Ketä palstalle kirjoittanutta inhoat?
Kommentit (93)
VITUTTAA SE JOKA ALOITTAA JUTTUNSA ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ.
tuolla etunimihullulla tarkoitatte, mutta sehän on se petrimariapaulaleila-tyyppi. Ei ole ainakaan suljetulla, eilen muistaakseni teki paljon aloituksia.
inhotaan se antaa sisältöä tähän palstailuun.
Kiva jos olen saanut tunteita aikaan.
en ketään mutta musta on ihanaa että mua inhotaan se antaa sisältöä tähän palstailuun.
Se miehensä lapsen itsemurhasta kirjoittanut
Provonakin ihan pyllystä.
Missä tämmöinen ketju on ollut? :O
Kiva jos olen saanut tunteita aikaan.
Et ole. Se olen mä.
myös ärsyttää se Micken kanssa nussinut itsekäs ja lapsellinen ämmä. Alkuun sitä jaksoi sympatiseerata, mutta nykyään lähinnä vituttaa sen jankutus.
jota elämä (ja mies) koetteli kovalla kädellä.
nostamaan toimeentulotukea. Tyypillä tuntuu olevan pakkomielle köyhien lynkkaamiseen. Jos pitää kadehtia sossutukia ja leipäjonoja niin kovasti, niin jättäytyisi itse pois työelämästä ja kokeilisi millaista helvettiä sossuntuilla eläminen on, miltä tuntuu viedä joka kuukausi tiliotteena selvitys joka ikisestä menostaan, miltä tuntuu hakea ruoka leipäjonosta ja kaikki tavaransa ja vaatteensa kirppiksiltä. t. tt-tukea saava opiskelija
myös ärsyttää se Micken kanssa nussinut itsekäs ja lapsellinen ämmä. Alkuun sitä jaksoi sympatiseerata, mutta nykyään lähinnä vituttaa sen jankutus.
Minä kyllä olen sympatiseerannut sitä tyttöä, jota elämä (ja mies) koetteli kovalla kädellä.
Kuka Micke?
Se miehensä lapsen itsemurhasta kirjoittanut
Provonakin ihan pyllystä.
Miehen exä ei halua minua lapsensa hautajaisiin tai jotain.
Ketjusta sitten selviää, että lapsi oli tehnyt itsemurhan ja hajalla vanhempien erosta. Toinen ketju siitä, että exä pilaa uuden suhteen ja mies ei ole unohtanut lapsen itsaria vaikka siitä on "jo" puoli vuotta.
Tästä tulikin mieleen, että kukkahattumamma vituttaa myös ihan saatanasti! Viimeksi se ymmärsi kattoampujaa. Sitä ennen jakanut sääliä ämmälle, joka jakaa persettä varatulle perheenisälle.
Se miehensä lapsen itsemurhasta kirjoittanut Provonakin ihan pyllystä.
Miehen exä ei halua minua lapsensa hautajaisiin tai jotain. Ketjusta sitten selviää, että lapsi oli tehnyt itsemurhan ja hajalla vanhempien erosta. Toinen ketju siitä, että exä pilaa uuden suhteen ja mies ei ole unohtanut lapsen itsaria vaikka siitä on "jo" puoli vuotta.
mutta teot ja sanat voivat olla vastenmielisiä ihan irl.
jotka kehuskelivat miten hunnuttivat tyttärensä 5-7-vuotiaana. Enkä todellakaan ole persu, aina olen äänestänyt vihreitä.
Tästä tulikin mieleen, että kukkahattumamma vituttaa myös ihan saatanasti! Viimeksi se ymmärsi kattoampujaa. Sitä ennen jakanut sääliä ämmälle, joka jakaa persettä varatulle perheenisälle.
PILLU PILLU PILLU!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D
Paitsi että tyttö ei tiennyt miehen olevan naimisissa.
Ne on pannut sen jälkeenkin ja kuvanneet sessiot. Älä jauha paskaa.
Taitaa olla sisäjaksolla nyt.