Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies heitti ohimoon minua kännykällä, pakkasin miehen tavarat ja

Vierailija
29.05.2012 |

kerroin 8 -vuotiaalleemme , että isän pitää nyt muuttaa vähäksi aikaa muuaalle..kerroin riidoista joita isällä ja äidillä on liikaa( onhan lapsikin ne kuullut), ja selitin että isä asuu nyt ainakib jonkin aikaa muualla..ja että ero ei oo lasten vika, isä rakastaa heitä jne..

Mies tuli sitten kotiin ( oli ulkona käymässä, koska meillä oli päivällä kauhee riita ja se väkivallan teko, lapsi oli silloin koulussa)ja toi pakkaamani laukun( oli ulko-ovella) eteiseen. lapselle sanoi että tulee illalla kotiin, lähti taas takas menoihinsa....

sanoin miehelle ettei voi valehdella lapsille. totesi että illalla on kotiin tulossa.

vituttaa. pitkään mennyt päin persettä, ja tänään viimeinen pisara. vaan eikö tuo mies halua lähteä?? vai mikä on..

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuaako edes mitä teki? Pyysikö anteeksi?

Ulkoruokintakausi voisi hyvinkin parantaa käytöstä.

Vierailija
42/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet selväksi että sinua viskataan tavaralla tasan kerran ja siitä on seurauksensa. Mies voi omalla käytöksellään vaikuttaa siihen miten asiat etenevät. Sitten saa muuttaa esim viikoksi toisten nurkkiin. Ei yhteydenpitoa ja sitten uusi keskustelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo vaikuttaa ok ehdotukselta, paitsi että mun puolesta mies saa olla poissa enemmän kuin viikon. tätä jatkunut niin kauan, ettei viikko riitä kummallekkaan selvitäämään ajatuksia. tulkoon katsomaan lapsia siinä välillä jos haluaa, mutta saa jättää mut rauhaan ja mä jätän rauhaan hänet. kuulostaa todellakin hyvältä. mutta älkää käsittäkö niin että hypin täällä riemusta..en todellakaan. ohimo on kipeä ja kun kumarrun sattuu pään sivuun. mutta muistuttaapa tuo kipu ja aluillaan oleva mustelma mua miehen paskasta teosta.

ap

Vierailija
44/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pääsee juttelemaan vähemmän mukavan poliisisedän kanssa. Sillä voi olla 100 kertaa kehittävämpi vaikutus kuin ulkoruokintakaudella.

Sekin, että joutuu maksamaan sinulle korvauksia osoittaa myös lapsille että väkivalta ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
45/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt heti laakarille ja kerro mita tapahtui. Paahan osunut isku on muutenkin katsottava laakarissa. Pyyda niilta todistus jonka viet poliisille ja haet sielta lahestymiskieltoa. Miehella ei sen jalkeen ole asiaa lahellekaan sinun kotiasi. Kerro suvullesi ja samoin miehen suvulle missa mennaan. Kaikki tuo yllamainittu voi tuntua ikavalta mutta se on tehtava koska nuo toimenpiteet auttavat suojelemaan sinua, haluat kai etta lapsillasi olisi aiti.

Vierailija
46/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun miehesi yksin päättää että ei muuta, ja ilmoittaa lapselle, niin sinä suutut.

Riitaan tarvitaan kaksi, ja se kamelinkin selkä katkeaa joskus. En usko että itse olet aivan puhdas pulmunen joka ei ole millään lailla loukannut puolisoaan - ei henkisesti eikä fyysisesti.

Voin vain kuvitella miten loukkaavaa miehellesi oli että sinä päätit yksin hänen muuttavan pois, sinä pakkasit hänen tavarat ja sinä menit lapsellenne väittämään että isä muuttaa pois. Jos minun mieheni toimisi tuolla tavoin kuin sinä, niin heittäisin kirveellä enkä tyytyisi kännykkään.

Vierailija
47/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes se ensimmäinen lyöjä. Ja kyllä vaan jokainen naista lyövä mies on nössö luuseri.

Vierailija
48/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on väkivallasta, ei riidasta.

Jos tulen ja pätkin jotain av-luuskaa päin näköä, sössöttääkö hän että "tämmönen riita tässä meillä"?

Vierailija
49/66 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tätä nyt, kun tilanne on edelleen aika epävarma (miehen osalta). tuli aamulla 6.00 kotiin, kävi nukkumaan. yritti kyllä viereenkin, mutta sanoin että parempi pysyä kaukana. samalla linjalla olen,kuin eilenkin. parempi jos vaihtaa mies maisemaa. lähti iltavuoroon, laukku edelleen täällä kotona. nyt on vähän sellainen olo, että ihan sama..en jaksa ees puhua sille ihmeellistä, en vaan usko et tästä selvitään. kunhan halusin todeta tämänkin, kun kerran eilen aloituksen tein.

