Mies! Pysyisikö näppisi VARMASTI erossa naisystävän teinityttärestä jos olisitte kaksin lomalla?
Ja teini sellainen n. 15 v. Voiko miehiin luottaa tällaisissa asioissa? Ystäväni teini lähti reissuun äitinsä miesystävän kanssa, kun ystävä ei itse päässyt töiden takia mukaan. Itse en uskaltaisi päästää.
T. nainen, jota aikuiset miehet yritti iskeä jo 13-vuotiaana.
Kommentit (49)
Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.
Olen vanhentunut normaalisti, pidän seksuaalisesti viehättävänä kypsiä aikuisia, joiden kanssa tahdon vastavuoroisen suhteen.
oliko kyseessä lomareissu? Meillä ainakin olis matka peruuntunut jos äitee ei pääsisi mukaan
en uskaltaisi itse lähteä, koska houkutus olisi liian suuri. Uskon, että 90% miehistä ajattelee samalla tavalla, vaikka eivät sitä myönnäkään. Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.
Minä ainakin nauttisin häpeilemättä silmänilosta. Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.
naiset eivät vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Biologiaa se on.
sitä nyt varmaksi tässä maailmassa voi mitään luvata.
Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.
en uskaltaisi itse lähteä, koska houkutus olisi liian suuri. Uskon, että 90% miehistä ajattelee samalla tavalla, vaikka eivät sitä myönnäkään. Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.
seksuaalisesti houkuttelevimmillaan? 15-vuotias? Kerropa mitä seksuaalisesti houkuttelevampaa on 15-vuotiaassa kuin 19-vuotiaassa. Äläkä väitä että vartalo on timmimpi, koska harvalla 19-vuotiaalla se on plösähtänyt... Täysi-ikäinen on yleensä myös seksuaalisesti vapautuneempi kuin 15-vuotias joka on lapsi. 15-vuotias esittää kokeneempaa kuin on.
Minä ainakin nauttisin häpeilemättä silmänilosta. Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.
naiset eivät vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Biologiaa se on.
Vaan sen LAPSEN biologiaa.
Itse en kyllä lähettäisi poikianikaan miehen matkaan, joka lähtee vastaamaan kysymyksiin puhtaasti omasta näkökannastaan eikä huomioi toista osapuolta. Ei siinä sujuisi muukaan, vaikkei seksiä tarvitsisikaan pelätä.
se ei auta että sanotte, että "itse se halusi". Oksetukset!
Minä ainakin nauttisin häpeilemättä silmänilosta. Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.
naiset eivät vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Biologiaa se on.
pervoja täällä on! Ootteko kusiaivot vielä perheellisiäkin? Kai ajattelet omasta teinistäsi samalla tavalla, että mitä sitten jos vanha kääkkä vähän hiplaa??
Ilmoitus lähti näistä pervoista.
Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.
Minä pelkään, että joku sinun kaltainen alkaa levitellä perättömiä juoruja, jotka vahingoittavat sekä minua että ennen kaikkea tyttöä itseään.
Teitä kun on niin paljon, jotka eivä usko, että miehet pysytyvät kontrolloimaan itseään ja suurin osa meistä ei todellakaan ole kiinnostuneita lapsista - siis siinä sinun ajattelemassa mielessä.
ollut reissuissa exänsä teinin kanssa, ja tosiaan uskon, ettei mitään koskettele tms urpåa.
Täällä ollaan nyt vähän vauhkoja, etenkin noiden vastausten osalta, joita naiset miehinä kirjoittaa ja provoilevat, ja av-maamoihin se tietty uppoaa...
Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.
Minä pelkään, että joku sinun kaltainen alkaa levitellä perättömiä juoruja, jotka vahingoittavat sekä minua että ennen kaikkea tyttöä itseään.
Teitä kun on niin paljon, jotka eivä usko, että miehet pysytyvät kontrolloimaan itseään ja suurin osa meistä ei todellakaan ole kiinnostuneita lapsista - siis siinä sinun ajattelemassa mielessä.
Että olen tämän miehen kanssa samaa mieltä. Jos tyttö on hyvin lapsekkaan oloinen tai tytön ja isäpuolen välit ovat päällepäin jotenkin niin luontevan puhtoisen oloiset niin en ajattelisi mitään. Mutta jos tyttö olisi itse provosoivan oloinen yleensäkin tai jos pitäisin isää naistenmiehenä yleensäkin tai jos isän ja tyttären välit eivät olisi minusta täysin luontevasti yhteen kasvaneet niin minä kyllä epäilisin. Niin kyyniseksi akaksi olen tullut miesten suhteen.
Eli kirjoittajan pelko turhista puheista on kyllä ihan aiheellinen, vaikka se kovin ikävää onkin niin.
(En viitsinyt vetää niitä -puolia tähän aina. Koska jos välit ovat kuin isän ja tyttären, niin toivottavasti ei tarvitse miettiä, pitääkö mies tyttöä seksikohteena..)
en uskaltaisi itse lähteä, koska houkutus olisi liian suuri. Uskon, että 90% miehistä ajattelee samalla tavalla, vaikka eivät sitä myönnäkään. Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.
elämänsä usein ihan totaalisesti ajattelemalla alapäällään. Tuleeko kenelläkään näistä "miehistä" mieleen, että se 15-v "nainen" on jo sukukypsä vaikka mieleltään on ihan lapsen tasolla vielä? Sen ikäinen kun ei ehkäisystä juuri tajua tuon taivaallista.
Mulla on 9 v tytär ja nyt jo kylmää ajatella mitä pervoja maailma on täynnä : (
Panisin mokomaa pikkunarttua joka aukkoon heti kun ihmisiä ei ole ympärillä näkemässä. Kuiskisin hänen korvaan miten hän näyttää äidiltään, mutta hieman kauniimmalta, ja huokailisin.
Helpottiko kuulla tuo? Oliko tuo se vastaus mitä etsit ja minkä halusti lukea?
Mut joo, vakavasti puhuen... lapsiin tai teineihin ei kosketa. Ei omien eikä muiden. 18 or GTFO.
Mutta olen aika varma, että moni mies kyllä ajattelisi tyttöä seksuaalisesti, ns. "silmänilona". Harva varmaan tekoihin ryhtyisi, mutta kyllä kai niitäkin on.
Jos oman kaverini tytär olisi lähdössä matkalle kaverin miesystävän kanssa niin sanoisin kyllä, mitä olen mieltä. Ja toivoisin, että peruisivat matkan.
Täällä ollaan nyt vähän vauhkoja, etenkin noiden vastausten osalta, joita naiset miehinä kirjoittaa ja provoilevat, ja av-maamoihin se tietty uppoaa...
Niin monen kaverini kanssa olen jutellut, ettei niihin isäpuolen (ja isien) ahdisteluihin mitään naisten vauhkoa pelkäämistä tarvita. Toisaalta voi olla, että ne naiset jotka asiaa vaivautuvat totena pitämään, katsovat myös miehensä vähän paremmin. Itse tiedän kaksi äitiä, jotka eivät pitäneet tyttären puolta. Toinen oli ydinperhe jossa isä pahoinpiteli kaikkia lapsia ja vaimoa ja raiskasi tytärtä säännöllisesti 5-vuotiaasta siihen kun tämä muutti lukioikäisenä pois kotoa. Äiti tiesi, vaikeni ja vielä pahoinpiteli tyttöä. Toista tuttua tyttöä isäpuoli ahdisteli ja raiskasikin ja kun tyttö (todella arka ja kiltti, ei mitään provosointia tai omaa halukkuutta miehellä puolustuksena tässäkään tapauksessa) kavereiden kannustamana uskalsi kertoa äidille, äiti heitti miehen pihalle ja otti takaisin puolen vuoden päästä kun mies oli riittävästi pyydellyt anteeksi. Tyttö oppi että helpommalla pääsi loppuvuodet kotona kun ei enää puhunut asiasta aikuisille.
Osa miehistä (ja naisista) ei arvosta lapsen koskemattomuutta ja henkistä kehittymättömyyttä vaan menee vain omien mielitekojensa mukana. Se ei todellakaan tarkoita sitä että kaikki miehet olisivat uhkia tytöille, mutta kyllä tyttärien ja tytärpuolten hyväksikäytöt ovat ihan todellisuutta ja äidin velvollisuus on uudessa miehessä arvioida, onko tämä hyvä perheen aikuinen myös äidin lapsille. Kauniin pinnan alta voi paljastua vaikka mitä pahaa, mutta kyllä tässä on joissain tapauksissa suuri osansa ihan naisen miesvalinnalla.
meitä miehiä on aivan liian moneen junaan.
Itse en lapseen koskisi ja toivon, että ystäväsi tietää, millaisen miehen kanssa seurustelee.
Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.