Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Pysyisikö näppisi VARMASTI erossa naisystävän teinityttärestä jos olisitte kaksin lomalla?

Vierailija
24.05.2012 |

Ja teini sellainen n. 15 v. Voiko miehiin luottaa tällaisissa asioissa? Ystäväni teini lähti reissuun äitinsä miesystävän kanssa, kun ystävä ei itse päässyt töiden takia mukaan. Itse en uskaltaisi päästää.



T. nainen, jota aikuiset miehet yritti iskeä jo 13-vuotiaana.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ajatus on erittäin omituinen. Miksi heidän pitää mennä reissuun keskenään? Ei miksikään! Joko mennään kolmisteen tai ei ollenkaan. Ei voi olla liian varovainen.



Eikä tämä nyt ole itsestäänselvyys? Antaisit vissiin tyttösi saunoakin tämän miehen kanssa? Jotain rajaa. Kummastelisin kyllä miestäkin, joka indikoisi haluavansa reissuun "tytärpuolen" kanssa.



Tosi kummallisia ajatuksia täällä.

Vierailija
42/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tulisi mieleenkään pelätä että mieheni tekisi tyttärelleni mitään, ihan sairasta! Toki sekin voi viakuttaa että tyttäreni on miehelleni kuin oma tytär vaikkei biologinen olekaan. Mutta eipä hän muutenkaan teineistä kiinnostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisit vissiin tyttösi saunoakin tämän miehen kanssa? Jotain rajaa. Kummastelisin kyllä miestäkin, joka indikoisi haluavansa reissuun "tytärpuolen" kanssa.

Tosi kummallisia ajatuksia täällä.

Vierailija
44/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleismaailmallisesti: ei mitään yhteisiä reissuja nuoren ja "isäpuolen" välillä. Ajan mittaan voi tätä tarkistaa, ja jos naimisiin asti mennään, kai sitä sitten ollaan perhe. Mutta ei mitään epämääräisiä yöpymislomareissuja....en kyllä päästäis 15-vuotiasta poikaakaan "äitipuolen" mukaan. Koko asetelma jotenkin vaan haiskahtaa.

Vierailija
45/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaan teiniplikan kanssa voisin lähteä ihan tosta vaan, kakskymppisen tyttären kanssa en varmaan uskaltaisi/näkisi syytä lähteä kahdestaan reissuun.

Vierailija
46/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuotiaan teiniplikan kanssa voisin lähteä ihan tosta vaan, kakskymppisen tyttären kanssa en varmaan uskaltaisi/näkisi syytä lähteä kahdestaan reissuun.


tuntisit seksuaalista vetoa omaan parikymppiseen tyttäreesi. No voi vittu näitä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on ollut tyttäreni "isäpuoli" siitä asti kun tyttö oli 6kk ja heillä on ihan samanlainen isä-tytär-suhde kun kaksi vuotta myöhemmin syntyneellä yhteisellä tytöllämme. Joten kyllä, uskaltaisin päästää mieheni reissuun kumman tahansa, tai vaikka molempien tyttöjen kanssa, vaikka toiselle onkin isä ja toiselle isäpuoli.

Vierailija
48/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se on juuri aivan tosi ällöä! Välithän tuossa menisi... Mua puristeli teininä yksi sukulaismies ja siitä lähtien karttelin häntä, kuin ruttoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/49 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa on varmasti kunnollisia ja näkevät tytön lapsena, mutta näihin 'naistenmiehiin' en niin luottaisi.

Itsellä kanssa kokemuksia että 14-15-vuotiaana tädin mies (ja muutama muukin keski-ikäinen) tuntui flirttailevan ja tykkäävän kosketella, muttei se niin törkeäksi mennyt että olisin saanut traumoja vaikka vähän ällötti. Hänen kanssaan en kyllä olisi lähtenyt kaksin minnekään.



Jos tyttö itse haluaa lähteä matkalle, on luultavasti turha epäillä mitään. Kyllä hän itse olisi jo sen vaistonnut, jos välit olisivat vähän kummalliset ja mies saattaisi olla kiinnostunut. Ja silloin tyttö ei varmaan itse haluaisi lähteä ja peruisi matkan, koska pitäisi sitä vaivaannuttavana. Niin ainakin minä olisin tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi