Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on silikonit, hiustenpidennykset,

Vierailija
27.04.2012 |

rakennekynnet jotka tosin ovat lyhyet ja luonnolliset työni vuoksi, sekä ripsienpidennykset..

Niin ja käyn pari-kolme kertaa kuussa solariumissa ja urheilen paljon.

Mitä ajattelet näiden perusteella minusta? Mitä luulet olenko naimisissa, avoliitossa, sinkku, lapseton vai olisiko lapsi/lapsia? Entä missä voisit kuvitella minun työskentelevän?

:)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa minusta...

Vierailija
2/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitossa, ei lapsia ja työskentelet sihteerinä.

Nuo tuli ekana mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi silarit? Missä otit?

Vierailija
4/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähemmäs kymppitonnin maksoin.

-Ap

Vierailija
5/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olkoon

Sulla on yksi lapsi (mies ei halua enempää, sillä on jo entisiä), olet hoitoalalla.

Miksi solarium noin usein. Miten ulkonäkökeskeisyys voi sumentaa naiselta kaiken järjen äänen?

Vierailija
6/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulkonäköä on terveyden kustannuksella paikattava jatkuvasti?

Haluasin tietää koska minulla on 2 tyttöä ja haluaisin heidän elämään enemmän sisältöä.

Vierailija
7/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olkoon

Sulla on yksi lapsi (mies ei halua enempää, sillä on jo entisiä), olet hoitoalalla.

Miksi solarium noin usein. Miten ulkonäkökeskeisyys voi sumentaa naiselta kaiken järjen äänen?

Solariumissa olen käynyt tämän talven aikana sen 2-3 kertaa kuussa ja se ei ole edes paljon. Olen kerralla max. 10min ja rusketus ei näytä luonnottomalta. Olen ennestään melko vaalea ja rusketun todella huonosti muutenkin. Kesällä tuskin tulee käytyä.

Vierailija
8/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ulkonäköä on terveyden kustannuksella paikattava jatkuvasti?

Haluasin tietää koska minulla on 2 tyttöä ja haluaisin heidän elämään enemmän sisältöä.

Mistä päättelet, että minulla on huono itsetunto?

Ei, ei ole. Haluan vaan pitää ulkonäöstä huolta ja pidän siitä, että voin laittautua ynm.

Vierailija
9/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä mm kulmien kestopigment., ja kainalo, sekä alapäänkarvat poistettu laserilla lopullisesti.

Vierailija
10/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten ole kovin korkeasti koulutettu. Se on noista kaikkein järjettömin teko, perehdypä siihen vähän enemmän -on todellakin haitallista ja ennen kaikkea vanhentaa sinua ennenaikaisesti!

Veikkaan myös että olet naimisissa ja lapsia 1-2. Olet kenties lähihoitaja, merkonomi tms. Et ole erityisen akateemisella alalla mutta et myöskään luovalla tai taiteellisella alalla, koska molemmissa tapauksessa ajattelusi olisi ns. kehittyneempää ja arvomaailma muodostunut vähemmän pinnalliseksi.

Itsensä huolehtimis -otsakkeen alle ei voi kaikkea pinnallista tunkea:)

Vierailija
11/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se kun se menee liian pitkälle. Mitä vikaa on pienissä rinnoissa, miksi turha leikkaus? Miksi rusketus, kalpeus on jopa muotia? Tunnusta pois ajattelet ulkonäköäsi kokoajan. Eikö aikaa voisi käyttä muuhun?

että ulkonäköä on terveyden kustannuksella paikattava jatkuvasti? Haluasin tietää koska minulla on 2 tyttöä ja haluaisin heidän elämään enemmän sisältöä.

Mistä päättelet, että minulla on huono itsetunto? Ei, ei ole. Haluan vaan pitää ulkonäöstä huolta ja pidän siitä, että voin laittautua ynm.

Vierailija
12/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynnet jotka tosin ovat lyhyet ja luonnolliset työni vuoksi, sekä ripsienpidennykset..

Niin ja käyn pari-kolme kertaa kuussa solariumissa ja urheilen paljon.

Mitä ajattelet näiden perusteella minusta? Mitä luulet olenko naimisissa, avoliitossa, sinkku, lapseton vai olisiko lapsi/lapsia? Entä missä voisit kuvitella minun työskentelevän?

:)

miehiltä paljon seksiehdotuksia? Meinaan, että kun näet niin paljon vaivaa näyttääksesi aikuisviihdetähdeltä niin onko se tarkoitus? Saada parrua tai tehdä itsestä elävä fantasia? Näyttää exsälle, että ähä kato mitä menetit. Vai otitko silarit jo ennen kuin erosit?

Vierailija
13/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiltä paljon seksiehdotuksia? Meinaan, että kun näet niin paljon vaivaa näyttääksesi aikuisviihdetähdeltä niin onko se tarkoitus? Saada parrua tai tehdä itsestä elävä fantasia? Näyttää exsälle, että ähä kato mitä menetit. Vai otitko silarit jo ennen kuin erosit?

[/quote]

Missä olen väittänyt, että olen eronnut?

En saa seksiehdotuksia.. Missä joku niitä latelisi minulle? En käy baarissa enkä ole missään facebookissa jonne joku voisi laitella viestiä.

Vierailija
14/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 38-vuotias huora joka myy rupsahtanutta, mutta solariumilla ja silikonilla boostattua persettä Lahden keskustassa perheensä menettäneille alkoholisteille.

Vierailija
15/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on ollut hiustenpidennykset ja rakennekynnet, mutta ovat niin tyyriit ylläpitää että luovuin sittemmin. Kivat ne kyllä oli. Silikonihin en raskisi rahaa laittaa, silläkin rahalla lähtisin ulkomaille :)

Vierailija
16/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupallisella alalla, ehkä joku myyntiedustaja, 1 lapsen äiti, naimisissa, ikää kuvauksen perusteella +35v., rakastat huomiota (et sitä ehkä kotona tarpeeksi saa).

Meillä on töissä yksi vastaava, sai juuri vauvan.

Vierailija
17/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltat tupakkaa

Vierailija
18/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet, että ihminen on tämä ihmisen keho. Et tiedä kuka olet, olet kuin tyhjää täynnä. Mutta sellaisiahan suurin osa ihmisistä on ja maailma on sitten sen näköinen paikka. :(

Vierailija
19/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää minulla on 32 ja poikani on 5 vuotias. Ammatiltani olen kosmetologi, mutta olen töissä kahvilassa sekä kuntosalilla pidän mm. Zumba sekä kahvakuula tunteja.

Mieheni kanssa olemme olleet yhdessä 7v, mutta emme ole naimisissa.

Tupakkaa en todellakaan polta enkä ole koskaan polttanut. Maistanut kyllä olen ja se riittikin.

Alkoholiakaan en käytä muuten kuin ravintolassa syödessä juon viiniä.

Vierailija
20/25 |
27.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologi olisi ollut liian helppo vastaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi