Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsesi kympin oppilas, joka viihtyy isin ja äidin kanssa vielä 2-kymppisenäkin?

Vierailija
24.05.2012 |

Yliopisto-opiskelijanakin keskittyy opintoihin, ei opiskelijaelämään ja vapaa-aika kuluu kiltisti omien vanhempien kanssa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittajatyttösistä, jotka käyvät vielä yliopistonkin vanhempiensa luona asuen tai vähintäänkin siellä kaiken vapaa-aikansa viettäen.

Vierailija
22/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmuuteen kuuluu luopuminen ja hyvää vanhemmuutta on se, ettei estä lastaan elämästä ja itsenäistymästä jos lapsi on jo täysi-ikäinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittajatyttösistä, jotka käyvät vielä yliopistonkin vanhempiensa luona asuen tai vähintäänkin siellä kaiken vapaa-aikansa viettäen.

peräkammari-ihmiset ovat hieman yksinkertaisia, syrjäytyneitä ja vain peruskoulun käyneitä MIEHIÄ.

Sinun hokemasi on mutua. Tutustu tutkimuksiin.

Vierailija
24/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syrjäytyvät NUORET MIEHET, joilla EI ole koulutusta ja jäävät vanhempien nurkkiin pyörimään(mammanpoikia) Tästä ollut lehdistössäkin paljon. Eli ap on nyt hivenen väärillä jäljillä.


Miksi minä saan koko ajan käsiini tutkimuksia, joiden mukaan Suomessa syrjäytyvät nuoret miehet, joilla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta. Vanhempien nurkissa asumisesta siellä ei mainita oikeastaan muuta, kuin että maalla on aika tavallista asua vanhempien luona, mikä osittain ehkäisee syrjäytymistä.

Vierailija
25/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmuuteen kuuluu luopuminen ja hyvää vanhemmuutta on se, ettei estä lastaan elämästä ja itsenäistymästä jos lapsi on jo täysi-ikäinen.


Lapsen tulee antaa tehdä virheensä ja kantaa vastuunsa. Siksi esimerkiksi isovanhempien antama lastenhoitoapu tulisi rajoittaa 1-2 kertaan vuodessa, koska täytyy ymmärtää päästää lapsestaan irti eikä jäädä roikkumaan tähän.

Vierailija
26/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta peräkammarin poikaa, muttei yhtään peräkammarin tyttöä(en ole edes kuullut sanontaa) Eli kyllä ne ovat niitä äireen mammanpoikia, joita siellä nurkissa makaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittajatyttösistä, jotka käyvät vielä yliopistonkin vanhempiensa luona asuen tai vähintäänkin siellä kaiken vapaa-aikansa viettäen.

Vierailija
28/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suorittajatyttösistä, jotka käyvät vielä yliopistonkin vanhempiensa luona asuen tai vähintäänkin siellä kaiken vapaa-aikansa viettäen.

Sitä mä vaan, että onko tämä jotenkin sulta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissa 12-vuotiaat voi riehua kännissä Espan puistossa, ilman, että yksikään aikuinen pysähtyy.



Espanjassa, Englannissa ja jopa Irlannissa ne veis poliisi kotiin. Suomessa vain katsotaan inhoten, mutta annetaan olla.

Vierailija
30/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku sanoi, ei kukaan varmaan tunne peräkammarin tyttöä, sen sijaan moni tuntee peräkammarin poikia.



http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2597147/asiantuntija-mieste…





Ap taitaa olla joku naisvihaaja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käynyt nippa nippa vitosen torkalla peruskoulun ja muuttanut kotoa jo 15v. ja työkseen rassailee autoja? Vai mikä sinua riepoo?

Vierailija
32/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastaan (tyttäriään) elämästä omaa elämäänsä. Tyttöjen oletetaan hoitavan iäkkäät vanhemmat, elävän kunnollisesti, yms. Pojille sallitaan mitä vaan eikä pojilla ole samanlaista velvollisuutta omaishoitajuuteen, vanhustenhoitoon, yms.

Antakaa lastenne elää ja tehdä kuten itse haluavat, he eivät elä teidän toiveidenne mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastaan (tyttäriään) elämästä omaa elämäänsä. Tyttöjen oletetaan hoitavan iäkkäät vanhemmat, elävän kunnollisesti, yms. Pojille sallitaan mitä vaan eikä pojilla ole samanlaista velvollisuutta omaishoitajuuteen, vanhustenhoitoon, yms.

