Ketä palstalle kirjoittanutta inhoat?
Kommentit (93)
tehtailevia kirjoittajia. Ilmeisesti he saavat palkkaa tästä työstä. Ketjut ovat tyypillisesti raskauteen ja synnytykseen ja pikkulapsivaiheeseen liittyviä.
ja jos mies sanoo muuta, se valehtelee. Toinen on se, joka väittää, että kaikki miehet haluaa panna nuoria tyttöjä.
joka on pitkän etsinnän jälkeen löytänyt henkisen kotinsa tältä palstalta.
Elämä ei näytä opettaneen vielä tarpeeksi.
joka on pitkän etsinnän jälkeen löytänyt henkisen kotinsa tältä palstalta. Elämä ei näytä opettaneen vielä tarpeeksi.
Varsinaista pakkopullaa joutua lukemaan noita provoväittämiä, varsinkin kun selvästikään sellaisesta ei ole kyse. Ja jos onkin, so what - silti aiheesta voi syntyä mielenkiintoinen keskustelu...
Provon huutelijat ovat tylsiä.Varsinaista pakkopullaa joutua lukemaan noita provoväittämiä, varsinkin kun selvästikään sellaisesta ei ole kyse. Ja jos onkin, so what - silti aiheesta voi syntyä mielenkiintoinen keskustelu...
Reppanat tulee pätemään kun pitävät itseään muita fiksumpina. Pointti on se, että joitakin nyt vaan huvittaa käydä sitä keskustelua. Huutelijat seuraavat silti tarkasti keskusteluja ja tulevat välillä painostamaan muita lopettamaan. Miksi haaskaavat aikaansa, kun ei kerran kiinnosta?
En muista nimimerkkiä, mutta kirjoittelee joka päivä moneen ketjuun lapsistaan ja kertoo niille tapahtuneita asioita ja neuvoo muita kasvatusasioissa. Ylipäänsä inhoan kaikkia, jotka vaihtavat kokemuksia äitiydestä täällä.
vastaa jokaiseen viestiin, jossa on miehistä näkökulmaa: "Laasanen! Älkää naiset vastatko sille!" Siis Wtf?
Miten se Laasanen joka paikkaan ehtii? Ja mikä hiton trauma sinulla on tästä asiasta?
Ja etenkin ne urpot jotka jaksaa mennä sen provoihin jotka se on jo kertaalleen kierrättänyt suoli24:llä.
älä huuda.
MUTTA MINÄPÄ KIRJOITAN JUST SILLOIN ISOLLA KUN HALUAN!!
omahyväisyyttä joka Teron ja sen pikkumiehen viesteistä läpsii silmille. Ovat vielä aina väärässäkin.
Pimppi jutut (onks mulla hyvä tussu)
Kännissä yöllä örisijät
Henkilöt jotka vastaavat asiallisiin kysymyksiin tyyliin:tapa se p...kele, suksi v...uun.
Lisäksi mua ärsyttää se että kun kysytään paljonko tienaat niin suuri osa tienaa yli 5000 EUR brutto/kk.
Pimppi jutut (onks mulla hyvä tussu)
Kännissä yöllä örisijät
Henkilöt jotka vastaavat asiallisiin kysymyksiin tyyliin:tapa se p...kele, suksi v...uun.Lisäksi mua ärsyttää se että kun kysytään paljonko tienaat niin suuri osa tienaa yli 5000 EUR brutto/kk.
Joo, täällähän ei tosiaan ole kuin todella varakkaita "meillä on säästössä 100.000, sijoitusasuntoja ja perintöä tulossa yli ainakin miljoona" ja sitten toinen puoli elää sossun tuilla.
rakastan teitä kaikkia!
Mut ne kyökkitsykologit jotka ulkoistaa kaikki vikansa nimittelemällä muita narsisteiksi, saa mun hampaat narskumaan.
Isoilla kirjoitettuja tekstejä en vaivaudu ees lukemaan!
Ärsyttäviä on mammat, joiden mielestä kaikilla on aina joku diagnoosi. Yleensä narsisti mutta myös asperger on suosittu.
ensin äitinä ja sitten äidin uutena puolisona, että he rankaisevat 8-vuotiasta tyttöä joka ei suostu sanomaan tuota uutta puolisoa isäksi. Oikea isä oli olevinaan tappanut itsensä sen takia ettei lapsi sano tuota uutta miestä isäksi jne...
En tiedä onko tuo joku provo vai oikea tapaus, mutta toivon että ko. ihminen saa apua.
Homofobikot, imetys/perhepeti/luomusose/kantoliina kiihkoilijat, "kaikilta tulee maitoa" tyypit, erilaisia ratkaisuja kauhistelevat tyypit, palstapersu, pm ja jankkaaja ärsyttävät. =DDD
En tiedä mitä se niistä lukuisista avauksistaan saa, kiva vissiin runkata tai jotain...