Nyt olisi kaikki neuvot ja kommentit tarpeen!! Miesasiaa siis...
Olen naimisissa. Olemme (olimme) onnellisia, mies on erittäin huomaavainen, kunnollinen, raitis, sporttinen, perhekeskeinen ja ihana. Huonoina puolina voisi mainita että joskus ottaa herkästi nokkiinsa. Olemme samanikäisiä. (38 v). Lapset ovat 10-16 v. Luonteeltamme ja ajatusmaailmoiltamme olemme tietyllä tavalla hyvin erilaisia =)
Noh, nyt on kuitenkin tilanne se, että olen rakastunut mieheen jonka olen tuntenut jo 10-15 v. Olemme aina tulleet hyvin toimeen keskenämme, ja vajaa vuosi sitten huomasimme että välillämme on muutakin. Olemme hyvin samanlaisia, "sielunkumppaneita", yhdessäolo on aivan ihanaa. Ikävöimme toisiamme joka hetki, kun emme ole yhdessä. Mutta; mies on minua 20 vuotta vanhempi, ja myös naimisissa. Lapset jo aikuisia.
Auttakaa! Mitä mun kannattaa tehdä, mä en kestä ilman tuota miestä, mutta järki sanoo ettei "vaihto" kannata.
Neuvoja?? Kokemuksia??
Kommentit (8)
Ei käy kateeksi.
Rakastuneena oleminen on ihanaa. Ikävä kyllä mistään ei voi ennustaa millainen tunnesuhde sinulla ja tuolla "uudella" miehellä olisi muutaman vuoden päästä, eli kannattaako vaihtaa. Joillain se erityisen sitoutunut suuri rakkauden tunne pysyy vuosikausia, jopa -kymmeniä. Useimmilla ei. Niinkuin sinäkin olet huomannut nykyisen puolisosi kanssa.
Onko teillä jo suhde / seksiä? Onko mies valmis tai halukas enempään? Jos tilanne on se, että itse asiassa vain sinä mietit "vaihtamista" ja tuo mies on tyytyväinen nykyisellään, niin itse yrittäisin kaikin voimin tuossa tilaneessa päsätä eroon rakkaudentunteestani, en olisi tekemisissä miehen kanssa, itkisin itkuni ja alkaisin harrastaa jotain uutta ja aikaavievää.
Mutta jos hänkin olisi valmis heittämään entisen ja lähtemään kanssani kokeilemaan - vaikeampi valinta!
niin voi olla varma että saa elämänsä varmasti pirstaleiksi, loukattua rakkaita ihmisiä ja vietettyä vanhuutensa yksin.
ilman että johonkin rakkaaseen ihmiseen sattuu. Myös minuun sattuu s******sti tein niin tai näin. =(
Että oletko sä ihan täysi idiootti??? Jos sulla on hyvä mies, ni karista nyt jo tommoiset tyhmät ajatukset päästäsi! Mietihän nyt mitä lapsesikin sanoisivat kun äiti on ku nuori teininhupakko joka tahtoo vaihtaa miestä vaikka on onnellisesti naimisissa ja on ihanat ja terveet lapset!! Nyt nainen järki käteen ja unohdat tuommoiset pelleilyt! Jätä naimisissa oleva mies rauhaan äläkä pidä häneen yhteyttä!!! Sillä siitä pääsee!
Ei käy kateeksi.
Rakastuneena oleminen on ihanaa. Ikävä kyllä mistään ei voi ennustaa millainen tunnesuhde sinulla ja tuolla "uudella" miehellä olisi muutaman vuoden päästä, eli kannattaako vaihtaa. Joillain se erityisen sitoutunut suuri rakkauden tunne pysyy vuosikausia, jopa -kymmeniä. Useimmilla ei. Niinkuin sinäkin olet huomannut nykyisen puolisosi kanssa.
Onko teillä jo suhde / seksiä? Onko mies valmis tai halukas enempään? Jos tilanne on se, että itse asiassa vain sinä mietit "vaihtamista" ja tuo mies on tyytyväinen nykyisellään, niin itse yrittäisin kaikin voimin tuossa tilaneessa päsätä eroon rakkaudentunteestani, en olisi tekemisissä miehen kanssa, itkisin itkuni ja alkaisin harrastaa jotain uutta ja aikaavievää.
Mutta jos hänkin olisi valmis heittämään entisen ja lähtemään kanssani kokeilemaan - vaikeampi valinta!
Seksiä vain tosi harvoin mutta muuta läheisyyttä paljon. Miehen vaimo tietää meistä ja mies on halukas vaihtamaan, mutta toisaalta vaimo roikkuu miehessä epätoivoisesti. Ja mies on todella vastuuntuntoinen ja pahassa välikädessä. =(
Että oletko sä ihan täysi idiootti??? Jos sulla on hyvä mies, ni karista nyt jo tommoiset tyhmät ajatukset päästäsi! Mietihän nyt mitä lapsesikin sanoisivat kun äiti on ku nuori teininhupakko joka tahtoo vaihtaa miestä vaikka on onnellisesti naimisissa ja on ihanat ja terveet lapset!! Nyt nainen järki käteen ja unohdat tuommoiset pelleilyt! Jätä naimisissa oleva mies rauhaan äläkä pidä häneen yhteyttä!!! Sillä siitä pääsee!
Eikä kumpikaan pysty olemaan erossa vaikka yhdessäkin olemme sitä päättäneet yrittää.
Kiitos kaikista kommenteista, näistä on apua kyllä.
LOPETA alapäällä ajatteleminen ja pysy naimisissa. Lisäksi, näin niinkuin inhorealistisesti, se ihastuksesi on 58-vuotias. Kun itse olet tuossa iässä, mies on dementti tai vainaa. Helvetti, että oot tyhmä.
LOPETA alapäällä ajatteleminen ja pysy naimisissa. Lisäksi, näin niinkuin inhorealistisesti, se ihastuksesi on 58-vuotias. Kun itse olet tuossa iässä, mies on dementti tai vainaa. Helvetti, että oot tyhmä.
En kuitenkaan ajattele alapäällä; tuolla ihastuksellani ei tosiaankaan seiso enää yhtä jäykkänä kuin omalla miehelläni joten seksi on parempaa oman kanssa. =) Mutta,, kun kyseessä ei ole mikään ihastus vaan rakastan tuota ihmistä ja yhdessä on niin hyvä olla! Helvetti että tää on raastavaa.
Tiedän että mies on "vanha", ja järjellä ajateltuna ei mitenkään hyvä vaihtoehto minun tulevaisuudelle.. kai. Tällä hetkellä hän on mielettömän timmi ja seksikäs, urheilee paljon.
niin voi olla varma että saa elämänsä varmasti pirstaleiksi, loukattua rakkaita ihmisiä ja vietettyä vanhuutensa yksin.