ARVIOIKAA tämä vartaloni? Kiitos!
Kommentit (80)
vartalon muoto on hyvä mutta kun tosta vaan ylimääräset pois niin olis kyllä ihan huippuvartalo!:)
Sori, mutta vaihda toi paita, niin sit on hyvä.
Haen motivaatiota laihduttamiseen.
t: Ap
ei vaan, kiinteytät vähän käsivarsia ja masua mutta ei tarvis niin kuin laihtua, musta olet aika seksikkäänkin oloinen, muodokas, naisellinen! noi käsivarret ja maha vaan vähän kiinteemmiksi. Olen 38v NAINEN, enkä huippukunnossa itsekään :)
vaan L I H A V A !! Jos haluaa olla lihava, niin mikäs siinä. Mutta silloin ei saa kuvitella olevansa hiukan söpösti pyöreähkö, vaan pitää tajuta olevansa käsittämätön ryhävalas.
Riipputissit, by the way.
PANISIN =)))!!Näytät sikahyvältä!Hän oli huikea rakastaja, kävi salilla ja rakasti naisellisia naisia.Valitettavasti hän nukkui pois =(
Huhhuh teitä av-läskit, käykääs nyt jossain muuallakin maailmassa kuin siellä juuri synnyttäneiden roikkumahojen tuulipukupuistossa! Tuo on ylipainoisen/lihavan nuoren naisen vartalo, jonka näkeminen tekee lähinnä surulliseksi. Läski tappaa nykyään yhä nuorempia.
Käsivarsiläskeistä, mahaläskeistä vai reisiläskeistä? Roikkurinnoista kenties?
Hei kantturat, pelkästään toppi ja legginsit eivät tee kenestäkään urheilullista. Pitäis niinku myös urheilla.
Ap:lla on PAAAAAAAAAAAAAAAAALJON pudotettavaa tuosta painosta, mutta muuten mittasuhteet näyttävät aika sopusuhtaisilta ja iho on nätti, joten ehkä toivoa siedettävään ulkomuotoon on vielä.
Satakiloiset "sporttitypykät" varmaan pitävät ap:ta anorektikkona.
ja tämä on av-mammojen mielestä "normaali vartalo eikä kaipaa laihduttamista", niin näkemykset täällä ovat todella vääristyneitä. Läski ei ole "normaalia". Minusta tuo on reippaasti ylipainoisen naisen vartalo.
Reilusti pitää pudotta jo terveyden nimissä.
AP
AP
mä painan 88 kiloa ja olen 162 pitkä ja mä näytän paljon lihavammalta kuin sinä! maha röllääkin on enemmän. :( ja sama se mullakin on,että pitäs laihduttaa,diabetes uhka on jo ja kolestroliarvot ihan huonot.
10 kiloa vähintään pois olet ylipainoinen ja mahaläskit roikkuu.
Mies
AP
Minusta et näytä läheskään 86-kiloiselta tuossa kuvassa, tai sitten mun silmät on vaan tottunu kun olen itse 100+. Minusta olet oikein pantavan näköinen jo noinkin (ja tämä kohteliaisuutena, olen nainen :-) mutta uskoisin että sinulla olisi parempi ja energisempi olo jos saisit lisättyä liikuntaa ja vähän painoa alemmas.
Ei siis mitään syytä olla siipi maassa, olet jo valmiiksi hottis, mutta oman hyvän olon vuoksi nyt vähän terveysremonttia kehiin, sellaisessa positiivisessa, itsestä huolta pitämisen hengessä!
Haloo, ap:n BMI on yli 33 ja täällä mammat kilvan kehuu kuinka ihana kroppa. Tuolla läskimäärällä ap on MERKITTÄVÄSTI LIHAVA, mä en tajua, miten jonkun silmissä tuo voi näyttää normaalilta!! Kun olin itse lievästi ylipainoinen, olin aika tankki, löysää makkaraa joka puolella ja olo oli tukala. Laihdutin reilusti, ja tajuan nyt kuinka iso olin.
Ap on lihava, sen näkee sokeakin. Ja samaa sanon, kuin muutama muukin, hanki oikeankokoiset liivit, pahaa tekee katsoa tuollaista.
Tavoite laihtua vähintään se 10kg :) AP
Tavoite laihtua vähintään se 10kg :) AP
Kroppasi näyttää tavallaan ihan kivalta ja treenaamalla siitä saisi superin. Jotain sporttisuutta olemuksesta kun löytyy jo valmiiksi ylipainosta huolimatta.
Isoilla painoilla habatreeniä ja rasvanpolttoa (vatsanseudulle), niin olisit hottis.
missään.
pieni lihaskuntojumppa säännöllisesti auttaisi sua saamaan tiukempaa keskivartaloa, käsiä.. rintalihaksia... suosittelen
Näytät musta 10kg hoikemmalta. Ite oon saman mittainen ja painan 55kg. Jos painaisin 30kg enemmän olisin hillitön läski. Ehkä trikoot ovat armolliset sen sijaan, että survoisit itsesi farkkuihin ja varmaan painosi on jakautunut edullisesti vartalollesi. Älä pahoita mieltäsi, mutta kun sanoit etsiväsi motivaatiota laihduttamiseen niin laihduta nyt se 20kg ainakin. 63 kg painavana olisit painoindeksissä vielä normaalipainoinen.
Elämäntapamuutos. Herkkuja saa syödä esim. 1 jätski päivässä, siivu pullaa tai 2-3 keksiä, rivi suklaata tms. Mutta säännölliset ruokailuajat, laadukasta ruokaa, paljon vihanneksia ja kohtuulliset ruoka-annokset. Kyllä se siitä. Tsemppiä!
osta kunnon rintsikat!
Nuo ei tue yhtään ja rinnat roikkuu. Hommaa vähän pienempi kuppi joka kohottaa, niin saat kivemman rintavaon. Nyt nuo rinnat liian kaukana toisistaan...