pitänee mua kilttinä vaimona, joka ei muka eroa ees halua, ei vaikka herra tekisi mitä. mutta sen kuvanhan mä varmaan oon antanut. ikinä ei pyydä läimäytystä tai muuta anteeksi, sanoo vain että vika mussa, minä ärsytin. ehkä olen ärsyttänytkin joskus, mutta viimeaikoina sellaista ei ole ollut, hyvä kun olen jaksnaut puhua koko miehelle( huono ilmapiiri muutenkin)

no tässä tämä, odotan mikä sen siirto on. taitaa yrittää olla niinkuin mitään ei ois tapahtunut.

ap

Vierailija
50/66 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan tätä nyt, kun tilanne on edelleen aika epävarma (miehen osalta). tuli aamulla 6.00 kotiin, kävi nukkumaan. yritti kyllä viereenkin, mutta sanoin että parempi pysyä kaukana. samalla linjalla olen,kuin eilenkin. parempi jos vaihtaa mies maisemaa. lähti iltavuoroon, laukku edelleen täällä kotona. nyt on vähän sellainen olo, että ihan sama..en jaksa ees puhua sille ihmeellistä, en vaan usko et tästä selvitään. kunhan halusin todeta tämänkin, kun kerran eilen aloituksen tein. pitänee mua kilttinä vaimona, joka ei muka eroa ees halua, ei vaikka herra tekisi mitä. mutta sen kuvanhan mä varmaan oon antanut. ikinä ei pyydä läimäytystä tai muuta anteeksi, sanoo vain että vika mussa, minä ärsytin. ehkä olen ärsyttänytkin joskus, mutta viimeaikoina sellaista ei ole ollut, hyvä kun olen jaksnaut puhua koko miehelle( huono ilmapiiri muutenkin) no tässä tämä, odotan mikä sen siirto on. taitaa yrittää olla niinkuin mitään ei ois tapahtunut. ap

Tee oma siirtosi sinun ja lapsesi vuoksi, ja pistä mies kylmästi pihalle. Kun kerran ei osaa käyttäytyä niin ulos vaan.

Vierailija
51/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Jos minun mieheni toimisi tuolla tavoin kuin sinä, niin heittäisin kirveellä enkä tyytyisi kännykkään.

väkivaltaa? t.eräs joka ihmettelee kirjoitustyyliäsi..

Vierailija
52/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen lääkäriin ja sitte ilmoitus poliisille tms jotta jää dokumentti tuosta... ja mies pihalle

Vierailija
53/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i)Edes se ensimmäinen lyöjä. Ja kyllä vaan jokainen naista lyövä mies on nössö luuseri.

[/quote]

Tilanne: nainen käy päälle nyrkein, ja potkuin - ja mies ei saisi puolustautua?

Vierailija
54/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes se ensimmäinen lyöjä. Ja kyllä vaan jokainen naista lyövä mies on nössö luuseri.

Ketään ei saa lyödä; tästä olen samaa mieltä. Mutta jos nainen käy miehen kimppuun hakaten, purren, sylkien jne. niin ei mies kyllä silloin mikä nössö luuseri ole, jos hän suojelee itseään tältä hyökkääjältä.

Vierailija
55/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseään saa suojella, mutta fiksu jättää lyömättä takaisin

Vierailija
56/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia!

Vierailija
57/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle, kun sanoi tulevansa illalla. Puhelin on kiinni. Laitoin viestin sille että ei tarvi tulla. Toi on miehen tapa toimia; lupaa tulla sitten puhelin kiinni, jos ei huvita tulla. Ehkä ryyppää jossain, ei sekään ois yllätys. Toivon tosiaan ekaa kertaa että toi ukko ei tule kotiin. Ja pysyisi poissa hyvin pitkään. Kusipää. Anteeksi kielenkäyttö.. Vihainen, surullinen, erittäin surullinen olen. Ap

Vierailija
58/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pakannut omia tavaroitasi ja lähtenyt? Olisitte jo askeleen edellä.

Vierailija
59/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pakannut omia tavaroitasi ja lähtenyt? Olisitte jo askeleen edellä.

Enempää muutoksia lapsille, jää sentään tuttu koti, vaikka isä lähtee. Ja ukko itse aina sanonut että hän voi lähteä ja mä ja lapset jäädään.

Ap

Vierailija
60/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paperi voi olla sinulle vielä hyvinkin tarpeellinen, jos ukko muuttaa eron jälkeen mielensä ja alkaa uudelle tyttöystävälle esittää kunnon isiä ja vaatia huoltajuutta itselleen. Olen kuullut paljon tarinoita yllättävistä muodonmuutoksista... Turvaa selustasi. Jos sinulla ei ole todisteita vaikeasta käytöksestä, mm. yksinhuoltajuutta voi olla hankala vaatia. Yhteishuoltajuus ei välttämättä tule teidän tapauksessa toimimaan. Rikosilmoitus, nimikkeeksi tulee lievä pahoinpitely. Jos väkivaltaa tulee lisää, niin aina lääkäriin ja rikosilmoitus.

Pyydä avaimet pois ja jos ei anna, niin ota itse lukuripäivä toistä ja vaihdata lukot lukkosepällä. Nosta kamat ulos. Jätä erohakemus käräjäoikeuteen,jos olette naimisissa. Jos ette, varaat ajan lastenvalvojalle suoraa päätä.

Ole viisas ja noudata täällä saamiasi neuvoja!

terv. oikeustieteen opiskelija