Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies heitti ohimoon minua kännykällä, pakkasin miehen tavarat ja

Vierailija
29.05.2012 |

kerroin 8 -vuotiaalleemme , että isän pitää nyt muuttaa vähäksi aikaa muuaalle..kerroin riidoista joita isällä ja äidillä on liikaa( onhan lapsikin ne kuullut), ja selitin että isä asuu nyt ainakib jonkin aikaa muualla..ja että ero ei oo lasten vika, isä rakastaa heitä jne..

Mies tuli sitten kotiin ( oli ulkona käymässä, koska meillä oli päivällä kauhee riita ja se väkivallan teko, lapsi oli silloin koulussa)ja toi pakkaamani laukun( oli ulko-ovella) eteiseen. lapselle sanoi että tulee illalla kotiin, lähti taas takas menoihinsa....

sanoin miehelle ettei voi valehdella lapsille. totesi että illalla on kotiin tulossa.

vituttaa. pitkään mennyt päin persettä, ja tänään viimeinen pisara. vaan eikö tuo mies halua lähteä?? vai mikä on..

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet? Vaikuttaa, että yrität kuvata itseäsi marttyyrinä.

Vierailija
22/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähtenyt jo aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liian kiltti, mies sanoo yleensä viimeisen sanan niin kai kuvitteli että lyömisetkin hyväksyn. en ole väkivaltainen. kai miestä harmitti loppuaikoina myös kun en lähtenyt riitoihin mukaan, en jaksanut enää. tänään sitten poikkeus, molemmilla pinna kireellä ja tässä tulos. ero. ap

Vierailija
24/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse lähtenyt jo aiemmin?

miestä, odottanut parempia aikoja, syyttänyt itseäni(jos olisin erilainen, tekisin toisella tavalla jne..)jos mies kimpaantunut,ajatellut ehjäää kotia jne. siinä pari säälittävää syytä miksi en ole lähtenyt. ja rakkkaus, kuitenkin rakastan vaikka tekee noin. mutta ei jatku enää tämä liitto, koska muuten menetän mielenterveyteni. ap

Vierailija
25/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle ei olisi kannattanut sanoa sellaista etukäteen. Oikeassa elämässä ihmiset eivät vain pakkaa laukkua ja lähde. Jossain hotellissakin asuminen tulee tosi kalliiksi, vaikka siellä olisi vain pari päivää. Harvemmalla on sellaisia rahoja tai kavereita, joiden sohvalle saa tulla bunkkaamaan moneksi yöksi. Jos eroatte, miehen pitää etsiä kämppä itselleen ensin ja sitten muuttaa. Voisit tietysti harkita turvakotiin menoa, jos mies on ollut väkivaltainen etkä uskalla asua hänen kanssaan saman katon alla.

Vierailija
26/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen liian kiltti, mies sanoo yleensä viimeisen sanan niin kai kuvitteli että lyömisetkin hyväksyn. en ole väkivaltainen. kai miestä harmitti loppuaikoina myös kun en lähtenyt riitoihin mukaan, en jaksanut enää. tänään sitten poikkeus, molemmilla pinna kireellä ja tässä tulos. ero. ap

Täällä on aina jotain ihme vänkääjiä, jotka yrittävät keinolla millä hyvänsä saada asian aloittajan syyksi. Ja tottakai näitä, jotka osaavat miellyttää miestään niin, ettei heidän miehensä tekisi tuollaista.

Ap, et ole vastuussa miehesi käytöksestä. Älä tunne minkään laista syyllisyyttä. Ja tuollaiseen ei tosiaankaan tarvitse alstua. Kannattaa tosin jo varautua vaativaan taisteluun lapsista. Pitäiskö sinun tehdä ilmoitus tuosta? Siinä olisi sinulle sitten näyttöä oikeudessa, kun miehesi marssittaa sinne kuitenkin jonkun juristilauman ja saa sinut näyttämään paskamutsilta.

Vierailija
27/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämäkö oikeuttaisi tuon teon?

Löit ensin miestä? Riidassa kaksi osapuolta.

P.S. en ole tuo jolle kirjoitit

Ja kyllä pääsääntöisesti se mies lyö paljon lujempaa.

Vierailija
28/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pahoinpidellyt sinut, joten joutaa putkaan. Ja nyt soitto asianajajalle ja hankit lähestymiskiellon! Et enää kykene näkemään omaa tilannettasi, kuinka paha se on!

Äläkä kaada välejänne lasten niskaan. Heille ei tarvitse sanoa mitään, ennen kuin kaikki on selvää.

Vierailija
29/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sua silti siihen oikeuta.

itseään - on sitten kyseessä nainen tai mies. Mua ihmetyttää näin naisena toisten naisten mielipide siitä, että nainen saa kyllä lyödä, mutta mies ei saisi sitten sen perusteella lyödä takaisin, kun lyöjänä on nainen.

