Pelkät käsimatkatavarat lennolle - olenko unohtanut jotain?
Lähdössä vajaan viikon lomareissulle ja aion ottaa vain käsimatkatavarat mukaan. Pakkaaminen oli niin helppoa, että olen tainnut unohtaa jotain käsimatkatavarasäännöksiä kosmetiikan ja toilettitarvikkeiden suhteen...
Minigrippiin nämä:
kasvovoide, hammastahna, kertakäyttöpiilareita, ripsiväri, pikkutuubi vartalovoidetta, hiusten muotoiluneste ja hiustenhoitoaine pienissä pulloissa, minikokoinen näytepullo hajuvettä
Toilettilaukkuun:
mineraalimeikit, huulirasva, kiinteä shampoo ja kasvosaippua, stickdödö
Olenko mä unohtanut jotain?
Kommentit (5)
Huulirasva ja stickdödö ovat molemmat "nesteitä", kun puhtaan turvatarkastuksesta, eli ne siihen minigrippiin.
Eli ei tartte laittaa minigrippiin.
Mä en ainakaan huomannut mitään erikoista ap:n listassa.
Huulirasva ja stickdödö ovat molemmat "nesteitä", kun puhtaan turvatarkastuksesta, eli ne siihen minigrippiin.
Riippuu kentästä ja tarkastajasta. Mulla on Kastrupissa tarkastaja vaihdattanut Nivean stickin meikkilaukusta minigrippiin, vaikka muualla näin ei ole tarvinnut tehdä. Toki jos haluaa huonon mäihän osuessa kohdalle alkaa säätämään siinä tiskillä niin jättää vaan sinne toalettilaukkuun sen dödön.
Riippuu kentästä ja tarkastajasta. Mulla on Kastrupissa tarkastaja vaihdattanut Nivean stickin meikkilaukusta minigrippiin, vaikka muualla näin ei ole tarvinnut tehdä. Toki jos haluaa huonon mäihän osuessa kohdalle alkaa säätämään siinä tiskillä niin jättää vaan sinne toalettilaukkuun sen dödön.
Jos homma jumiutuu tuohon dödöön, se lentää roskiin turvatarkastuksessa. Lomabudjetti kestää ylimääräisen dödön oston :)
Laukku on pakattu ja aamulla suunta kentälle!
stickdödö ovat molemmat "nesteitä", kun puhtaan turvatarkastuksesta, eli ne siihen minigrippiin.