mies heitti ohimoon minua kännykällä, pakkasin miehen tavarat ja
kerroin 8 -vuotiaalleemme , että isän pitää nyt muuttaa vähäksi aikaa muuaalle..kerroin riidoista joita isällä ja äidillä on liikaa( onhan lapsikin ne kuullut), ja selitin että isä asuu nyt ainakib jonkin aikaa muualla..ja että ero ei oo lasten vika, isä rakastaa heitä jne..
Mies tuli sitten kotiin ( oli ulkona käymässä, koska meillä oli päivällä kauhee riita ja se väkivallan teko, lapsi oli silloin koulussa)ja toi pakkaamani laukun( oli ulko-ovella) eteiseen. lapselle sanoi että tulee illalla kotiin, lähti taas takas menoihinsa....
sanoin miehelle ettei voi valehdella lapsille. totesi että illalla on kotiin tulossa.
vituttaa. pitkään mennyt päin persettä, ja tänään viimeinen pisara. vaan eikö tuo mies halua lähteä?? vai mikä on..
Kommentit (66)
Toivottavasti olisi koko ajan se yksi ja sama, joka yrittää vääntää ap:stä syyllistä kaikkeen.
En käsitä lainkaan, miten tässä sivutetaan se, että mies paiskoi ap:tä kaukosäätimellä ja intetään vain sitä, että ei miestä voi heittää kodistaan pihalle. Sillä tavallahan nämä erot hoituvat, että toinen lähtee - vapaaehtoisesti tai pakolla. Tässä tapauksessa on selvää, että mies oli se, joka pahoinpiteli ja joka nytkin on poissa eikä vastaa edes kännykkäänsä, joten ilman muuta hän on se, joka lähtee.
Ap, älä pidä kulisseja yllä. Mene lääkäriin ja tee poliisille rikosilmoitus. Kerro lähimmille sukulaisille ja pyydä jotakuta heistä illaksi kotiin. Säästät itseäsi ja lapsiasi, kun on joku ulkopuolinen paikalla. Koska mies on väkivaltainen, poliisi voi tarvittaessa heittää miehen pihalle, jos ei usko muuten.
paperi voi olla sinulle vielä hyvinkin tarpeellinen, jos ukko muuttaa eron jälkeen mielensä ja alkaa uudelle tyttöystävälle esittää kunnon isiä ja vaatia huoltajuutta itselleen. Olen kuullut paljon tarinoita yllättävistä muodonmuutoksista... Turvaa selustasi. Jos sinulla ei ole todisteita vaikeasta käytöksestä, mm. yksinhuoltajuutta voi olla hankala vaatia. Yhteishuoltajuus ei välttämättä tule teidän tapauksessa toimimaan. Rikosilmoitus, nimikkeeksi tulee lievä pahoinpitely. Jos väkivaltaa tulee lisää, niin aina lääkäriin ja rikosilmoitus. Pyydä avaimet pois ja jos ei anna, niin ota itse lukuripäivä toistä ja vaihdata lukot lukkosepällä. Nosta kamat ulos. Jätä erohakemus käräjäoikeuteen,jos olette naimisissa. Jos ette, varaat ajan lastenvalvojalle suoraa päätä. Ole viisas ja noudata täällä saamiasi neuvoja! terv. oikeustieteen opiskelija
Noita joissa ei ymmärretä miksi olen " heittämässä" miestä ulos. Tuli vaan se piste. Pitkään jatkunut henkinen väkivalta, viimeaikoina myös fyysinen, riidat ja tänään miehen katse kun sanoi että hän on alistanut minut ja sit vielä kaukosäätimen heitto KOVAA päähän. Silloin en miettinyt muuta kuin että ulos toi ihminen, jolle en neljään ole minkään arvoinen.
Ja nyt tuo että taas samaa vanhaa tekee,,että puhelin kiinni ja sitä rataa. Tein ihan oikein. Ukko ei usko vielä todeksi, koska sehän naureskeli kun itkun ja heitin sen tavarat laukkuun, sanoi silloin mulle että : sä vielä laitat noi takas kaappiin. Vaan enpä laita en.
Kaikki on sekaisin, haluan vain rauhallisen elämän mulle ja lapsille. Jos joku tällä palstalla tuomitsee ukon tavaroiden pakkaamisen ja passittamisen ulos, niin siitä vaan. Mä tiedän mitä paskaa tää yhteiselämä on ollut jo liian kauan ja tein tänään aivan oikein., jo lastenkin vuoksi. Kuittaa: ap
Olet tehnyt ison ja viisaan päätöksen elämässäsi! Pysy siinä, sanoi ukkosi mitä tahansa. Tarvittaessa pakkaa omat ja lapsen tavarat ja poistu itse, jos tämä ukkosi ei suostu lähtemään. Ja oikeasti, käy huomenna lääkärissä näyttämässä vammaasi, kerro, että perheväkivallasta kyse, todistuksen kanssa sit poliisien luo. Sinua kohtaan on tehty väkivaltarikos!
löydä, että pääsee hengissä tilanteesta pois. En olisi itse koskaan uskonut lyöväni ketään, mutta sitten oli pakko, kun luulin, että henki lähtee. Olen siis nainen. Aina ei elämä ole noin mustavalkoista (suojella saa, mutta fiksu jättää lyömättä takaisin).