Antakaa lastenne elää ja tehdä kuten itse haluavat, he eivät elä teidän toiveidenne mukaan.

POIKIA on RUTKASTI enemmän(suhdeluku varmaan pojille 95- tytöille 5) ja nämä peräkammarin pojat kyllä hoitavat ja pitävät huolta vanhemmistaan....

Vierailija
34/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liki kaikki vanhukset tuupataan vanhainkotiin. Toista se on muualla Euroopassa. Vanhemmat asuvat lapsiensa kotona kuolemaansa asti ja lapset niitä vanhuksia hoitavat kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihtyvät yhä meidän kanssamme:) Eivät toki asu enää kotona mutta pari kertaa kuukaudessa tulevat ihan vapaaehtoisesti porukalla syömään viikonloppuna.v Ehtivät kyllä omiin menoihinsakin ihan kiitettävästi opiskelun ja töiden ohessa.



En tiedä mitä kouluarvosanoilla tässä on merkitystä mutta 8.5-9.5 ka oli kaikilla....Päinvastoin tunnen onnistuneeni vanhempana kun välit lapsiin on niin mahtavat!

Vierailija
36/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monella 2-kymppisellä on raihnaiset ja vanhat vanhemmat, jotka tarvitsevat omaishoitajaa?? Esim. jos vanhemmat saaneet muksunsa 30 v. niin ovat vasta 50v. kun lapsi on 20 v. Minä olen 34 v. ja äitini on 61 v. ja täysin työelämässä mukana.

Vierailija
37/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. itseni ja sisareni sekä omat 3 lastani (jotka tosin vielä ala-asteiässä). Itse muuti kotoa pois 19-v ja siskoni taisi olla 20 tai 21-v. Emme juurikaan käyneet bilettämässä vaan vietimme sellaista rauhallista perhetytön suojattua elämää. Suhteet vanhempiin oli ja on edelleen erittäin hyvät ja läheiset. Ja tekikö tämä meistä jotain seinäruusuja luusereita, no ei. Olemme molemmat arvostetuissa ja hyväpalkkaisissa akateemisissa ammateissa ja molemmilla on mies ja perhe.



Myös kaikki muut tuntemani kympin tytöt ovat menestyneet elämässään hyvin. Älkää aina morkatko kympin tyttöjä!

Vierailija
38/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yli ysipuolen on, saako osallistua?



Viihtyy kotona erittäin hyvin, kun vain ehtii olla kotona, harrastukset nielee paljon aikaa... Oletan, että n 20veenä viihtyy edelleen.

Vierailija
39/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. itseni ja sisareni sekä omat 3 lastani (jotka tosin vielä ala-asteiässä). Itse muuti kotoa pois 19-v ja siskoni taisi olla 20 tai 21-v. Emme juurikaan käyneet bilettämässä vaan vietimme sellaista rauhallista perhetytön suojattua elämää. Suhteet vanhempiin oli ja on edelleen erittäin hyvät ja läheiset. Ja tekikö tämä meistä jotain seinäruusuja luusereita, no ei. Olemme molemmat arvostetuissa ja hyväpalkkaisissa akateemisissa ammateissa ja molemmilla on mies ja perhe.

Myös kaikki muut tuntemani kympin tytöt ovat menestyneet elämässään hyvin. Älkää aina morkatko kympin tyttöjä!

Pitäisi ilmeisesti olla ka 5,5 ja kauhea häirikkö ja juoppo ja muuttaa pois kotoa aikaisin jne. Silloin eivät olisi mammat kateellisia

Vierailija
40/49 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. itseni ja sisareni sekä omat 3 lastani (jotka tosin vielä ala-asteiässä). Itse muuti kotoa pois 19-v ja siskoni taisi olla 20 tai 21-v. Emme juurikaan käyneet bilettämässä vaan vietimme sellaista rauhallista perhetytön suojattua elämää. Suhteet vanhempiin oli ja on edelleen erittäin hyvät ja läheiset. Ja tekikö tämä meistä jotain seinäruusuja luusereita, no ei. Olemme molemmat arvostetuissa ja hyväpalkkaisissa akateemisissa ammateissa ja molemmilla on mies ja perhe.

Myös kaikki muut tuntemani kympin tytöt ovat menestyneet elämässään hyvin. Älkää aina morkatko kympin tyttöjä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän