Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Pysyisikö näppisi VARMASTI erossa naisystävän teinityttärestä jos olisitte kaksin lomalla?

Vierailija
24.05.2012 |

Ja teini sellainen n. 15 v. Voiko miehiin luottaa tällaisissa asioissa? Ystäväni teini lähti reissuun äitinsä miesystävän kanssa, kun ystävä ei itse päässyt töiden takia mukaan. Itse en uskaltaisi päästää.



T. nainen, jota aikuiset miehet yritti iskeä jo 13-vuotiaana.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä miehiä on aivan liian moneen junaan.



Itse en lapseen koskisi ja toivon, että ystäväsi tietää, millaisen miehen kanssa seurustelee.



Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.

Vierailija
22/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhentunut normaalisti, pidän seksuaalisesti viehättävänä kypsiä aikuisia, joiden kanssa tahdon vastavuoroisen suhteen.

Vierailija
24/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kyseessä lomareissu? Meillä ainakin olis matka peruuntunut jos äitee ei pääsisi mukaan

Vierailija
25/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltaisi itse lähteä, koska houkutus olisi liian suuri. Uskon, että 90% miehistä ajattelee samalla tavalla, vaikka eivät sitä myönnäkään. Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.

Vierailija
26/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nauttisin häpeilemättä silmänilosta. Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.


naiset eivät vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Biologiaa se on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä nyt varmaksi tässä maailmassa voi mitään luvata.

Vierailija
28/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltaisi itse lähteä, koska houkutus olisi liian suuri. Uskon, että 90% miehistä ajattelee samalla tavalla, vaikka eivät sitä myönnäkään. Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.

seksuaalisesti houkuttelevimmillaan? 15-vuotias? Kerropa mitä seksuaalisesti houkuttelevampaa on 15-vuotiaassa kuin 19-vuotiaassa. Äläkä väitä että vartalo on timmimpi, koska harvalla 19-vuotiaalla se on plösähtänyt... Täysi-ikäinen on yleensä myös seksuaalisesti vapautuneempi kuin 15-vuotias joka on lapsi. 15-vuotias esittää kokeneempaa kuin on.

Vierailija
30/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin nauttisin häpeilemättä silmänilosta. Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.


naiset eivät vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Biologiaa se on.


Vaan sen LAPSEN biologiaa.

Itse en kyllä lähettäisi poikianikaan miehen matkaan, joka lähtee vastaamaan kysymyksiin puhtaasti omasta näkökannastaan eikä huomioi toista osapuolta. Ei siinä sujuisi muukaan, vaikkei seksiä tarvitsisikaan pelätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei auta että sanotte, että "itse se halusi". Oksetukset!

Minä ainakin nauttisin häpeilemättä silmänilosta. Pieni vahinkokosketuskin suunnitteilla. Muu olisi tytöstä itsestään kiinni. Mies 34.


naiset eivät vaan ymmärrä miehen seksuaalisuutta. Biologiaa se on.

Vierailija
32/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervoja täällä on! Ootteko kusiaivot vielä perheellisiäkin? Kai ajattelet omasta teinistäsi samalla tavalla, että mitä sitten jos vanha kääkkä vähän hiplaa??



Ilmoitus lähti näistä pervoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.

Minä pelkään, että joku sinun kaltainen alkaa levitellä perättömiä juoruja, jotka vahingoittavat sekä minua että ennen kaikkea tyttöä itseään.

Teitä kun on niin paljon, jotka eivä usko, että miehet pysytyvät kontrolloimaan itseään ja suurin osa meistä ei todellakaan ole kiinnostuneita lapsista - siis siinä sinun ajattelemassa mielessä.

Vierailija
34/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut reissuissa exänsä teinin kanssa, ja tosiaan uskon, ettei mitään koskettele tms urpåa.



Täällä ollaan nyt vähän vauhkoja, etenkin noiden vastausten osalta, joita naiset miehinä kirjoittaa ja provoilevat, ja av-maamoihin se tietty uppoaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tässä pervossa maailmassa en myöskään lähtisi nuoren naisen/ tytön kanssa kahdestaan yli yön reissuun, ellei siihen olisi pakottava syy.

Minä pelkään, että joku sinun kaltainen alkaa levitellä perättömiä juoruja, jotka vahingoittavat sekä minua että ennen kaikkea tyttöä itseään.

Teitä kun on niin paljon, jotka eivä usko, että miehet pysytyvät kontrolloimaan itseään ja suurin osa meistä ei todellakaan ole kiinnostuneita lapsista - siis siinä sinun ajattelemassa mielessä.


Että olen tämän miehen kanssa samaa mieltä. Jos tyttö on hyvin lapsekkaan oloinen tai tytön ja isäpuolen välit ovat päällepäin jotenkin niin luontevan puhtoisen oloiset niin en ajattelisi mitään. Mutta jos tyttö olisi itse provosoivan oloinen yleensäkin tai jos pitäisin isää naistenmiehenä yleensäkin tai jos isän ja tyttären välit eivät olisi minusta täysin luontevasti yhteen kasvaneet niin minä kyllä epäilisin. Niin kyyniseksi akaksi olen tullut miesten suhteen.

Eli kirjoittajan pelko turhista puheista on kyllä ihan aiheellinen, vaikka se kovin ikävää onkin niin.

(En viitsinyt vetää niitä -puolia tähän aina. Koska jos välit ovat kuin isän ja tyttären, niin toivottavasti ei tarvitse miettiä, pitääkö mies tyttöä seksikohteena..)

Vierailija
36/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskaltaisi itse lähteä, koska houkutus olisi liian suuri. Uskon, että 90% miehistä ajattelee samalla tavalla, vaikka eivät sitä myönnäkään. Totta kai 15-vuotias houkuttaa, onhan nainen silloin seksuaalisesti houkuttelevimmillaan.

elämänsä usein ihan totaalisesti ajattelemalla alapäällään. Tuleeko kenelläkään näistä "miehistä" mieleen, että se 15-v "nainen" on jo sukukypsä vaikka mieleltään on ihan lapsen tasolla vielä? Sen ikäinen kun ei ehkäisystä juuri tajua tuon taivaallista.

Mulla on 9 v tytär ja nyt jo kylmää ajatella mitä pervoja maailma on täynnä : (

Vierailija
37/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin mokomaa pikkunarttua joka aukkoon heti kun ihmisiä ei ole ympärillä näkemässä. Kuiskisin hänen korvaan miten hän näyttää äidiltään, mutta hieman kauniimmalta, ja huokailisin.



Helpottiko kuulla tuo? Oliko tuo se vastaus mitä etsit ja minkä halusti lukea?



Mut joo, vakavasti puhuen... lapsiin tai teineihin ei kosketa. Ei omien eikä muiden. 18 or GTFO.

Vierailija
38/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka väkisin.

Vierailija
39/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen aika varma, että moni mies kyllä ajattelisi tyttöä seksuaalisesti, ns. "silmänilona". Harva varmaan tekoihin ryhtyisi, mutta kyllä kai niitäkin on.



Jos oman kaverini tytär olisi lähdössä matkalle kaverin miesystävän kanssa niin sanoisin kyllä, mitä olen mieltä. Ja toivoisin, että peruisivat matkan.

Vierailija
40/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset


Täällä ollaan nyt vähän vauhkoja, etenkin noiden vastausten osalta, joita naiset miehinä kirjoittaa ja provoilevat, ja av-maamoihin se tietty uppoaa...


Niin monen kaverini kanssa olen jutellut, ettei niihin isäpuolen (ja isien) ahdisteluihin mitään naisten vauhkoa pelkäämistä tarvita. Toisaalta voi olla, että ne naiset jotka asiaa vaivautuvat totena pitämään, katsovat myös miehensä vähän paremmin. Itse tiedän kaksi äitiä, jotka eivät pitäneet tyttären puolta. Toinen oli ydinperhe jossa isä pahoinpiteli kaikkia lapsia ja vaimoa ja raiskasi tytärtä säännöllisesti 5-vuotiaasta siihen kun tämä muutti lukioikäisenä pois kotoa. Äiti tiesi, vaikeni ja vielä pahoinpiteli tyttöä. Toista tuttua tyttöä isäpuoli ahdisteli ja raiskasikin ja kun tyttö (todella arka ja kiltti, ei mitään provosointia tai omaa halukkuutta miehellä puolustuksena tässäkään tapauksessa) kavereiden kannustamana uskalsi kertoa äidille, äiti heitti miehen pihalle ja otti takaisin puolen vuoden päästä kun mies oli riittävästi pyydellyt anteeksi. Tyttö oppi että helpommalla pääsi loppuvuodet kotona kun ei enää puhunut asiasta aikuisille.

Osa miehistä (ja naisista) ei arvosta lapsen koskemattomuutta ja henkistä kehittymättömyyttä vaan menee vain omien mielitekojensa mukana. Se ei todellakaan tarkoita sitä että kaikki miehet olisivat uhkia tytöille, mutta kyllä tyttärien ja tytärpuolten hyväksikäytöt ovat ihan todellisuutta ja äidin velvollisuus on uudessa miehessä arvioida, onko tämä hyvä perheen aikuinen myös äidin lapsille. Kauniin pinnan alta voi paljastua vaikka mitä pahaa, mutta kyllä tässä on joissain tapauksissa suuri osansa ihan naisen miesvalinnalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän