Mies! Pysyisikö näppisi VARMASTI erossa naisystävän teinityttärestä jos olisitte kaksin lomalla?
Ja teini sellainen n. 15 v. Voiko miehiin luottaa tällaisissa asioissa? Ystäväni teini lähti reissuun äitinsä miesystävän kanssa, kun ystävä ei itse päässyt töiden takia mukaan. Itse en uskaltaisi päästää.
T. nainen, jota aikuiset miehet yritti iskeä jo 13-vuotiaana.
Kommentit (49)
tyttö on äärettömän kaunis ja naisellisen näköinen ikäisekseen :( Senpä takia vähän mietityttää. Ap
Että mieheni katsoisi 14-vuotiasta tytärtäni sillä silmällä! Hyi hemmetti!
Minua on yrittänyt keski-ikäiset miehet iskeä 13-vuotiaasta lähtien. Ja sitäpaitsi eikö ne kunnollisetkin perheenisät lähde panemaan niitä teini-ikäisiä thaikkuhuoria?
Minua on yrittänyt keski-ikäiset miehet iskeä 13-vuotiaasta lähtien.
13-vuotiaana alkoi minullakin saalistuksen kohteena oleminen. Ja ihan tavallisia perheenisiä vaikuttivat olevan monet näistä saalistajista.
Toisaalta on kyllä miehiä, joihin luotan kuin kallioon. Oma mieheni ja mahdollisesti pari kaveriaan. Ketään muuta miestä en kyllä päästäisi kaksin lomalle tyttäreni kanssa.
isäpuoleni yritti houkutella sänkyyn moneen otteeseen ollessamme kahden kotona. Äidilleni en uskaltanut kertoa ja ahdisti tilanne niin paljon, että muutin lopulta kokonaan isäni luokse asumaan.
Päällepäin olette olevinanne kunnollisia ja mukavia heppuja, mutta sairaalla tavalla kieroutunut biologianne vetää teitä naimaan lapsia! Yökötykset!
isäpuoleni yritti houkutella sänkyyn moneen otteeseen ollessamme kahden kotona. Äidilleni en uskaltanut kertoa ja ahdisti tilanne niin paljon, että muutin lopulta kokonaan isäni luokse asumaan.
vähän sama kysymys, että päästäisikö teinitytön jonkun läheisen sukulaismiehen kanssa. Miksei päästäisi? Eiköhän tytöllä ja isäpuolella ole ihan hyvä suhde sellaisenaan.
miesystävän 15v pojan kanssa matkoille? Todettu asiahan on, että miesten viriilyden huippu on 20 tietämillä ja naisilla 40 tietämillä.
Tämän mukaanhan pahin yhdistelmä on nuori halukas poika ja vanhempi halukas nainen.
Miten on? Pysyisikö näpit erossa?
Suurin osa on kunnollisia, mutta valitettavasti sitä ei näe naamasta, kuka osoittautuu siaksi.
Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.
Mutta kuten kommenteista huomaa niin paljon sikoja tullut esiin koloistaan jo täälläkin. Ei kannattaisi luottaa teinityttöä aikuisen miehen seuraan jos on pientäkään epäilystä.
Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.
Minä ainakin nauttisin häpeilemättä silmänilosta. Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.
Kehtaisitko kenellekään kertoa näistä tuntemuksistasi rehellisesti? Tajuatko itse, kuinka sairas olet pääkopastasi? Tajuatko, että sen ikäinen on vielä LAPSI, vaikka kuinka näyttäisi "aikuiselta" (niinhän te tykkäätte itselleenne selittää - eikä suinkaan sovi unohtaa sitä "se itse halus sitä").
Haluta lasta. Huh huh.
ne on vaan ne maahanmuuttajat, jotka nuorista tykkää...
Raamattu on täynnä insestiä, joten onko ihme että kristitytkin on niin pervoa sakkia. (Lootin tyttäret hankkivat lapset isänsä kanssa, Aabraham nai siskopuolensa, Jacob [Juudaan poika] raiskasi tytärpuolensa, Daavidin poika raiskasi siskopuolensa Tamarin)... Että semmoinen moraali raamatussa ja ilmeisesti sitä seuraavilla ihmisillä.
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1619988/ostin_miehel…
Tässä ketjussahan ap järkkäsi 15v tyttärensä ja oman miesystävänsä yhteiselle matkalle :) Tuollakin kyseistä kuviota ihmeteltiin kovin.