Miksi Jarna on niin suosittu ja puhuttu AV-mammojen keskuudessa?
Tekeekö hän itse näitä avauksia, jotta saa liiekennettä sivuilleen?
Kommentit (135)
että aivan varmasti olisi Titti puhdistanut J:n maineen jos olisi syytön.
Ihmettelen vain että on sillä J:llä pokkaa jatkaa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut omassa blogissaan ja ainakin yhden kiusaamiseen liittyvän kysymyksen blogistaan poistikin...
Haaskalinnut ovat nyt vain ottaneet Jarnan nokittavakseen.Onhan täällä törkeästi haukuttu muitakin blogisteja , kuten vaikka Anrinkoa.
kyllä niitä kelpaa esitellä sponsorineuvotteluissa :)
Ja että nimi ja blogin osoite on kirjoitettu oikein ;)
koska eipä meitä ulkopuolisia voisi aihe enempää kiinnostaa. Tavalliset ihmiset eivät palaa blogeihin tai sivustoihin joista he eivät ole kiinnostuneita tai jotka kokevat jollakin tavalla epäonnistuneiksi.
Täällä on nimettömänä helppo panetella sen sijaan että ottaisi julkisella nettiminällään kantaa suuntaan tai toiseen.
Jacadi on ranskalainen merkki ja ranskalainen hienostuneisuus henkii mallistosta. Suloiset lapsoset voisi kuvitella tapastelemaan Nizzan rannoille näissä luomuksissa.
Kesämallistosta löytyy vaatteita niin ruudun, raidan kuin kukkakuosienkin ystäville.
Katso kuvat!
viestejä välistä. Huomasin just, että jotain kirjoittamaani puuttuu.
No ilmeisesti olit jotain ilkeää jankannut.
tämänkin leidin nimi löytyy kun yhdistelee asioita.
Itse vinkkasi blogissaan messuista, joissa piti luennon ja on puhunut luottamustoimista.
Yksi vinkki lisää, niin homma oli paketissa.
Mitä ilkeää siinä on, jos hän itse on blogissaan antanut tietoja, joilla nimi selviää.
Nimeä en ole täällä levittänyt, enkä tule levittämäänkään.
No ilmeisesti olit jotain ilkeää jankannut.tämänkin leidin nimi löytyy kun yhdistelee asioita.
Itse vinkkasi blogissaan messuista, joissa piti luennon ja on puhunut luottamustoimista.
Mitä ilkeää siinä on, jos hän itse on blogissaan antanut tietoja, joilla nimi selviää.
Nimeä en ole täällä levittänyt, enkä tule levittämäänkään.
ip on tallennettu ylläpidon tietoon
Eiköhän näiden ketjujen aktiiveista suurin osa tiedä nimet ja tittelit, mutta miksi niitä pitää jatkuvasti tuoda esiin, en tajuu.
No ilmeisesti olit jotain ilkeää jankannut.tämänkin leidin nimi löytyy kun yhdistelee asioita.
Nimeä en ole täällä levittänyt, enkä tule levittämäänkään.ip on tallennettu ylläpidon tietoon
J itse blogissaan kertoo asioita, joilla nimi on helppo saada selville?
Ja juurihan sanoin, että en ole nimeä levittänyt enkä levitä.
Mitä hyötyä ip:stä siinä vaiheessa on?
itsekin kävin Berliinissä juuri äsken ihan hänen innoittamanaan
Minä ostin niitä pakastepinaattikuutioita, kun Jarnan ruuat näyttää niin herkullisilta.
ja eilen kävin Tiimarissa katsomassa niitä vihkoja ja muita ihanuuksia.
Missä mennään?