Miksi Jarna on niin suosittu ja puhuttu AV-mammojen keskuudessa?
Tekeekö hän itse näitä avauksia, jotta saa liiekennettä sivuilleen?
Kommentit (135)
hohtoaan, voidaan taas palata Jarnaan. Heillä on muuten molemmilla kohta 4 lasta, toinen kierros menossa, suuret luulot itsestään, tarve valistaa muita ja puutteellinen suomenkielen taito.
Jarna alkaa olla suosittu myös tämän palstan ulkopuolella, sponsoreita pukkaa blogille hurjaa tahtia.
Itsekin kävin kerran Tiimarissa ihan vaan siksi, kun blogissa niin mukavasti esiteltiin uutuustuotteita :)
jostain oudoista ihmisistä etunimeltä, ja oletetaan että kaikki tietää kenestä on kyse. En ole mistään lehdestä lukenut tai telkkarista nähnyt moista jarnaa, ei mitään hajua kuka on. Täältä nyt luin että hänellä on blogi. Blogeja on lähes kaikilla ihmisillä, se ei kerro vielä mitään.
Miten ihmeessä rouva ehtii hoitaa perheen ja kodin plus työn ? ja opiskelun kun kirjoittaa NIIN paljon blogiinsa ?
Meinaten eihän nuo tekstit ihan noin vaan synny, kuvien laitot ja muut.
Ja seuraahan hän muidenkin blogeja, ne vielä päälle. Kevyesti menee päivittäin useampi tunti.
Taitaa olla aika tehopakkaus.
Blogihan on vaan nopeita mainospostauksia täynnä! Tai sit mä oon käsittänyt jotakin väärin.
Toivottavasti nyt alkaa tulla asiapostauksia enemmän, sikäli mikäli sponsorit kaikkoavat tän kommentointikohun myötä :/
Tänään teki postauksen eikä ota kantaa eilen selvinneeseen juttuun että Jarna on se joka on käynyt blogeissa haukkumassa muita. Eli todisti että on syyllinen! Muutenhan hän voisi kertoa että jutussa ei ole perää
Tänään teki postauksen eikä ota kantaa eilen selvinneeseen juttuun että Jarna on se joka on käynyt blogeissa haukkumassa muita. Eli todisti että on syyllinen! Muutenhan hän voisi kertoa että jutussa ei ole perää
Kaikki asiasta kertovat ketjut on ilmeisesti poistettu. Voitko kertoa lisää?
Jarna yrittää tehdä sellaista kaunista keskiluokkaista blogia, mutta ei ihan hallitse sisällöntuottamista vaan lopputulos on tahatonta komiikkaa.
Se, että "on monessa mukana" tai "kirjoittelee paljon postauksia" ei vielä ole mielestäni mikään vautsi-vau -juttu. Olen vieraillut Jarnan blogissa vain tuon Trandeburg-kohinan vuoksi. Saatan vierailla toistekin, jos hän tekee jonkun samanlaisen viihdyttävän mokan. Kuten joku jo sanoikin, hänessä on tällaista blogimaailman Matti Nykäsen vikaa.
Muutoin hänen tekstintuottotaitonsa ovat oikoluvun puutteen vuoksi ja myös köykäisen sisältönsä vuoksi sellaiset, että blogin lukijaksi en ala, en edes viihdemielessä.:)
Jarna yrittää tehdä sellaista kaunista keskiluokkaista blogia, mutta ei ihan hallitse sisällöntuottamista vaan lopputulos on tahatonta komiikkaa.
Se, että "on monessa mukana" tai "kirjoittelee paljon postauksia" ei vielä ole mielestäni mikään vautsi-vau -juttu. Olen vieraillut Jarnan blogissa vain tuon Trandeburg-kohinan vuoksi. Saatan vierailla toistekin, jos hän tekee jonkun samanlaisen viihdyttävän mokan. Kuten joku jo sanoikin, hänessä on tällaista blogimaailman Matti Nykäsen vikaa.
Muutoin hänen tekstintuottotaitonsa ovat oikoluvun puutteen vuoksi ja myös köykäisen sisältönsä vuoksi sellaiset, että blogin lukijaksi en ala, en edes viihdemielessä.:)
pointti on juurikin siinä, että blogi yrittää kovasti olla jotain, mitä ei ole.
Näkeekö J sen itse, en tiedä?
Jarna on AV-mammojen oma julkkis!
Joo, ei häntä kaksplussalla monikaan tiedä. Mutta ihanan maanläheinen ja tavallinen. Jotenkin pystyy samaistumaan ja alkaa itsekin uskoa, että monessa mukana oleminen ja jaksaminen on itsellekin mahdollista :)
Kutsut häntä blogimaailman Matti Nykäseksi, vaikka olet käynyt vain kerran lukemassa blogia. Aika syvääluotaava analyysiä pystyt sen perusteella tekemään hänen blogistaan. Ja oikein toistekin aiot vierailla, jos hän tekee kirjoituksessaan mokan. Huh huh, voi kai sitä noinkin päteä.
Jarna yrittää tehdä sellaista kaunista keskiluokkaista blogia, mutta ei ihan hallitse sisällöntuottamista vaan lopputulos on tahatonta komiikkaa. Se, että "on monessa mukana" tai "kirjoittelee paljon postauksia" ei vielä ole mielestäni mikään vautsi-vau -juttu. Olen vieraillut Jarnan blogissa vain tuon Trandeburg-kohinan vuoksi. Saatan vierailla toistekin, jos hän tekee jonkun samanlaisen viihdyttävän mokan. Kuten joku jo sanoikin, hänessä on tällaista blogimaailman Matti Nykäsen vikaa. Muutoin hänen tekstintuottotaitonsa ovat oikoluvun puutteen vuoksi ja myös köykäisen sisältönsä vuoksi sellaiset, että blogin lukijaksi en ala, en edes viihdemielessä.:)
No miten kukakin nyt mieltää käsitteen useat. ja ovathan he varmasti huomiotaherättävä näky söpöissä asuissaan arkisemmin pukeutuneiden ihmisten joukossa. Varsinkin, jos äiti valokuvaa lastaan, niin muutkin sitten ehkä katsovat tarkemmin ja kommentoivat :)
Kyllä se musta oli ihan kehukerjuuta koko kirjoitus.
Toivoisin, että sinuakin joku kehuisi :)
Aivan hirvee ilmestys se Ticketin sadetakki äitiliinille. Sekin saatu vonkaamalla ja vinkumalla eri yrityksiltä sponsorointia. Eivät varmaan Tanskassa ymmärrä millaisessa maineessa ko. blogi on. KLIK KLIK -vaan. Ihan kiva jos osaisi edes laittaa ne KLIK KLIK -linkit toimimaan, mutta kun ei aina ole näin.
Jarna, tiesitkö, että webbijulkaisun alkeita on, että linkkejä ei merkata näin: "KLIK" "klikkaa tästä" jne. Se on typerän näköistä ja lukijoiden aliarvioimista. Kun blogin nimi on TYYLIsuuntauksia, niin voisitko linkittää vähän tyylikkäämmin? Kiitos.
Mun mielestä takki oli hyvän näköinen ja istui hyvin. Muuten en ole ticket-merkistä oikein mitään mieltä.
Blogi on todella suosittu, vaikka täällä muutama, max parikymmentä hapannaamaa yrittää itselleen muuta uskotella. Hyvää kesää vaan kaikille.
Mutta hei, kiva olisi nähdä webb-ammattilaisen esimerkki tyylikkäästä linkityksestä =)
Sitä paitsi aika monikin bloggaaja kirjoittaa huonoa suomenkieltä, esim. Kalastajan vaimo joka lyhentelee koko ajan sanat sitten ja että sit ja et.
Minusta tuo näyttää hölmömmältä kuin jokin "Klik", jota käyttävät monet muutkin bloggaajat kuin Jarna.
Viime postauksesta tai siis kuvasta näkyi että Jarnalla on hyvä kroppa.
Takki, joka olisi karsea jonkun omppuvartaloisen päällä näytti Jarnalla hyvältä. Vaikken siis itse takista niin tykkää.
Eli ei varmaan ketään kiinnosta, sovitaan niin on ne pihlajanmarjat ilmeisen happamia sinulle :)