Vierailija
30/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käytti ekaa kertaa väkivaltaa minuun. Ei jäänyt siihen. Ei kannata katsella tommosta. Voimia ap!!!

ps. En lyönyt ukkoo ensin enkö tiedä vieläkään mitä tein ansaitakseni sen.

Vierailija
31/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niiden homma, syyttää naisia.

Vierailija
32/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on väkivallasta, ei riidasta.

Jos tulen ja pätkin jotain av-luuskaa päin näköä, sössöttääkö hän että "tämmönen riita tässä meillä"?

Vierailija
33/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan ole lapsen kannalta parasta purkaa hänelle tätä riitaanne ja nyt mahdollisesti tulevaa eroa. Ensinhän teidän pitäisi saada asiat jotenkin sovittua miehen kanssa tai sitten sinä otat ja lähdet itse. Et voi ketään pakottaa omasta kodista lähtemään tuosta noin vaan tai olettaa hänen niin tekevän vaikka sinulle kuinka riittäisi.

Sanot ettet voi puhua kenellekään ja kulissit on pystyssä. Jollekin muulle sinun pitää kuitenkin puhua kuin lapsellesi.

Vierailija
34/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat erota niin ei siinä ole mitään väärää. Ei kuitenkaan ole lapsen kannalta parasta purkaa hänelle tätä riitaanne ja nyt mahdollisesti tulevaa eroa. Ensinhän teidän pitäisi saada asiat jotenkin sovittua miehen kanssa tai sitten sinä otat ja lähdet itse. Et voi ketään pakottaa omasta kodista lähtemään tuosta noin vaan tai olettaa hänen niin tekevän vaikka sinulle kuinka riittäisi. Sanot ettet voi puhua kenellekään ja kulissit on pystyssä. Jollekin muulle sinun pitää kuitenkin puhua kuin lapsellesi.

Vierailija
35/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sua silti siihen oikeuta.

itseään - on sitten kyseessä nainen tai mies. Mua ihmetyttää näin naisena toisten naisten mielipide siitä, että nainen saa kyllä lyödä, mutta mies ei saisi sitten sen perusteella lyödä takaisin, kun lyöjänä on nainen.

Edes se ensimmäinen lyöjä. Ja kyllä vaan jokainen naista lyövä mies on nössö luuseri.

Vierailija
36/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes se ensimmäinen lyöjä. Ja kyllä vaan jokainen naista lyövä mies on nössö luuseri.

Vierailija
37/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla muuta, mutta kunnon mies ei tuollaista tekisi ikimaailmassa.

Vierailija
38/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska näin että tilanne menee siihen että tänään jonkun on lähdettävä kotoa. ja halusin sanoa jotakin lapselle, koska mietin myös että mies saattaa vaan häipyä, kuten on tehnyt välillä ja nukkunut muualla 1-2 yötä. ei sekään ole lapselle kivaa kun isä yhtääkkiä ei tulekaan kotiin.

enkä ole puhunut muuta kuin että isällä ja äidillä on riitaista koska isällä on huolia töistä ja on väsynyt. en tee sitä virhettä kuin lapsuuden kodissa että kaikesta vaiettiin.

äsken syötiin ilatpalaa ja kysyin haluaako lapsi puhua päivän tapahtumista. totesi että haluaa että riidat loppuu ja muisteli isän pidempään kestänyttä työamtkaa ja sanoi että silloin oli rauhallisempaa kotona.

myös siksi olen halunnut selittää lapselle isän väsymystä, koska viimeaikoina mies ärähdellyt ihan pienstä lapsellekin ja ääni kohoaa.

en sano et ero ois lopullinen, mutta miehen pitää saada itsensä kuntoon( nyt niin ärtynyt jatkuvasti)ja sitten katotaan mitä tulee.

ennen olin valmis jaksamaan, mutta en enää ja tän poäivänen oli liikaa.

mihinkään huoltajuusriitaan en muuten usko, minä olen se joka olen lapset hoitanut, mies ei ole töiltään/menoiltaan ehtinyt. että suosiolla tulee jättämään lapset mulle.

ja tiedän paikan mihin menee nukkumaan, ennenkuin hankkii oman asunnon, ei ole hotelli. kyllä mullakin on ystävä, joka ottaisi yöksi vaikka kuinka pitkäksi aikaa jos ois sellainen tilanne. samoin on miehellä.

ap

Vierailija
39/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ok että olet puhunut lapselle. parempi kertoa ja puhua jos lapsi kokee tarpeelliseksi, kuin jättää lapsi yksin mietteineen, kun on nähnyt teidän riitelevän ja sinun itkeneen ym. voimia!

Vierailija
40/66 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkasi mut lasten nähden, heitin pihalle ja pyysin avaimen, sen jälkeen ei ole ukko meillä käynyt...

toki voit heittää kotoaan pois, jos hakkaa ja elämä on pelkkää tappelua...

nyt meidän erosta jo kuusi vuotta ja olen siitä yli päässyt, mies ei, edelleen kiusaa minkä kerkiää...tekee lastesuojeluilmoituksia ja muuta ihan yhtä idioottimaista...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi