille kiinteyttämään keskivartaloa :)

Vierailija
80/80 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla mitat 170cm ja 79kg.

Mitkä mitat ap:lla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi