ARVIOIKAA tämä vartaloni? Kiitos!
Kommentit (80)
mä en pukeutuis noin tollasella kropalla, vai oletko tulossa/menossa jumppaamaan
ja alleja lukuunottamatta ok.
mutta älä välsää,olen kaks kertaa isompi tonnikeiju,joten,ei mulla ole kyllä varaa tuomita.
Ylipainoa on, mutta vaikutat lihaksikkaalta ja terveeltä, eli ilmeisesti harrastat kuitenkin liikuntaa mikä on hyvä juttu. Olet ehkä pudottanutkin jo painoa ja tulokset alkavat näkyä.
Olet sellanen läskisä, ei lihaksikas. Eniten mua ottaa silmään toi vatsa ja paksut käsivarret. Mustat piukat housut varmaan ei paljasta kaikkea kauheutta reisistäsi. Toivottavasti toi on kotiasu.
MUTTA, asiaan. Näkee että olet urheillut. Varmasti olet ollut isompikin ja saanut kiloja karistettua..? Tuosta on hyvä jatkaa! Tsemppiä..Ensi kesänä olet huippukunnossa!;)
Pehmeää pyöreyttä ja muotoa.
MUTTA topatut rintsikat + hyvin paljastava toppi luovat pissis-tyrkky-vaikutelman, joka on monen silmissä enemmänkin idioottimaisen kuin mitenkään vetävän näköistä.
Vähemmän tissiä näkyville, niin olet tosi hot!
Ei vaatteiden. Ja ehkä nuo vaatteet on sen takia että vartalo näkyy..
Noh, mutta hieman maha pömpöttää ja kädet on paksut. Mutta jos voisin niin vaihtaisin vartaloni tuohon milloin vaan :)
olet ylipainoinen ja mahaläskit roikkuu.
Liikkua kannattaa ihan terveyden vuoksi, mutta en tuijottelisi vaakaa liian paljon. Näytät hyvältä noin, mutta liikunnan avulla saattaisit saada bonuksena vähän kiinteyttä.
keskivartalolihavuus/lantio/reisilihavuus kertoo fyysisestä inaktiivisuudesta, ylipainoa on vähintään 10-15 kg.
ylös, ulos ja lenkille hophop!
Tissit on kyllä kaukana toisistaan..
ei ollenkaan toivoton tapaus. Roikkuva maha paljastaa, ettet ole pitkään aikaan paljoa itsestäsi välittänyt.
Älä lannistu ! Ota itseäsi niskasta kiinni. Jätä herkuttelu ja sokerisen paskan mättäminen. Kävele, lenkkeile, liiku.
Pääset puolessa vuodessa erittäin haluttavaan kuntoon. Jos haluat.
eli kaunis ja naisellinen vartalo. Pitäisin kyllä kädestäsi kiinni ;)
ja sulla on kivan värinen toppi. Sun maha on paaaljon pienempi kuin mulla.
t. sadan kilon keijukainen
Hippasen pyöreähkö, mutta ei mikään toivoton todellakaan, kun muotoja löytyy muutakin kuin pallo. Eli ehkä jokunen kilo ylimääräistä, mutta läskittelemään en lähtisi... tosin ei sillä, en harrasta sitä muutenkaan, kun se on epäkohteliasta ja rumaa.