Lue keskustelun säännöt.
Nettikaupan pitäjä ei vastaa sähköpostiin?
26.05.2012 |
Mitä voin tehdä?
Elikkäs haluaisin palauttaa osan tuotteista ja yritin kysellä tarkempia ohjeita, mutta en ole saanut mitään vastausta.
Kommentit (3)
yhteys...yrityksellä pitää olla asiakaspalvelua puhelimitse pelkkä sähköposti ei riitä...sinua yritetään huijata...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt vähän ihmettelin kun postia tuli vasta viikon päästä maksustani (ennen tuli parissa päivässä).
Mitä jos myyjä ei vastaa viesteihini ja 14pv palautusoikeus ehtii umpeutua? Voinko vaan pistää tavarat menemään takaisin päin tilinumeroni kera ja toivoa, että saan omani pois?
Kai hyväksyit tilaisohjeissa myös ohjeet palautuksista?