Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ryhmäjaottelu päiväkodissa menee?

Vierailija
15.05.2012 |

Meillä syksyllä aloittavat lapset päiväkodin. Toinen on silloin melkein viisi ja toinen täyttää marraskuussa kolme. Mitään sisarusryhmiä tms. ei tuossa päikyssä ole.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iahn päiväkodista.

Mun lasten päiväkodissa on hyvin sekalaisia ryhmiä, esim. 1-4 v, 3-7 v, 1-3 v, 3-5v.

Vierailija
2/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu iahn päiväkodista.

Mun lasten päiväkodissa on hyvin sekalaisia ryhmiä, esim. 1-4 v, 3-7 v, 1-3 v, 3-5v.

kiitos tuosta tiedosta :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

isommilla sitten ryhmäjaot voivat olla 3-4 / 5-6 (jossa 6:t esikoululaisia) tai 3-5 ja esikoulu. Tai ryhmäjaot saattavat mennä ihan muutenkin.



alle 3v ja yli 3v lapsilla pitää olla eri määrä hoitajia, joten usein helpoin järjestää alle 3v omaan ryhmäänsä. Tai sitten alle 3v vie laskennallisesti kahden lapsen paikan ryhmästä, jossa muut ovat vanhempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän