Miksi Jarna on niin suosittu ja puhuttu AV-mammojen keskuudessa?
Tekeekö hän itse näitä avauksia, jotta saa liiekennettä sivuilleen?
Kommentit (135)
Av herätti sisäisen salapoliisini ja nyt sain selville J:n isimiehen nimen ja bändihistorian :/
+ Mäkin selvitin sen joskus, mutta unohdin jo. Ei kyllä enää kiinnostakaan. Lasten oikeat nimet kylä tiedossa. Ja monta muutakin asiaa heistä.
Joku tässä koko ajan puolustelee, että Tyylikset on"suosittu". Kommenttien vähäisyys kertoo, ettei oikeasti ole pidetty blogi. Naureskelemassa suurin osa siellä käy.
Av herätti sisäisen salapoliisini ja nyt sain selville J:n isimiehen nimen ja bändihistorian :/
Myös lasten nimet, koulut ja päiväkodit on monella vieraalla tiedossa. Mutta äiitään se ei tunnu haittaavan.
Miten ihmeessä rouva ehtii hoitaa perheen ja kodin plus työn ? ja opiskelun kun kirjoittaa NIIN paljon blogiinsa ?
Meinaten eihän nuo tekstit ihan noin vaan synny, kuvien laitot ja muut.
Ja seuraahan hän muidenkin blogeja, ne vielä päälle. Kevyesti menee päivittäin useampi tunti.
Taitaa olla aika tehopakkaus.
On juu. Ja siinä ehkä se kipinä, joka saa mollaajien kateuden roihahtamaan.
vai sanoisiko yhteiskuntaluokkaan, viiteryhmään tai kansanosaan, johon nämä hänestä aloituksia ja kärkkäitä kommentteja kirjoirttavat av-mammatkin kuuluvat.
Jarnalla on vain muutama taito ja ominaisuus, joita näillä muilla ei ole. Hän osaa ja haluaa blogata, on tottunut päiväkirjan pitäjä, jolloin bloggauksia syntyy aika vaivattomasti, itsetunto on suht kohdillaan, jolloin ala-arvoinen kritiikki ei tunnu, on hyvin aikaansaava (opiskelee, tekee töitä, on luottamustoimia, iso perhe, harrastuksia) ym. ym. En väitä, etteikö näitä asioita olisi näillä tahallaan satuttajillakin, mutta he eivät ainakaan osaa valjastaa taitojaan suositun ja luetun blogin pitämiseen, mikä taas aiheuttaa närää.
Ihan varmasti taustalla on jonkunlaista kateutta, kun joku tästä porukasta nousee "pikkujulkkikseksi" omiensa parissa. Siltä ainakin näyttää ulkopuolisesta.
Itse en edes tiedä kuka on Jarna.
Itse en edes tiedä kuka on Jarna.
mutta nyt kävin katsomassa, enkä ymmärrä, mitä hän on tehnyt saadakseen av:n vihat päälleen? Voisiko joku informoida?
Mun mielestä se on hassu ja hyvää viihdettä.
Jotenkin upeaa, että jollain on noin hyvä itsetunto, että kaiken kuran jälkeen vaan jaksaa kuvata nöpöä rappukäytävässä vähän ryppyisissä ja liian isoissa vaatteissa ja kirjoittelee ihan itsekritiikittömästi hassuja postauksia välillä koomisine kirjoitusvirheineen (tai tietämättömyyksineen, aina ei ota selvää kummasta on kyse) kuten nyt tuo Trandenburg.
Jarnan blogi on vähän kuin tahatonta parodiaa ylityylikkäistä ja siloitelluista blogeista. Haluaisi kovasti olla kuin vaikkapa Anana muttei ihan pysty.
Mulla ei ole mitään istä vastaan että saa sponsoreita, on sen ansainnut. Kaikenlainen julkisuushan on hyvää jos sen saa valjastettua omaksi hyödyksi ja pää kestää.
Mun mielestä se on hassu ja hyvää viihdettä.
Jotenkin upeaa, että jollain on noin hyvä itsetunto, että kaiken kuran jälkeen vaan jaksaa kuvata nöpöä rappukäytävässä vähän ryppyisissä ja liian isoissa vaatteissa ja kirjoittelee ihan itsekritiikittömästi hassuja postauksia välillä koomisine kirjoitusvirheineen (tai tietämättömyyksineen, aina ei ota selvää kummasta on kyse) kuten nyt tuo Trandenburg.
Jarnan blogi on vähän kuin tahatonta parodiaa ylityylikkäistä ja siloitelluista blogeista. Haluaisi kovasti olla kuin vaikkapa Anana muttei ihan pysty.
Mulla ei ole mitään istä vastaan että saa sponsoreita, on sen ansainnut. Kaikenlainen julkisuushan on hyvää jos sen saa valjastettua omaksi hyödyksi ja pää kestää.
taas on sivuston laskurit surisseet tänään kuin hedelmäpelin kiekot Citymarketin aulassa, kiitos siitä ;)
Täällä yksi Jarnan blogin vakilukija ja mä kyllä tykkään blogista. Mun mielestä Jarna kirjoittaa hyvin. Kieli on monipuolista (toisin kuin monissa muissa blogeissa), aiheet mielenkiintoisia ja postauksia tulee tarpeeksi usein.
Minusta Jarna on hyvä esimerkki ihmisestä, joka kykenee nauttimaan pienistä ihanista asioista keskellä arkea!
Eikä hän minusta ole mitään olevinaan! Sen sijaan nämä jotka muokkaa kuvia ja rajaa kaiken ei-niin-hienon pois on... Jarna ottaa kuvia rehellisesti rappukäytävästä ja kerrostalon pihalta. Ja kerrostalossa asuminenhan nyt on täysin normaalia Helsingissä... Ei kerro mitään kirjoittajan mahdollisista rikkauksista.
Jarna ei minusta edes yritä rikkauksillaan kerskua. Hänen ostoksensa on kuitenkin melko vaatimattomia ja/tai hyödyllisiä, sellaisia mitä on järkeväkin ostaa.
Minusta ihan fiksun ja erittäin mukavan oloinen nainen ja blogi on kiintoisa. Kevyttä kivaa luettavaa.
Harvemmin täällä "mammapalstalla" pyörin, sen sijaan Jarnan blogi on päivittäinen "herkkuhetkeni". Osuipa vaan silmään tämä kun selailin taaksepäin avauksia...
Aika törkää haukkumista ja mustamaalaamista. Naiset on just tämmösiä! Varmaan osa näistäkin, jotka täällä haukkuu, kommentoi blogiin suoraan jotain herttaista. Selän takana sit mennään haaskalle. Ei kiva.
Mä en vaan voi käsittää. Mites noin niin kuin ihmisenä, onko Jarna teistä niinkin naurettava? Vaiko blogi vain? Itse en kylläkään blogimaailman koukeroista sinänsä tiedä, minusta toi vaan on mukava blogi.
Mun mielestä valkoinen joulukuusi, tiimarin muoviset säilytyskassit sun muut on sellaista normaalia mukavaa lapsiperhe-elämää. Eikö teistä sitten? Taitaisin minäkin olla AV-raadin mielestä naurettava ihminen =/ On se hyvä etten blogia ole erehtynyt pitämään!
Jos Jarna asuisi teidän naapurissa ja tietäisitte noi asiat hänestä, mitä blogissaan kertoilee nyt, muuta kautta. Ei blogin kautta vaan nähden/kuullen, niin vieläkö vaikuttaisi naurettavalta?
Mä en käsitä... Mun lähipiiriin kuuluu niin yliopiston käyneitä kuin amiksia ja Jarnan elämä on minusta ihan normaalia.
Ja ainakin minä haluan seurata juuri normaalien ihmisten normaalia elämää blogeista enkä mitään lavastettua kiiltokuvaelämää...
Blogiko siis on naurettava? Vai koko Jarna teistä?
Ja on kyllä hirveää riipiä ihmistä täällä noin, mutta en vaan ymmärrä..
Mä en vaan voi käsittää. Mites noin niin kuin ihmisenä, onko Jarna teistä niinkin naurettava? Vaiko blogi vain? Itse en kylläkään blogimaailman koukeroista sinänsä tiedä, minusta toi vaan on mukava blogi.
Mun mielestä valkoinen joulukuusi, tiimarin muoviset säilytyskassit sun muut on sellaista normaalia mukavaa lapsiperhe-elämää. Eikö teistä sitten? Taitaisin minäkin olla AV-raadin mielestä naurettava ihminen =/ On se hyvä etten blogia ole erehtynyt pitämään!
Jos Jarna asuisi teidän naapurissa ja tietäisitte noi asiat hänestä, mitä blogissaan kertoilee nyt, muuta kautta. Ei blogin kautta vaan nähden/kuullen, niin vieläkö vaikuttaisi naurettavalta?
Mä en käsitä... Mun lähipiiriin kuuluu niin yliopiston käyneitä kuin amiksia ja Jarnan elämä on minusta ihan normaalia.
Ja ainakin minä haluan seurata juuri normaalien ihmisten normaalia elämää blogeista enkä mitään lavastettua kiiltokuvaelämää...
Blogiko siis on naurettava? Vai koko Jarna teistä?
Ja on kyllä hirveää riipiä ihmistä täällä noin, mutta en vaan ymmärrä..
Samaa mieltä. En ymmärrä, miksi pitää vuodesta toiseen netissä dissata jotain blogia, kyllähän se kertoo aika lailla niistä dissaajista ja heidän motiiveistaan. Jos itse eksyn blogiin, joka on minusta tylsä tai muuten vaan ei kiinnosta, ei tosiaan tule mieleen keskustella asiasta netissä...
Viimein pääset sitten bändäröimään, on se hot.
Viimein pääset sitten bändäröimään, on se hot.
Jarna haluaa lapsilleen parasta=terveellistä luomuruokaa ja ihania vaatteita ison läjän. Piristää varmasti omaakin mieltään.
Toi on just sitä leikkimielisyyttä ja ei niin vakavaa. Siitä tulee iloa elämään. Ei kaiken tarvitse aina olla niin järkevää ja totista ja rahallisesti arvokasta.
Jos käyttää luomuruokaa niin ei sen herranjestas tarvitse merkitä sitä että koko ihmisen pitäisi olla joku puita halaileva ekoörkki joka asiassa ;D
Joo, mutta vaikkei puita halaileva ekoörkki oliskaan (sitä paitsi, just halailivat puita nöpön kanssa Annalan puistossa, blogikuvissa ainakin), niin joitain saattaa ärsyttää lapsityövoiman käytön tukeminen ja luonnonvarojen tuhluutus. Mutta minusta tuossa blogissa on jo pitkään ollut suuntaus pois siitä hamstrauksesta.